TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 »
�sch! V�dret spelar ingen roll, vi ska ju vara inne! Och f�r er som gillar Minttu kommer det hur som helst att gunga...
k�r vi en swetameetup d� laszlo spelar?
sweta-fotbollslag? ;P
VIKTIGT - OBS - VIKTIGT - OBS - VIKTIGT - OBS - VIKTIGT - OBS - VIKTIGT
Man M�STE ha med sig pass f�r att f� �ka p� kryssningen. Det r�cker inte med k�rkort eller ID eftersom man passerar en gr�ns till ett land som inte �r med i Schengen-avtalet (till skillnad fr�n t ex Finland) n�r man kliver p� b�ten.
Allts�... TA MED PASS ANNARS KOMMER DU INTE P� B�TEN OCH F�R STANNA HEMMA! .. var tvungen att skrika lite d�r..
Sen vill Tallink att man checkar in senast 17.00. Det g�r bra att checka in och f� sin biljett fr�n 14.00-17.00 och man f�r g� p� b�ten kl 16.00-17.30, sen st�nger p�sl�ppet.
Sn�lla, kan ni hj�lpa oss att kolla upp att alla era kompisar har fattat det h�r med passtv�nget. Vi har sagt det femhundrasjuttio g�nger nu, men det �r alltid n�gon som missat det...
Mvh,
Staffan, Monday Bar
VIKTIGT - OBS - VIKTIGT - OBS - VIKTIGT - OBS - VIKTIGT - OBS - VIKTIGT
Man M�STE ha med sig pass f�r att f� �ka p� kryssningen. Det r�cker inte med k�rkort eller ID eftersom man passerar en gr�ns till ett land som inte �r med i Schengen-avtalet (till skillnad fr�n t ex Finland) n�r man kliver p� b�ten.
Allts�... TA MED PASS ANNARS KOMMER DU INTE P� B�TEN OCH F�R STANNA HEMMA! .. var tvungen att skrika lite d�r..
Sen vill Tallink att man checkar in senast 17.00. Det g�r bra att checka in och f� sin biljett fr�n 14.00-17.00 och man f�r g� p� b�ten kl 16.00-17.30, sen st�nger p�sl�ppet.
Sn�lla, kan ni hj�lpa oss att kolla upp att alla era kompisar har fattat det h�r med passtv�nget. Vi har sagt det femhundrasjuttio g�nger nu, men det �r alltid n�gon som missat det...
Mvh,
Staffan, Monday Bar
| quote: |
| Originally posted by PoiZoN sweta-fotbollslag? ;P |
Fy fan att jag �r fattigare �n en kyrkr�tta.
Jag har ju glatt mig �ver att det inte finns n�gra biljetter s� �ven om jag hade pengar s� hade jag inte haft en m�jlighet att �ka men nu l�ser jag ju att det finns folk som vill s�lja.
Farligt farligt jag kanske m�ste se till att s�lja mig sj�lv.
| Originally posted by Pjox Fy fan att jag �r fattigare �n en kyrkr�tta. Jag har ju glatt mig �ver att det inte finns n�gra biljetter s� �ven om jag hade pengar s� hade jag inte haft en m�jlighet att �ka men nu l�ser jag ju att det finns folk som vill s�lja. Farligt farligt jag kanske m�ste se till att s�lja mig sj�lv. |
| Originally posted by Pjox Fy fan att jag �r fattigare �n en kyrkr�tta. Jag har ju glatt mig �ver att det inte finns n�gra biljetter s� �ven om jag hade pengar s� hade jag inte haft en m�jlighet att �ka men nu l�ser jag ju att det finns folk som vill s�lja. Farligt farligt jag kanske m�ste se till att s�lja mig sj�lv. |
http://mondaybar.tranceaddict.se/ Fredag, 18:00 
| Originally posted by anuga http://mondaybar.tranceaddict.se/ Fredag, 18:00 |
| Originally posted by Laszlo Har du hyttplats n�gon annanstans kan du s�kert f� biljetten (f�rutsatt att n�gon annan i v�rt s�llskap inte hittat en k�pare). Jag kommer att bo i en annan hytt och kan inte svara f�r de andra om de vill ha s�llskap eller inte...tror inte det skulle vara n�gor problem, men utifall... |
| Originally posted by Pjox Usch, fick fr�gan om jag vill jobba i helgen och det kan jag ju inte tacka nej till... |
| Originally posted by Laszlo Betyder det att jag kan utesluta dig fr�n donationslistan? Finns andra som har k�lapp n�mligen =) |
IINTE l�ngt kvar nu!

Senaste nyhetsmailet
GL�M INTE PASSET !!!!!!!!
Ojd�.. jag s�g just att vi stavat fel p� VIZAY.. det stavas s�.. allts� inte med "s". Sorry, Vizay! /Staffan
| Originally posted by SteveTranz4ever GL�M INTE PASSET !!!!!!!! |
Och dessutom �r det ju mycke snyggare 
| Originally posted by MondayBar Ojd�.. jag s�g just att vi stavat fel p� VIZAY.. det stavas s�.. allts� inte med "s". Sorry, Vizay! /Staffan |
Sk�n bild p� Peter... du blundar fan alltid p� kort 
I demand free drinks f�r det d�r felet! 
�sch d� jag �r van, bara ni skriver r�tt p� tidlistorna ni brukar s�tta upp sen
(antar att ni l�r s�tta upp s�nna �ven denna g�ng)
steve: ja jag vet, jag m�ste ju blunda. Skulle jag titta skulle alla flickorna se mina vackra �gon och d� skulle jag bli s� hett villebr�d s� min nuvarande skulle bli arg p� mig 
| Originally posted by Vizay I demand free drinks f�r det d�r felet! ![]() �sch d� jag �r van, bara ni skriver r�tt p� tidlistorna ni brukar s�tta upp sen (antar att ni l�r s�tta upp s�nna �ven denna g�ng)steve: ja jag vet, jag m�ste ju blunda. Skulle jag titta skulle alla flickorna se mina vackra �gon och d� skulle jag bli s� hett villebr�d s� min nuvarande skulle bli arg p� mig |

klart jag r�knar med att ni goingar st�r l�ngst fram och rockar era lurviga 
I won't make you dissapointed 
lyssna noga p� inledningen, I think you're gonna like it 
vi ses p� b�ten!
nu t�nkte jag p�b�rja min resa till tokholmen!