TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Posted by FCB_Fanatic on Aug-31-2007 22:43:
| quote: |
Originally posted by Gladius
yep, hij is toch nog weg:
RSC Anderlecht heeft op de valreep dan toch M�m� Tchit� verkocht. Racing Santander is de nieuwe werkgever van de spits die een contract voor vijf seizoenen tekende. Naar verluidt zou de Spaanse club 5,5 miljoen euro op tafel gelegd hebben.
(voetbalkrant)
Aardig wat centjes, mss om CL wat te compenseren? All�, nu maar hopen voor Anderlecht dat Frutos snel speelklaar is, of dat die nieuwe spitsen goed beginnen te spelen. |
Frutos is nog een maand out. Serhat ook nog ongeveer een maand onbeschikbaar en Mbo en (vooral) Th�r�au zijn niet echt in vorm. Ziet er dus momenteel niet goed uiit voor Anderlecht qua scorend vermogen. Want naast die spelers zijn Hassan en Boussoufa ook niet in uitstekende doen heb ik zo de indruk.
en ze scoorden zoal moeilijk de laatste weken ...
Posted by massiveK on Sep-01-2007 06:49:
tja, toch een goeie financieel zaak voor anderlecht. Tchit� hebben ze gekocht voor 1,5 milioen, dus 4 milioen boni! Toch opmerkend dat de trainer een spits vraagde en een spits minder krijgt...
Posted by MikeVee on Sep-01-2007 20:04:
2de klassevoetbal van vanavond, de belangrijkste uitslagen:
Originally posted by Blue Sky 99
Lekker, heel Belgi� kan ons weer gaan uitlachen. |
En het stopt niet!
Lierse - OH Leuven 0-1
Ik zal er straks een pintje op drinken 
sni erg, dan kunnen we ons volledig op den titel richten =p |
Goed plan.
KVSK United - Antwerp 2-1
Posted by Jasperovitsj on Sep-01-2007 20:18:
Kunnen ze volgend jaar lekker gezellig samen in 3de voetballen 
Posted by MikeVee on Sep-01-2007 20:24:
Originally posted by Jasperovitsj
Kunnen ze volgend jaar lekker gezellig samen in 3de voetballen |
neen, lierse zakt door hun veroordeling al een klasse en dan degradatie erbij is 4de klasse
Posted by Gladius on Sep-01-2007 23:16:
zijt ge eigenlijk v��r een ploeg MikeVee?
Posted by FCB_Fanatic on Sep-02-2007 00:06:
Originally posted by MikeVee
KVSK United - Antwerp 2-1 |
twee kameraden zijn hier vandaag nog naar gaan zien. eerst vanaf 3u op caf� gegaan om daarna dan naar het stadion af te zakken. Heb nog nie gehoord hoe de match zelf was, maar mijne pronostiek klopt in ieder geval voor deze match
Posted by MikeVee on Sep-02-2007 09:11:
zijt ge eigenlijk v��r een ploeg MikeVee? |
Ja hoor, Club Brugge in de eerste plaats en ook OHL.
Posted by Real on Sep-02-2007 11:05:
Club Brugge in de eerste plaats |
Ik had niet anders verwacht.
Posted by FCB_Fanatic on Sep-02-2007 20:37:
Standard - Brugge: 2-1
heb een deel van de match via de radio gevolgd. Winst is verdiend en eigenlijk ook vrij logisch. Maar ik heb nog steeds vertrouwen in Club, in de terugronde pakken we die van standard zeker terug. Tegen die tijd zal Brugge wel beter draaien 
Posted by Eagle` on Sep-02-2007 20:56:
putain mathijsen maat ge traint wel genen middenmotor eh, ma een topclub in belgie. Djeezes wa een afbraak voetbal, ni 1 kans afgedwongen op 90 minuut, beschamend
Posted by Config on Sep-02-2007 21:46:
Originally posted by Eagle`
putain mathijsen maat ge traint wel genen middenmotor eh, ma een topclub in belgie. Djeezes wa een afbraak voetbal, ni 1 kans afgedwongen op 90 minuut, beschamend |
dat was geen afbraakvoetbal imo. Het is niet omdat Club maar 1 kans afdwingt dat ze daarom afbraakvoetbal speelden. Brugge heeft de bal veel gehad maar heeft er gewoon veel te weinig mee gedaan. En verdiend verloren, al was de manier waarop meer enorm belachelijk. Klutsgoal + afgeweken bal en derna nog een onverdiend rood voor Clement, terwijl Sarr al een paar keer Brugge spelers volledig getorpedeerd had en niets kreeg; Defour maait in de middencirkel Simaeys omver en plant zijn voeten nog es volledig in zijn kuiten, keidonker rood is dat gewoon. Wanneer Priske aan de overkant een zelfde fout maakt zoals Sar die maakt krijgt ie direct geel.. Jammer dat De Bleeckere het altijd zo laat afweten op Belgisch niveau, precies of het is hem te min. Ofwel laat hij andere belangen primeren..
Zoals Devroe zegt speelt Club op 70% van zn mogelijkheden. Enorm veel spelers geblesseerd (weeral, het zit Club echt ni mee) en de schwung en het systeem is nog niet volledig aangescherpt. Ik heb echter alle vertrouwen. Er zit genoeg kwaliteit in de ploeg, anders ga je op KV Mechelen de thuisploeg niet gedurende 20 minuten met enorm sterk en verzorgd combinatievoetbal van de mat vegen. Het komt dus nog wel 
Bij Anderlecht daarentegen...
Posted by MikeVee on Sep-02-2007 21:56:
Originally posted by Config
Bij Anderlecht daarentegen... |
Maar ze pakken wel altijd nog punten in de laatste minuten, dat is niet om te lachen
Posted by FCB_Fanatic on Sep-02-2007 22:07:
putain mathijsen maat ge traint wel genen middenmotor eh, ma een topclub in belgie. Djeezes wa een afbraak voetbal, ni 1 kans afgedwongen op 90 minuut, beschamend |
Had je dan al onmiddellijk een goed Club verwacht? Zou ik persoonlijk maar vrij naief vinden. Brugge moet een nieuwe ploeg uitbouwen, en dat kost nu eenmaal tijd. Daarbij komt nog dat ze momenteel nog steeds met veel blessures zitten en daardoor niet eens flankspelers ter beschikking hebben (toch steeds belangrijke spelers geweest in het systeem dat Mathijsen bij vorige clubs hanteerde). Hij speelt momenteel dus met centrale middenvelders op die flanken.
Vandaag heeft Mathijssen dan gekozen voor 5 middenvelders en 1 spits. Op zich heb ik daar nu nog geen probleem mee, als hij dit over een half jaar in de thuismatch zou doen, ligt dat anders. Tegen die tijd verwacht ik toch een beter club.
Het beste bewijs dat een nieuwe ploeg bouwen tijd kost, is Anderlecht trouwens. Die zijn ook al een hele tijd bezig met het uitbouwen van een ploeg, en daar draait het nog steeds niet. Maar daar ligt het volgens mij echt wel aan een onbekwame trainer
Posted by Config on Sep-02-2007 22:36:
Maar ze pakken wel altijd nog punten in de laatste minuten, dat is niet om te lachen |
ja maar dat geluk blijft niet deuren.. allez komaan, wa voor een kluchtgoal scoren ze vandaag weeral.. dat gaat ooit stoppen hoor
Posted by Config on Sep-02-2007 22:38:
Originally posted by FCB_Fanatic
Het beste bewijs dat een nieuwe ploeg bouwen tijd kost, is Anderlecht trouwens. Die zijn ook al een hele tijd bezig met het uitbouwen van een ploeg, en daar draait het nog steeds niet. Maar daar ligt het volgens mij echt wel aan een onbekwame trainer |
het ligt aan de beschikbaarheid van de spelers
Posted by Eagle` on Sep-03-2007 00:40:
jingskes zwijgt toch is met ulle bullcrap, Club is een fuckin' top club. Hoe ze vandaag op standard kwamen spele was gelijk st-truiden of dender die op verplaatsing komen voor max. een puntje...
Djeezes ploeg in opbouw so fucking what maat, da zijn ze al 3 jaar, dees is Club Brugge die gaan ni op verplaatsing met 10 man achter den bal voor een puntje spelen zelfs ni op Anderlecht of Standard. Dees heb ik nog in geen 10 jaar meegemaakt (is da uberhaupt ooit al is gebeurd en dan heb ik het ni over een CL tegen Ac milan), ik wist ni wak zag 
4-5-1 for crying out loud, wa voor een tactiek is da nu met slakken als clement in de verdediging, das al gedoemd om te mislukken voor de 1ste minuut om is.
En dan nog, onder de caje, ferrera en janevski speelden we teminste nog voor te winnen ... van dees moest ik werkelijk kotsen.
Posted by The_G0dfather on Sep-03-2007 08:41:
de jacky �, stond me ook ni aan,
nuja, veel zal ie zo niet moeten spelen af z'n kop rolt zoiezo ook
Posted by FenixStyle on Sep-03-2007 10:01:
Originally posted by Config
ja maar dat geluk blijft niet deuren.. allez komaan, wa voor een kluchtgoal scoren ze vandaag weeral.. dat gaat ooit stoppen hoor |
Het duurt nu toch al meer dan een jaar...
Nuja bon een match duurt natuurlijk tot de laatste seconde, maar zoveel chance als die van Anderlecht heeft toch wel geen enkele andere ploeg...
Posted by FCB_Fanatic on Sep-03-2007 11:08:
jingskes zwijgt toch is met ulle bullcrap, Club is een fuckin' top club. Hoe ze vandaag op standard kwamen spele was gelijk st-truiden of dender die op verplaatsing komen voor max. een puntje...
Djeezes ploeg in opbouw so fucking what maat, da zijn ze al 3 jaar, dees is Club Brugge die gaan ni op verplaatsing met 10 man achter den bal voor een puntje spelen zelfs ni op Anderlecht of Standard. Dees heb ik nog in geen 10 jaar meegemaakt (is da uberhaupt ooit al is gebeurd en dan heb ik het ni over een CL tegen Ac milan), ik wist ni wak zag  |
idd, het klopt dat ze bij club voor minstens een punt kwamen. En dat ze zich hebben aangepast is normaal niet iets wat bij een topclub hoort. Maar we moeten niet doen alsof dit nog nooit eerder is gebeurt in de Belgische competitie. Zo heeft Anderlecht zich vorig jaar op Club ook aangepast, en dat tegen een Brugge dat totaal niet goed draaide
| 4-5-1 for crying out loud, wa voor een tactiek is da nu met slakken als clement in de verdediging, das al gedoemd om te mislukken voor de 1ste minuut om is. |
keuze van Mathijssen, hij zal wel geoordeeld hebben dat dit de best mogelijke manier was om OP DIT MOMENT Standard te bekampen. Er zijn gewoon nog een aantal gekwetsten en er is nog een groot gebrek aan automatismen.
En ik ben het ermee akkoord dat Clement in principe niet meer bij Brugge mag spelen, die komt eigenlijk te kort voor een topclub. Maar als er niet teveel ruimte in de rug van de verdediging is (zoals gisteren wel het geval was), kan hij zeker nog zijn nut hebben (remember ook de match op GBA). Daarbij komt nog dat de beste vervanger voor Clement met een masker op moet spelen. Als Mathijssen echt van oordeel was dat Kucera daarmee een goeie prestate zou neerzetten had die wel gespeeld.
| [En dan nog, onder de caje, ferrera en janevski speelden we teminste nog voor te winnen ... van dees moest ik werkelijk kotsen. |
en we hebben gezien hoever we daarmee gekomen zijn h�. Caje is gewoon te min voor een topclub. Ferrera is tactisch een zeer sterke coach, maar staat echt wel bekend als een vrij devensieve trainer: zijn uitgangspunt is de nul houden. En over Janevski kunnen we beter helemaal zwijgen, dat is al helemaal een flop met zijn ruit op het middenveld. Maar goed dat hij het zelf op tijd inzag, anders had Club nooit de beker gewonnen
Posted by Gladius on Sep-07-2007 10:18:
2de en 3de klasse stilgelegd! gvd, bende amateurs

Posted by FenixStyle on Sep-07-2007 11:49:
2de en 3de klasse stilgelegd! gvd, bende amateurs |
En Geel en Namen mogen naar tweede..
Langleve de MickyMouse-competitie!
Posted by Gladius on Sep-11-2007 15:32:
nog 'ns nen BETA (Champions League) Fantasy Football league opstarten manne (& vrouwen)? Ik zal 1 vd dagen m'n ploeg aanmaken, en ik zal dan ineens een BETA league aanmaken.
Posted by FCB_Fanatic on Sep-11-2007 20:11:
nog 'ns nen BETA (Champions League) Fantasy Football league opstarten manne (& vrouwen)? Ik zal 1 vd dagen m'n ploeg aanmaken, en ik zal dan ineens een BETA league aanmaken. |
heb ik vorig jaar nog aan meegedaan. Dit jaar ga ik passen aangezien ik dat maar een aantal speeldagen heb opgevolgd
Posted by Gladius on Sep-11-2007 21:21:
mja als er hier geen reactie komt dan laat ik het natuurlijk
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »