TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest #2
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
| quote: |
| Originally posted by Xilver Fuck man, hier nog eens aan 't luisteren, en 't is echt barslecht |
Bon, deze keer zou'k het snappen als ik er den eerste ronde al uitlig
De vorige keer ni 
Is er nu al een FTP beschikbaar?
Want Prison Break gaat bijna beginnen 
De FTP is er; ik zal alle leden sebiet een PM sturen met de instructies...
Real zn set is ondertussen ook al klaar
De DJ's die hun setje af hebben: 13
Jasperovitsj
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
Push
Xilver
DJ Gev (gevork)
Glexx
Dj zevan
Real
En degene die dat nog niet hebben: 7
Tijger
diddi
Sh!fty
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
Dj Sid
Jury: 13
Bertn
Config
Phortastic
MikeVee
Domineesje
speentje
TOR
BZRK
djcresto
Jasperovitsj
RadiantB
The Freezzz
Magistrate
Stuur dan die PM, wijf, kben binnen 20 minuten naar de cinema, dan kan 'k da hier nog in gang zetten.
Ik ben ongeluksnummer 13. \o/
natuurlijk ist opnemen van mijn setje daarnet mislukt, cd bleef tijdens overgang op n cruciaal moment haperen, mix compleet naar de vaantjes
zal morgen nog ns proberen, nu te moe en vermoeid om opnieuw te recorden
ff voor de duidelijkheid.
Sid had volgens mij zijn setje ook al af, want dr stond wel een OK achter zijn naam in t eerste lijstje alleen had ik dat niet verwerkt in mijn lijstje.
De DJ's die hun setje af hebben: 14
Jasperovitsj
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
Push
Xilver
DJ Gev (gevork)
Glexx
Dj zevan
Real
DJ Sid
En degene die dat nog niet hebben: 6
Tijger
diddi
Sh!fty
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
Als Zevan z'n setje morgen kan inleveren zou ik hem toch ook nog laten deelnemen 
| Originally posted by The Freezzz ff voor de duidelijkheid. Sid had volgens mij zijn setje ook al af, want dr stond wel een OK achter zijn naam in t eerste lijstje alleen had ik dat niet verwerkt in mijn lijstje. |
| Originally posted by Jasperovitsj Als Zevan z'n setje morgen kan inleveren zou ik hem toch ook nog laten deelnemen |
) Maar ik veronderstel toch niet dat die vannacht nog per s� er op moeten gezet worden? Hier zal het zowiezo iets voor morgen worden hoor.
Ik zou zeggen: stel een tijdstip vast ergens (over)morgenavond ofzo, en alle mixes die tegen dan op de ftp staan doen mee. De rest valt helaas af. Op die manier heeft iedereen nog genoeg tijd om te uploaden, en kunnen dj's die geen tijd meer hadden eventueel morgen nog snel een mix ineen flansen en uppen. 
Ik zou dan wel voorstellen om dat tijdstip niet te laat te zetten, ik ben morgen bijvoorbeeld pas thuis tegen half 7, alvorens ik aan de upload kan beginnen is't dan toch al gemakkelijk 7, tegen dat hij er dan opstaat mss al wel 9 of later en ik ben bijvoorbeeld al meer dan een week klaar met mijn setje, 't zou niet echt eerlijk zijn mochten mensen zoals ik die makkelijk de deadline haalden nu toch nog zouden afvallen 
Daarom stel ik ook voor om die datum overmorgen ofzo te zetten. Ik zit in dezelfde situatie als u, en ik kan me inbeelden dat niet iedereen onmiddelijk op dit moment of tegen een hoge snelheid zijn mix kan uppen. Dus een beetje speling is hier wel nodig. Maar dan ook weer niet t� veel natuurlijk 
Tijdstip zal idd op overmorgen gezet worden... De PM's verstuur ik morgen; nu ist beetje laat ervoor (en kwas teveel naar de verkiezingen ant zien
)
Alleszinds:
- MAAK DAT UW ID3 TAG VAN DE MIX VERWIJDERD IS; MAAK JE MIX ANONIEM !
- ZET UW MIX OM IN 128KBPS BITRATE
Morgenavond krijg je zeker de gegevens, maar tref dan alvast deze simpele voorbereidingen zodat we spoedig van start kunnen gaan... Dj's die de deadline niet haalden krijgen zo nog een dag respijt.
Hoe moet de filename van de mix eruit zien? En hoe kan je dan uiteindelijk weten welke mix van wie is/was?
| Originally posted by Transfusion En hoe kan je dan uiteindelijk weten welke mix van wie is/was? |
Alle Pm's zijn verstuurd. Met extra vragen of verzuchtingen kan je bij mij terecht 
Als alles goed gaat staan alle sets er tegen morgenavond op
Mijn set zou online moeten staan 
| Originally posted by Push2005 Alle Pm's zijn verstuurd. Met extra vragen of verzuchtingen kan je bij mij terecht ![]() Als alles goed gaat staan alle sets er tegen morgenavond op |
de mijne binne 10min
uploading @ 30kB/s gemiddeld
PM sent... Ik zie dat er verschillenden al uploaden, mooi zo 
Om even te verduidelijken; om omslachtige toestanden te vermijden werken we niet weer met een centrale persoon die alles upload en controleert.
We gaan er maar vanuit dat je de instructies opvolgt.
Aangezien ik weet welke set van wie is, zal ikzelf niet jureren. De verdeling is puur at random gebeurd en ook de verdeling van de jury zal random gebeuren, onder die voorwaarde dat je je eigen set niet te horen krijgt natuurlijk 
De letters die je nu aan je mix geeft zal ik later ook nog wijzigen, zodat je niet weet wie je aan het beoordelen is.
Hoe zet ik mijn set om in 128kb?
Sta nu op 187 kb.
Greetz
| Originally posted by Gevork Hoe zet ik mijn set om in 128kb? Sta nu op 187 kb. Greetz |
| Originally posted by Real dbPowerAmp: http://www.vocalist.org.uk/downloads/dMC-r9.exe |