TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation VS « O »
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »


Posted by jp on Jul-09-2002 10:27:

goed eigenlijk ben ik niet zo thuis in het holland forum maar ik zal in de toekomst proberen een steentje bij te dragen

@donna fuck je woont in zaandam? mmmm dichtbij


Posted by Donna on Jul-09-2002 16:55:

Wormerveer,5 mins verder dan Zaandam


Posted by eXos on Jul-09-2002 18:13:

quote:
Originally posted by jploveparade
BTW sommige TA's houden wel van een snoepje....


Hoe kom je daar zo bij?


Posted by jp on Jul-09-2002 18:50:

@Donna ik woon tussen Adam en Prend
@petrus


Posted by kolkiewolkie on Jul-09-2002 19:06:

quote:
Originally posted by Donna

2 Kolkie : wij hebben ff een aanloop en aanpas periode gehad,maar zoals ik je zaterdag ookal zei,ik vind jou eerlijkheid t/o mijn persoontje zeer ok,goede eerlijke kritiek,cool





dus DAT zei je ==>> ik verstond nie alles precies van wege dat harde geluid (gebeurt me trouwes vaker als mensen me aanspreken)

twas iig gezelli... we meeten eigenlijk best vaak... twordt nog verdacht (4x in 2.5 maand)

anywayz, nou ik hier toch aan het posten ben, maak ik meteen ff van de gelegenheid gebruik om te melden dat ondergetekende door tijds/internetgebrek de komende weekies niet al te veel zal posten.. lezen probeer ik bij te benen.... es kijken of ik van mijn verslaving af kan komen (wat een utopie toch weer)
(oja, roep nou niet dat ik dan maar eens een fatsoenlijke inetlijn moet aanschaffen (is wel zo) want ik wil es bekijken ik me zonder internet overdag redt )

laters


Posted by eXos on Jul-09-2002 19:26:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

dus DAT zei je ==>> ik verstond nie alles precies van wege dat harde geluid (gebeurt me trouwes vaker als mensen me aanspreken)


Oorzaak:

Wij ==>> ABN

JIJ ==>> Mengelin Tukkers

Dat botst


Posted by kolkiewolkie on Jul-09-2002 19:32:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Oorzaak:

Wij ==>> ABN

JIJ ==>> Mengelin Tukkers

Dat botst


grapjas!

niet mengelin, ook geen menglinG, maar 100% tukker!

proud of it too, maar soms lastig (dat niet verstaan gebeurd me trouwes ook in zak hoor, tussen andere tukkers , ik ben daardoor wel eens uitgemaakt door duitser (dat versta ik dan wel weer))

trouwens, 1 vraag: is die set nou uitgezonden of niet? want ik zie nergens in de tracklist area een vraag naar de tracklist en hier ook niet....

so tell me


Posted by DjRV on Jul-09-2002 19:47:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie


grapjas!

niet mengelin, ook geen menglinG, maar 100% tukker!

proud of it too, maar soms lastig (dat niet verstaan gebeurd me trouwes ook in zak hoor, tussen andere tukkers , ik ben daardoor wel eens uitgemaakt door duitser (dat versta ik dan wel weer))

trouwens, 1 vraag: is die set nou uitgezonden of niet? want ik zie nergens in de tracklist area een vraag naar de tracklist en hier ook niet....

so tell me
\

nog niet eerder moeite gehad met jou dialect ..


Posted by Opti on Jul-09-2002 22:52:

jullie konden mijn sjinees toch anders aardig verstaan dacht ik zo...


Posted by jp on Jul-09-2002 23:16:

Kantonees leek het mij, met een vleugje Taiwanees


Posted by Opti on Jul-10-2002 00:02:

was meer een mengelmoesje van Chinees, Turks, Haags en babytaal


Posted by jp on Jul-10-2002 00:12:

Ach wie weet zijn we wel talenwonders


Posted by Donna on Jul-10-2002 07:04:

quote:
Originally posted by Optimus
jullie konden mijn sjinees toch anders aardig verstaan dacht ik zo...


Mja wij jou wel jah,t probleem was eerder andersom geloof ik


Posted by Opti on Jul-11-2002 01:28:



haha, dat linker meisje was wel een tof wijffie


Posted by Donna on Jul-11-2002 06:52:

Hey! das je danslerares!


Posted by Miss Proximus on Jul-11-2002 07:56:

die rechter is haar vader?


Posted by Opti on Jul-11-2002 09:54:

quote:
Originally posted by Donna
Hey! das je danslerares!


correectie: ík ben háár dansleraar

en die rechter is dr overgrootmoeder denk ik


Posted by Donna on Jul-11-2002 13:44:

correctie : Dat is mijn oma jah!


Posted by Opti on Jul-11-2002 23:24:

waarom heb je dr niet aan mij voorgesteld dan?


Posted by PatMcGroin on Aug-03-2002 07:07:

hey all, i finally got my pics developed and scanned, check it out here:

http://www.tranceaddict.com/forums/...46&pagenumber=3


Posted by TimeportE on Aug-03-2002 09:53:

quote:
Originally posted by PatMcGroin
hey all, i finally got my pics developed and scanned, check it out here:

http://www.tranceaddict.com/forums/...46&pagenumber=3



cool pixx pat!
do you know when you may drop by again here in holland?..


Posted by PatMcGroin on Aug-03-2002 16:11:

quote:
Originally posted by TimeportE


cool pixx pat!
do you know when you may drop by again here in holland?..


i'm trying to go to england for christmas for 3 weeks, if everything works out i'll make a little trip to innercity
but money is a big factor right now, time for me to work my ass off at my job


Posted by TimeportE on Aug-04-2002 10:29:

quote:
Originally posted by PatMcGroin


i'm trying to go to england for christmas for 3 weeks, if everything works out i'll make a little trip to innercity
but money is a big factor right now, time for me to work my ass off at my job

cool, i'll be at innercity too (again ) , i hope! last year was wicked!!!


Posted by AlFerox on Aug-04-2002 10:47:

you dont..

need to..

emerge..

from nothing.


you-dont-need-to,

emerge-from-nothing,

you dont need to teaaaaaaaaaar away.



butteh, nice pics man!!


Posted by PatMcGroin on Aug-04-2002 23:55:

quote:
Originally posted by AlFerox
you dont..

need to..

emerge..

from nothing.


you-dont-need-to,

emerge-from-nothing,

you dont need to teaaaaaaaaaar away.



butteh, nice pics man!!


my song baby!!!!
pvd remix owns btw!!!


Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.