TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie kijk, dat jij geilt op een stijve rug wil nie zeggen dat iedereen dat zo heb... ALS ik ga, dan ga ik met de auto, en dat houdt in dat ondergetekende ook weer terug mag karren zaterdagnacht, en dan wil ie wel een beetje flex zijn en nie inslapen achter het stuur enzo... eigenlijk spreekt het me ook wel aan om NA addiction en NA de ffwd nog ergens door te trekken.. kben dan toch in de buurt .. de eau ofzow... of de q-base.. maar d'r is nog nix zeker.. hangt er ook vanaf wie meewil naar addiction.. hoe meer er meegaan, hoe kleiner de kans dat ik doorga |
al dat ge-als......wees concreet, zet het in je agenda en kom de 9de of stop met die klote beloftes...zo, me has spoken..
al mijn ge-als slaat op de dag erna, dus maar je geen zorgen tim
ik ben alleen te lame om je een meel te sturen, plus dat ik verder nog nix kan zeggen met wie en hoeveel ik kom..
dat alsen is idd een tik van me... ik hou me graag vrij van beloftes die ik nie nakom enzo, plus dat het me flex houd
.. ik heb er eigenlijk een hekel aan alles weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeken van te voren vastgelegd te hebben.. xie wel hoe het balletje loopt en waar ik zin in heb.. dat gestress op het einde is heerlijk man 
je had anders wel mooi Qliamx en TE 2 mnd van te voren gepland
| Originally posted by kolkiewolkie al mijn ge-als slaat op de dag erna, dus maar je geen zorgen tim ik ben alleen te lame om je een meel te sturen, plus dat ik verder nog nix kan zeggen met wie en hoeveel ik kom.. |

| Originally posted by Optimus je had anders wel mooi Qliamx en TE 2 mnd van te voren gepland |
, maar het nare van zulke feesten is dat je al tijjjjjjjjjjjjjjjjden van tevoren MOET zeggen of je er naartoe gaat ofnie, want anders kommie d'r simpelweg niet in!
| Originally posted by kolkiewolkie etterbak! ik was al bang dat je daar mee zou komen , maar het nare van zulke feesten is dat je al tijjjjjjjjjjjjjjjjden van tevoren MOET zeggen of je er naartoe gaat ofnie, want anders kommie d'r simpelweg niet in! |
Bij ons moet je ook tiiiiiiiiiiiiiiiiijden van te voren plannen, want dit feest wordt een doorslaand succes in de Geldersche House scene......

en even kijken, wanneer hebben we het bekend gemaakt....."May-24-2002 23:43"
ruim 3 maanden!!!!!!
| Originally posted by New Wave Iedereen is te lame om me een mailtje te sturen |
| Originally posted by magrec Zal ik je dan ff mailen? |
zo weer trug van weg geweest, alleen morgenavond en donderdag overdag niet aanwezig maargoed,
Iedereen moet gewoon komen de 9e we willen die tent vol hebben!
mij ook maieln graag

[email protected]

Ik wil me hierbij officieel effe afmelden voor Addiction. Ik had heel graag gekomen, maar ik heb vanavond gehoord dat we eindelijk een slaapplaats in (of liever gezegd: net buiten) Zurich hebben gevonden voor dat weekend... dus Street Parade: here we come!
Aan de ene kant toch wel erg jammer dat ik er niet bij kan zijn.. Had graag het hele zootje (of in ieder geval een mooi aantal van jullie) eens een keer ontmoet... Maar ja..
Have fun in ieder geval... en ik zal nog wel een persoonlijk report van Snuggle krijgen denk ik 
| Originally posted by basd Have fun in ieder geval... en ik zal nog wel een persoonlijk report van Snuggle krijgen denk ik |

Verslag, foto's..
Diepte-interviews hoeven verder niet hoor..
Laat die hele diepe diepte interviews maar aan mij over 
Ik dacht inderdaad al... er zijn vast al mensen die die voor hun rekening gaan nemen..
En ik word weer niet teleurgesteld wat dat betreft 
Maar dan wil ik bij jouw ook een heeeeeel diep interview doen Basd!
Nou dat moet dan maar even een andere keer want zoals ik al zei ben ik er niet de 9e...
| Originally posted by basd Nou dat moet dan maar even een andere keer want zoals ik al zei ben ik er niet de 9e... |
van PF komen er ook een stuk of 4/5 man (met aanhang)
Terwijl die mensen alleen BeLLiE kennen
Het probleem met onze vrienden is dat Joop dezelfde avond moet draaien op een bootfeest bij Heerenveen!!
Daar gaat dus gewoon IEDEREEN naartoe (leuke vrienden/kenissen)
Nou ja, en dan heb je nog de �chte vrienden, maar daarvan weet ik dat er 1 stel is die het dochtertje van die jongen op bezoek hebben (moeder is een ex, dus hij ziet haar maar 1 x per maand) en dat andere stel die kunnen geloof ik wel.
Dan heb je nog mijn beste vriend, die wou wel mee..moest ff kijken met geld want heeft net een claim van 7500 euro aan z'n broek hangen..
Dan heb je nog mijn ex-beste vriendin van vroeger waar ik nu weer contact mee heb. Die heeft een jeep (2 pers.) wil misschien wel mee, en dan heb je nog wat andere vrienden/kenissen die Joop niet kennen en die misschien mee gaan...
Dus...we zien wel wat het wordt!
kidnap Joop en laat m pas zaterdag vrij
"Joop omt niet meer draaien hoor"
"oh, en nu dan?"
"Ga mee naar AddictioN!"
Eye-Riz is trouwnes op de 8e jarig geweest

ikke zelf de 5e ook jarig geweest
Neem cadeautjes mee dus
ja doag
ik ben 8 oktober jarig..koop dan ook gelijk wat voor mij