TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA fest?
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by teski Vi skogsm�nniskor blir mer o mer avhuggna fr�n resten av stora v�rlden.. *lipar o j�mrar �ver* ![]() |
Ehm.. Kallurs bor ju, eller bodde inne i stan 
Men varf�r det skulle g�ra mig lyckligare.. det vette sjutton 
N�d�h.. bara skojade..
Men n�r man sitter fast i skogen med ett ynka 56k-modem... d� kan man bli deppig f�r minsta lilla...
BBB, bostream.. inte ens teliaADSL �r ord man k�nner till h�r.. *suckar*
Sn�lla... fixa lite brebann... om ens.. en fj�rdeldelsbredband (telia)... ![]()
teski, SWETA �r en familj, inget forum 
V�rldens sk�naste g�ng, you will fit right in.
Ang�ende festplanering fr�n min sida (allts� om jag ska ta tag i n�got) s� m�ste vi vara m���nga fler. Vi �r inte ens 100 �n och med tanke p� hur d�ligt (tyv�rr) engagemanget varit p� allt vi ordnat hitils (tr�ffar p� fester, picknick, resor, folk kommer inte) s� t�nker jag inte l�gga n�gra pengar och tid p� en fest som inte s� m�nga kommer p�. Men det skulle vara f�rbenat coolt med en 
| Originally posted by mindshooter engagemanget varit p� allt vi ordnat hitils (tr�ffar p� fester, picknick, resor, folk kommer inte) s� t�nker jag inte l�gga n�gra pengar och tid p� en fest som inte s� m�nga kommer p�. Men det skulle vara f�rbenat coolt med en |

men alts� vi kan ju ha en SWETA fest fast vi bjuder in andra oxo men bara folk som lyssnar p� elektronisk musik. men end� att man satsar p� swetar:na s� l�r det ju bli kalas �nd�! ;D
| Originally posted by dbl vad�.... vi har la inte varit d�liga p� att ordna tr�ffar p� fester.... ehmmm ![]() vi har iallafall v�ran SWETA plats p� fester ju... till h�ger framme vid DJ'en ![]() funkade ju alldeles utm�rkt p� midway n�r jag kom dit sj�lv... helt pl�tsligt s� kommer resten och jag va inte ensam l�ngre |
Men jag f�rs�ker bara visa p� att jag undrar om det �r ett s� pass stort intresse av att tr�ffas som alla s�ger n�r det kommer till kritan...jag har d� inte m�rkt av det IRL allts�... Men fan, ordna n�got s� f�r vi se
Inget som hindrar n�gon..jag hj�lper g�rna till p� ett h�rn..
| Originally posted by mindshooter Vi hade en tr�ff p� scandinavian tour d�r det typ bara var jag och stefan som tr�ffade alla..jag gled runt i 1 timme f�r att hitta alla och f� dom att komma till samlingspunkten (trots att jag ringt alla p� mobilen 30 minuter innan festen och bett dom komma till samlingplatsen), trots detta spred alla ut sig och bara ett f�tal fick tr�ffas. P� midway funkade det v�l ok... men det var inte m�nga fr�n TA d�r... Picknicken kom det inte alls s� m�nga p�... Mysteryland var det typ 10 pers som var intresserade av. Vi hade tre bilar p� G och slutade med en halv s� att jag och stefan h�ll p� att bli ruinderade... Klandrar ingen Men jag f�rs�ker bara visa p� att jag undrar om det �r ett s� pass stort intresse av att tr�ffas som alla s�ger n�r det kommer till kritan...jag har d� inte m�rkt av det IRL allts�... Men fan, ordna n�got s� f�r vi se Inget som hindrar n�gon..jag hj�lper g�rna till p� ett h�rn..kram |
jag �r l�tt inte en s�n person. jag vet vad du menar kenny f�r h�nder samma sak med mig n�r jag annordnar paintball.. det ser lovande ut och i sista minuten hoppar en av och sen en til och d� vill en annan hoppa av bara f�r det.. n�gon som inte kan och helt pl�tsligt s� �r man bara n�n enstaka person liksom :P
jag �r en riktig piskare!
| Originally posted by mindshooter Vi hade en tr�ff p� scandinavian tour d�r det typ bara var jag och stefan som tr�ffade alla..jag gled runt i 1 timme f�r att hitta alla och f� dom att komma till samlingspunkten (trots att jag ringt alla p� mobilen 30 minuter innan festen och bett dom komma till samlingplatsen), trots detta spred alla ut sig och bara ett f�tal fick tr�ffas. P� midway funkade det v�l ok... men det var inte m�nga fr�n TA d�r... Picknicken kom det inte alls s� m�nga p�... Mysteryland var det typ 10 pers som var intresserade av. Vi hade tre bilar p� G och slutade med en halv s� att jag och stefan h�ll p� att bli ruinderade... Klandrar ingen Men jag f�rs�ker bara visa p� att jag undrar om det �r ett s� pass stort intresse av att tr�ffas som alla s�ger n�r det kommer till kritan...jag har d� inte m�rkt av det IRL allts�... Men fan, ordna n�got s� f�r vi se Inget som hindrar n�gon..jag hj�lper g�rna till p� ett h�rn..kram |

�r det inte r�tt s� m�nga som ska till The Lab? kanske g�r att tr�ffa lite folk d�r 
Japp, l�tt ett TA m�te p� The lab 
n�r det sen b�rjar n�rma sig fest s� kan jag fixa med ljus � s�nt...fett skoj 
Jag tycker vi kan h�lla uss till s�kallade "meet ups" p� andras fester och arrangera egna tr�ffar som den tidigare i �r i R�lamshovsparken i Stockholm. Alts� inga egna fester, �n.
I know I know...jag sa bara N�R de blir dags f�r en egen fest 
Blivit lite k�t p� "ljus" nu efter du f�tt hem lite strobbar osv.... Vizay? hehe 
de e faktiskt j�kligt kul � h�lla p� med ljus...skulle vilja fixa med riktigt feta grejer n�n g�ng...programmera laser osv 
| Originally posted by AC. Jag tycker vi kan h�lla uss till s�kallade "meet ups" p� andras fester och arrangera egna tr�ffar som den tidigare i �r i R�lamshovsparken i Stockholm. Alts� inga egna fester, �n. |

Fest?! N�r, var?! Just det... Jag har ju inte fyllt 18 �n och �r ganska ny h�r p� forumet.. Kan bara tala om att jag heter Fredrik och �r 15 �r
bor i �stersund.. Kan st�lla upp som DJ ifall det e n�n som vill ha mig
..
Cya 
tjena....skoj att ja hittade denna topicen
ja �r g�rna med o arrangerar fest...har jobbar som arrang�r sen 2-3 �r tillbaka...och just nu �r jag pub/ljud-ansvarig f�r en pub i h�ssleholm. jobbar �ven som dj o bartender, s� ja kan ha lite olika uppgifter som ni ser
det �nda som ja inte �r inne p� direkt �r ljuset, finns det n�gon som installerat ljus s� vore det toppen, men hur blir det me festen liksom, det �r s� m�nga f�rslag som tas upp p� TA men s�llan blir verkligt... hur m�nga av er �r egentligen beredda p� att st�lla upp f�r festen???
//Dj M
jag �r iaf... vet dock ox� att hyffsat m�nga har en tendens att banga ur... men jag tycker iaf vi ska ha en liten fest, beh�ver ju inte ha fetaste!
F�r er som e nytillkomna till denna tr�d ber jag skumma tillbaks lite i tr�den... p� s� s�tt f�r ni reda p� varf�r den har just hela 15 sidor
Det �r mest en geografisk & ekonomisk fr�ga tillsammans med lokalproblem...
M�nga id�er har kommit upp genom �ren 
ser det ut som om man orkar l�sa de 15 sidorna
g�r det n�gon annan dag n�r ja har mer tid, s� var ligger problemet n�gonstans? det som �r saken...att festen m�ste vara d�r ljudet och ljuset finns, tror ingen pallar sl�pa efter halft ton ljudutrustning efter sig genom halva sverige
hur m�nga seri�sa finns det d�? som till 100% inte t�nker banga ur n�r v�l projektet har b�rjat...
Som sagt... skumma igenom lite s� f�rst�r du snabbt... Ljud & ljus �r inte det som �r sv�rt att fixa...
ser nu att folk inte �r �ver�nns �ver var dom ska ha festen 
Trist, dags att enas snart d�!
| Originally posted by DjAviander Trist, dags att enas snart d�! |