TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wielerseizoen 2008
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »

Posted by MikeVee on Jul-26-2008 14:48:

Spannend voorlopig

Posted by Jasperovitsj on Jul-26-2008 14:50:

Alles kan nog. Sastre houdt voorlopig stand, Evans is precies wat minder, terwijl Menchov tijd aan het goedmaken is.

Posted by MikeVee on Jul-26-2008 14:53:

Coucke en Sergeant op Radio1 (tv op, geluid van de radio erbij om het gezaag van Michel & Hanske niet te hoeven horen. De ontgoocheling klinkt er al opvallend.

Posted by Jasperovitsj on Jul-26-2008 15:01:

Sastre is goed op weg om zijn eerste Tour te winnen Menchov zakt er terug wat door, dus die kunnen we al afschrijven voor de overwinning.

Posted by Jasperovitsj on Jul-26-2008 15:27:

Kohl blijft zowaar op het podium staan, waanzin

Posted by Jasperovitsj on Jul-27-2008 15:58:

Steegmans begot

Posted by MikeVee on Jul-27-2008 16:31:

T zit er weer op. Al bij al maar een matige tour die niet lang in het geheugen zal blijven zitten.

Gefeliciteerd aan FredNova met zijn 3de zege in de BeTAWP. De indoverwinning voor dit seizoen staat daarmee zo goed als vast.

En uiteraard aan Jasper die 24de algemeen geworden is tijdens deze spelronde.

Op naar de vuelta, altijd wat meer spektakel

Posted by Jasperovitsj on Jul-27-2008 16:39:

quote:
Originally posted by MikeVee

En uiteraard aan Jasper die 24de algemeen geworden is tijdens deze spelronde.

Hehe, had ik toch ook niet verwacht. Mijn beste notering ooit wel \o/

quote:
Op naar de giro, altijd wat meer spektakel

Vuelta

En dat gaat ongetwijfeld een volgende prooi voor Contador worden. Geen proloog, wel een ploegentijdrit(je) van 7 kilometer, 1 vlakke tijdrit van amper 40 kilometer en voor de rest 4(!) aankomsten bergop �n een klimtijdrit op de voorlaatste dag. Ik zie niet wie hem op zo'n parcours gaat kunnen kloppen, tenzij ��n of andere Spaanse brommer die voor 3 weken op een jaar opeens bovenmenselijk presteert

Posted by Gladius on Jul-29-2008 23:15:

prachtige foto's van de Tour hier en hier

Posted by Jasperovitsj on Aug-05-2008 16:09:

quote:
Ook Sella speelde het spel niet eerlijk

di 05/08/08 - Er is een nieuwe wielrenner van zijn voetstuk getuimeld: Emanuele Sella (27) is betrapt op het gebruik van cera, de verbeterde vorm van epo. Hij liep tegen de lamp bij een test buiten competitie. Hij won drie Giro-ritten en werd zesde in de eindstand.
Emanuele Sella won in de Giro 2008 drie zware ritten en veroverde de bergtrui. Hij eindigde als zesde in het eindklassement.

Tijdens die Ronde van Itali� waren al vragen gerezen bij zijn sterke prestaties. Met enkele ploegmakkers van CSF Navigare, een continentaal team, stal Sella een paar keer de show.

Sella ontkent de positieve test. "Niemand heeft me hier iets over gezegd. Ik weet er niks van, er klopt niks van."

(later meer)

Gerechtigheid is geschied

Posted by djcresto on Aug-05-2008 20:42:

Wie wordt van van Ricardo Ricco, de cobra:

Fansite voor het genie Riccardo Ricco! Voor zijn geweldige klimcapaciteiten, zijn eerlijkheid en, niet te vergeten, zijn heerlijke arrogantie, waarmee hij zonder blikken of blozen de rest van het peloton mietjes noemt, de dopingtests aanvalt en nog veel meer!
Het talent Ricco! De Cobra!

http://www.facebook.com/group.php?gid=26336331441

Posted by MikeVee on Aug-14-2008 12:26:

Wielrenner Tom Boonen heeft zijn herstelde gele Lamborghini Murci�lago te koop gezet. Met deze wagen knalde Boonen in april vorig jaar tegen een Kempense elektriciteitspaal bij het ontwijken van een overstekende kat. Het herstellen van de wagen nam wel wat tijd in beslag. "Omdat ik het grotendeels zelf wilde doen en omdat het niet zo gemakkelijk is om aan onderdelen te geraken", aldus Boonen. Hoeveel de gele bolide nog moet kosten, is niet bekend. (belga)

Zelf zijne lambo gemaakt

Posted by MikeVee on Sep-08-2008 15:58:

Van Avermaet

Posted by CygnusX on Sep-08-2008 21:07:

quote:
Van Avermaet

Knappe prestatie van Greg!

In ander nieuws: Armstrong to return to cycling
Die kerel is niet goed wijs!

Posted by Jasperovitsj on Sep-08-2008 21:13:

Ik geloof er niet veel van

Posted by MikeVee on Sep-08-2008 21:54:

Ja, daar staan we op te wachten, een 8ste zege van Armstrong en wederom een 2de plaats voor Evans.

Eerst zien dat hij van ASO mag starten als het waar is.

Posted by The_G0dfather on Sep-09-2008 06:17:

Daar zit ik idd op te wachten

Posted by FCB_Fanatic on Sep-09-2008 07:43:

Vandaag weer het nieuws dat Armstrong terug in het wielrennen zou stappen. Hij zou een 5-tal wedstrijden voor Astana rijden. Dat hij de tour gaat rijden is al officieel ontkend door Astana

Posted by The_G0dfather on Sep-09-2008 17:36:

rumours rumours

Posted by Jasperovitsj on Sep-09-2008 20:44:

Niks te rumours blijkbaar, The Boss heeft zelf verklaard dat hij terugkeert in het peloton en resoluut voor een 8ste Tourzege gaat

Posted by Real on Sep-09-2008 20:48:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Niks te rumours blijkbaar, The Boss heeft zelf verklaard dat hij terugkeert in het peloton en resoluut voor een 8ste Tourzege gaat

Posted by Jasperovitsj on Sep-09-2008 20:50:

Waar wacht je nog op, Jan Ullrich!?

Posted by The_G0dfather on Sep-09-2008 21:10:

Haha, beste nieuws in tijden

Posted by The_G0dfather on Sep-09-2008 21:10:

en nu nog schumi terug

Posted by Config on Sep-09-2008 22:52:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
en nu nog schumi terug

schumi schumi...

ik wil EDDY MERCKX !!