TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [27-09-2008] Antwerp is Burning
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »
ik vond het vrij gestoord eigenlijk, jaren geleden dat ik me nog zo geamuseerd heb op trance 
de trancezaal was klein maar wat een sfeer 
| quote: |
| Originally posted by Gladius pls zeg dat het zwaar suckte =) |

The Thrillseekers was gestoord, lol
. Ik ben blij dat men deze man (op aanraden) eindelijk hier eens geboekt hebben. Herhalen aub!
Ik vond het een vrij goed feest eigenlijk. De setting voor de trancezaal was ideaal. Groter kan en mag het bijna niet meer zijn want ik denk dat de aanwezigen in de zaal dit keer toch wel �ets van trance afwisten; wat misschien de constante goede sfeer verklaarde.
Airwave draaide een sterke set; maar het geluid was nu alweer niet optimaal toen hij bezigwas (dat is nu al de 4de keer... het wordt bijna tragisch). Er waren best al wat sfeermomenten; vooral op de Alone in The Dark remake 
Ik keek uit naar de set van Helstrip en die loste de verwachtingen in van een energieke en goede set te draaien. Dat moet technisch gezien wel een van de beste trancesets zijn die ik al heb gehoord. De platenkeuze was ook m��r dan behoorlijk. Ik verbaasde me aan de constant goede sfeer tijdens de set.
Ottaviani was zoals verwacht wel een ramp; maar gelukkig kreeg hij maar een uurtje. Chapeau aan degene die de timetable heeft gemaakt want een minuut langer van dat hersenloos gedoe en ik zou ontploft zijn. Het kan er niet in bij mij hoe je een uur lang dezelfde bassline en synths kunt aanhouden (f*ck you Vandit)
Baker was in het begin wat zwak maar dan werd het enorm veel beter. Lekker energiek en sfeervol om af te sluiten. Grappige mixstijl ook.
Op de organisatie viel bijna niets aan te merken (in tegenstelling tot al die grotere events). Ik ben weinig in andere zalen geweest want de trancezal bleef gewoon boeiend. Van mij mag er nog eens iets soortgelijks op poten gezet worden 
Het enigste minpuntje is dat er geknoeid is met de timetable van de tribute mix... Daar had ik wat meer van willen horen.
| Originally posted by Push2005 Het enigste minpuntje is dat er geknoeid is met de timetable van de tribute mix... Daar had ik wat meer van willen horen. |
de 2 laatste platen?
jason mac layne: oper8or is pas binnen enkele maanden uit
johnnyfly: punkid, in oktober uit
Het was idd best geslaagd 
De sfeer tijdens Steve zijn set deed me op een moment zelfs terugdenken aan de legendarische edities van 2003 en 2004. Zijn komst was een groot succes!
Enige minpunten waren voor mij het vervormde geluid - begon uitstekend maar halverwege Laurent zijn set viel de bass compleet weg
- en het uurtje Ottaviani, die er is in geslaagd om 12 keer achter elkaar dezelfde plaat te spelen.
Mooie locatie!
ja en ik snap helemaal niet waar het probleem was. Ik heb den indruk dat de soundsystem gewoon ni sterk genoeg was. Ik heb alles geprobeerd, en eindigde met keiharde monitors links en rechts om het gebrek aan watts in de zaal zelf te compenseren, piepende oren vanmorgen.
Te hard willen spelen? Voor de soundsystem misschien wel. Maja ik hoorde in niks vanuit de zaal met de monitors af.
| Originally posted by Lolo de 2 laatste platen? jason mac layne: oper8or is pas binnen enkele maanden uit johnnyfly: punkid, in oktober uit |

idd zeer toffe set, de schwoeng zat er al vanaf het begin in 
Thrillseekers wist anders ook wel hoe je het publiek kon bespelen, keiveel interactie 
Ik was even in de twee andere zalen gegaan en daar was er toch niet zo'n energieke sfeer als in de tranceroom <3
Lol, "Antireal" 
bedankt jongens. Het was erg fijn jullie weer te zien. Reminds me of good ol' days.
leuk avondje beleefd met de sets van Airwave en Thrillseekers voorop. Ottaviani vond ik ook minder en Fred Baker was ook wel leuk. Tussendoor ook even voor die tribute mix in de main langs geweest maar aangezien de timetable blijkbaar was aangepast hebben we daar maar een +/- 20 minuten van meegemaakt.
leuk feestje op een leuke locatie, zeker voor herhaling vatbaar 
een paar platen die Helstrip gedraaid heeft?
Tribute was geweldig!!! Iemand die kan aanvullen?
X-santo, Caf� del mar, For an angel, Universal nation, Lethal industry, Silence, As the rush comes, Gatex, Stonecold
| Originally posted by Gladius een paar platen die Helstrip gedraaid heeft? |
ik ben er gisteren een paar keer voorbij gewandeld en er was gewoon niets te zien, kvond het zelfs een beetje raar, khad heel veel reclame en lichten verwacht. maar niets
jammer dat ik niet kon afkomen, khad er graag bijgeweest
| Originally posted by Antony Tribute was geweldig!!! Iemand die kan aanvullen? X-santo, Caf� del mar, For an angel, Universal nation, Lethal industry, Silence, As the rush comes, Gatex, Stonecold |
| Originally posted by BZRK Mark Sherry & James Allan - Eclectric Electric (Fei Fei Remix) (setopener) Stoneface & Terminal - Blueprint Lange feat Sarah Howells - Out Of The Sky (Kyau & Albert Remix) Markus Schulz & Andy Moor - Daydream (Remix) Super8 & Tab - Electra (Bart Claessen & Dave Schiemann Remix) |

ow ja Spectrum ook 
Gezellige sfeer in een minimalistische doch strakke trance zaal. Leuke momenten beleefd o.a. met Out of the sky (ik vind de Gareth Emery remix toch nog net iets beter), maar wat een debiel moveke heeft Steve daar toch af en toe gepresenteerd lol: zo dwars gaan staan, zijn vuist op egyptische wijze in de lucht steken en dan als schermer zijn pols ronddraaien 
Vond het ook wel klote dat we het grootste deel van de Tribute hebben gemist doordat het naar voor is geschoven... Wat is daar gebeurd Fred?
de tribute was wel lekker soms echt slecht aan elkaar gemixed maar jah ..
ze hadden wel de trance in de main mogen zetten ze had veeeelll beter geweest..
en wat was die Yves V op't laatste aan't doen?? iedereen aan't wegjagen???
elke room eindigt knallend en dan kom je in de main en val je in't slaap en kan je bijna gaan slowen ... wa een vijg hebben ze daar ge zet ze hadden beter fredje laten door beuken of er iemand als een M.I.K.E. bijgezet.
| Originally posted by Miky ze hadden wel de trance in de main mogen zetten ze had veeeelll beter geweest.. |
Twas wel plezant
Vooral goed geamuseerd bij Airwave (laatste uur) en Helstrip. Ottaviani slechts stukje gezien en Baker was een beetje teveel beuken naar mijn goesting. Locatie vond ik zeer geschikt voor een indoor editie, zalen waren mooi en eenvoudig ingekleed, het geluid kon idd beter bij momenten. De opkomst was juist goed, niet te kalm en niet te druk. En ook aardig wat Beta-volk dat ik al even niet meer gezien had. Al bij al was het dus geslaagd, maar ik had niet dat gevoel van weleer, al ligt dat onder meer ook gewoon aan de muziek van tegenwoordig. Maar goed, de tijden veranderen en ik verander niet even vlot meer mee.
Jammer dat Engberg geen trance draait btw 
| Originally posted by Vishnu Jammer dat Engberg geen trance draait btw |