TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- vrijgezellig of niet?
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Kappen met graven! Je rechterhand is je liefde! |
Probeer het eens met links, dat is net zo spannend als vreemdgaan
| Originally posted by SnuggLe Kappen met graven! Je rechterhand is je liefde! |
INB4DALOCK 
| Originally posted by kolkiewolkie euh, hij mag ineens nog meewillen naar nexus maar anders verwijs ik hem door naar: |
| Originally posted by jp Probeer het eens met links, dat is net zo spannend als vreemdgaan |
| Originally posted by Tim81 Donderdagavond bij Jensen had Brian McFadden (ex-Westlife) nog een paar tips! Ga eens 5 minuten op je hand zitten tot hij slaapt, dan lijkt het net of een ander het doet. Of stop eerst je hand een paar minuten in een bak met ijs, volgens hem the best way! Ik kan niet uit ervaring praten... |
| Originally posted by Tim81 Donderdagavond bij Jensen had Brian McFadden (ex-Westlife) nog een paar tips! Ga eens 5 minuten op je hand zitten tot hij slaapt, dan lijkt het net of een ander het doet. Of stop eerst je hand een paar minuten in een bak met ijs, volgens hem the best way! Ik kan niet uit ervaring praten... On Topic: Niet vrijgezellig, maar enorm gezellig |

| Originally posted by Jappio on-topic: Zit er een beetje tussenin momenteel |
| Originally posted by Jappio on-topic: Zit er een beetje tussenin momenteel |
| Originally posted by Smirnoff Pics or STFU !! |
(tis in ieder geval niet dat meisje van TIC
)| quote: |
| Originally posted by Cosmic Dat kan niet he? Tis aan of uit. Je kan ook niet 'een beetje' zwanger zijn :P |
Dan ben je toch niet zwanger, tot het tegendeel bewezen is
| Originally posted by Jappio tuurlijk wel. Je hebt ook een stadium waarin je kan vermoeden dat je zwanger bent, maar dit nog niet aan kan tonen. Ongeveer in dat stadium zit t. |
whaha god, wist niet dat dat nog steeds een issue was. Maar zo als het er nu voorstaat verwachten we binnenkort een kleine 
| Originally posted by Jappio whaha god, wist niet dat dat nog steeds een issue was. Maar zo als het er nu voorstaat verwachten we binnenkort een kleine |
terug van nooit weggeweest (maar wel stiekem heel stilletjes geweest
): Phat B
on topic: ben net n paar weekjes single eiglijk, na 6 jaar een relatie te hebben gehad. vanaf mn 15e dus
hoe moet da eiglijk, single zijn???

| Originally posted by Phat B hoe moet da eiglijk, single zijn??? |
| Originally posted by Esrem Je ding doen... |
Gewoon t zelfde als je normaal doet,alleen nu solo
| Originally posted by Esrem Je ding doen... |
| Originally posted by Three 'O Three Duidelijk! Weet je nu voldoende Phat B? |
Paar keer goed kansloos zuipen schijnt heel aardig te helpen.
M'n ma zei laatst dat ik op het gebied van relaties in de "Sex-and-the-City-fase" ben beland
Voor de gein eens vaker naar die serie gaan kijken
Ze heeft nog gelijk ook 
| Originally posted by jp M'n ma zei laatst dat ik op het gebied van relaties in de "Sex-and-the-City-fase" ben beland ... Ze heeft nog gelijk ook |
Samantha is zwaar favoriet

| Originally posted by Phat B standaardvrouwenvraag: 'op wie lijk je dan?' |