TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2008-2009
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
Wel weeral een bijzonder lichte penalty meegekregen, voor de tweede week op rij.
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Wel weeral een bijzonder lichte penalty meegekregen, voor de tweede week op rij. |
Al�, tegen alle verwachtingen in, prijkt Genk zowaar op de tweede plaats langs Standard. En dat terwijl we niet sterk spelen, dat zegt dus eigenlijk veel over het niveau van deze competitie..
Ne dikke f*ck you trouwens aan Tubeke. Ze komen eens piepen in eerste klasse, vragen dan meteen peperdure ticketprijzen, buscombi's,... en dan gaan ze ook nog eens de grote Jan uithangen omdat er een song gezongen wordt die al jaaaaren in elk voetbalstadion gezongen wordt.. 
Als meneer Derwa dan toch wilt "dat de wetten gerespecteerd worden", dat hij dan ook maar gewoon 2 jaar stadionverbod en 2500 euro boete krijgt! Bende moraalridders, bah.
| Originally posted by Config Filip Joos' |
| Originally posted by The_G0dfather is 'n ei |
Uit de oude doos: voetbalseizoen 1989 - 1990, Antwerp - Vitosha Sofia
Standard europees
chapeau voor de mannen en hun aanvallende spelstijl 
Toch - weeral - een bescheiden stunt. De kwalificatie is weer een stuk dichterbij 
Jovanovic kan toch ook het verschil maken hoor als hij topfit is, wat een versnelling heeft die kerel toch in de benen.
Ik ben gisteren in extremis nog naar Sclessin geweest en het was de moeite waard.
Alhoewel ik helemaal niet te vinden ben voor het carnavalesque supporteren van Standard (roodwitte pruiken, beschilderde gezichten, trommels,... zijn zaken die thuishoren in een circus en niet in een voetbalstadion), heb ik me toch goed geamuseerd.
Het is er aan te zien dat de gemiddelde Luikenaar enkel nog maar leeft voor het voetbal. Op matchdagen verandert de stad Luik in ��n groot volksfeest waar alles mag en alles kan.
Met een volk dat leeft voor de ploeg, en een ploeg die speelt voor het volk, kunnen ze wat mij betreft nog ver geraken.
Standard vs Sevilla: Speelden Defour/Witsel als verdedigende middenvelders??
Hoi,
Voor wie het voetbal volgt (sorry dat ik off topic ga).. In welke opstelling speelde Standard nu precies tegen Sevilla?
Was het als volgt:
-----------Mbokani------------
Jovanovic-----------De Camargo
------------------------------
-----------Dalmat-------------
--------Defour-Witsel---------
Dante--Sarr--Onyewu--Camozatto
Dus een 4-3-3 waarbij Witsel vanop rechts en Defour vanop links als verdedigende middenvelders achter Dalmat speelden of hoe zat dat juist?! Welke opstelling gaf Canvas aan het begin van de match (heb dat gemist)?
Iemand die de match gezien heeft en de juiste opstelling hier kan neerzetten met wat uitleg. Alvast bedankt! 
Op Canvas gaven ze de opstelling als volgt:
-----------Mbokani------------
Jovanovic--De Camargo--Dalmat
-------Defour---Witsel--------
Dante--Sarr--Onyewu--Camozatto
Defour en Witsel dus eerder op verdedigende posities uitgespeeld. Maar eigenlijk verdedigde het hele team (op Mbokani mss na) mee. Zo zag je op een bepaald moment Jovanovic in het eigen strafschopgebied een tackle doen. Persoonlijk vind ik dat Defour op die positie het beste tot zijn recht komt. In een aanvallende positie brengt hij over het algemeen te weinig bij. In tegenstelling tot Michel Preudhomme durft B�loni hem dus wel op andere posities (waar hij meer redement haalt) uit te spelen.
Dance123, ik heb je thread samengevoegd met deze thread.
Germinal Beerschot - RC Mechelen 1-4

Dag Harm!
Kostelijk.
Tien jaar geleden met veel show aangekondigd als de nieuwe Antwerpse topclub. Vandaag in acuut degradatiegevaar en door een derdeklasser uitgeschakeld in de beker van Belgi�.
Het worden nog interessante maanden.
| Originally posted by Progrez Kostelijk. Tien jaar geleden met veel show aangekondigd als de nieuwe Antwerpse topclub. Vandaag in acuut degradatiegevaar en door een derdeklasser uitgeschakeld in de beker van Belgi�. Het worden nog interessante maanden. |

Lol, Standard 
| Originally posted by Progrez Kostelijk. Tien jaar geleden met veel show aangekondigd als de nieuwe Antwerpse topclub. Vandaag in acuut degradatiegevaar en door een derdeklasser uitgeschakeld in de beker van Belgi�. Het worden nog interessante maanden. |
Fusioneren is bij zulke ploegen gewoon uit den boze.
En het is niet de eerste keer dat een eersteklasser door een derderklasser naar huis wordt gestuurd in de beker. Vorig jaar werd Sint-Truiden er door Aalst ook nog uitgekegeld, en STVV zit nu ook in tweede klasse.
| Originally posted by Devilex Fusioneren is bij zulke ploegen gewoon uit den boze. En het is niet de eerste keer dat een eersteklasser door een derderklasser naar huis wordt gestuurd in de beker. Vorig jaar werd Sint-Truiden er door Aalst ook nog uitgekegeld, en STVV zit nu ook in tweede klasse. |
Ja Mechelen heeft zich vorig jaar ook perfect kunnen redden, dus met wat geluk kan GBA dat ook.
| Originally posted by djcresto Dat dachten ze bij Waterschei en Winterslag ook en daar staat nu toch een topclub. Maargoed als iedereen hardleers is moeten ze de gevolgen maar dragen. Ploeteren in 2e en in de onderste regionen spelen in 1e. Nu zie ik GBA zich wel eenvoudig redden dit seizoen. |
Harm van Veldhoven stapt zelf op bij GB
do 13/11/08 - Voor Harm van Veldhoven werd de bekerblamage tegen RC Mechelen zijn laatste wapenfeit bij Germinal Beerschot. Hij hield de eer aan zichzelf en trekt de deur op het Kiel dicht.
Na de 1-4 tegen RC Mechelen had Van Veldhoven woensdagavond laat al een gesprek van anderhalf uur met het bestuur van GB. Een dag later is zijn vertrek een feit.
(Belga)
Meteen na de match had Van Veldhoven al gezegd aan zijn assistent "dat hij het begrepen had."
Van Veldhoven besliste dan ook om de handdoek te gooien. Hij was bezig aan zijn tweede seizoen bij Germinal Beerschot, daarvoor coachte hij Cercle.
De Nederlander volgde in juli 2007 Marc Brys op en werd vorig seizoen knap vijfde met GB.
Dit seizoen kreeg de ploeg al met heel wat blessures af te rekenen en kon het de vertrokken Losada en Colman nooit vervangen.
"Mijn rol is uitgespeeld"
Meteen na de bekernederlaag had Harm van Veldhoven "in zijn hart" al afscheid genomen van Germinal Beerschot.
(PhotoNews)
Van Veldhoven voelde nog maar weinig respect en vertrouwen bij zijn spelers.
"Door een stap opzij te zetten, wil ik de club de mogelijkheid geven om zich, met een nieuwe wind, opnieuw te lanceren", zegt Van Veldhoven.
"Ik heb het hier uitstekend naar mijn zijn gehad, maar voel dat m'n rol is uitgespeeld."
"Ik hoop uit de grond van mijn hart dat GB er de komende weken in slaagt om de linkerkolom te bereiken, want dat is waar deze club thuishoort", zegt hij.
www.sporza.be
Ben toch verrast.. zeker omdat ie nog strijdlustig klonk in zijn gesprek met Filip Joos op Studio 1.. ne mens kan rap van gedacht veranderen na zo'n blamage
| Originally posted by djcresto Fusioneren he jongens. Een jaartje geklaag en gezaag maar derna een topclub met ��n van de grootste achterbans van Belgi�. |