TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 »
NOu ja dit weekend is er niet echt bijsters veel gebeurd...Vrijdag eerst een 60's party gehad wat op zich wel dik lachen was veel pruiken op enzo...daarna toch weer even de kroeg ingegaan.Dat was niet veel aan erg rustig enzo
Zaterdag naar *light geweest waar het op zich behoorlijk druk was...en milk inc was niet eens zo slecht
dus het viel me erg mee.
Moreno kreeg daarna de taak om de zaal aan het dansen te houden.Hij draaide weer lekker ouderwets(lees flink kut)en de zaal stroomde als een gek leeg...Ik heb denk zijn hele set gezien maar kon me dit keer totaal niet overtuigen.Daarna draaide Bird toch wel weer een beter set van moreno dus het einde was wel weer es flink lachen en stampen.Ook nog es een danseres van *light ontmoet 
zeker een leuk meisje
Vandaag alleen op het strand gelegen en nu ga ik es lekker een ijsje eten 
ben het weekend naar de time out in gemert geweest, ik ben er al een paak keer geweest, toen was het wel gezellig maar afgelopen zaterdag was het echt superheftig. heel de tijd in de techno zaal lopen springen en dansen, die dj daar was echt bruut. hij draaide dat liedje van marcel woods-de bom echt kei hard, en in de grote zaal kwam tijden on the move kei veel snippers naar beneden. dus was heftige avond.
het enige minpunt was dat mijn hard het ritme van de bass ging over nemen, precies in de maat van de muziek ging mijn hart dus mee. was kei raar, en het deed heel pijn, heeft iemand anders hier ervaringen mee (ik had geen drugs gebruikt of zo, alleen pils gedronken en nog niet eens zoveel)
mijn weekend was best leuk op zich, eerst zaterdagavond ff ingedronken en daarna uitgegaan naar de Gompie in Den Bosch, was wel gezellig, ook goeie en lekkere Trancemuziek gehoord, toen zijn we om 1:45 naar de plaatselijke en beste discotheek van Den Bosch de Kings gegaan, wat dus geen reet aan was, gewoon hele foute kutmuziek en het was veels te druk, zijn dus na een halfuurtje daar weer weggegaan en zijn hem dus toen maar naar huis genokt en vandaag heb ik nog niks gedaan, beetje Formule 1 gekeken.........
| quote: |
| Originally posted by basvh ben het weekend naar de time out in gemert geweest, ik ben er al een paak keer geweest, toen was het wel gezellig maar afgelopen zaterdag was het echt superheftig. heel de tijd in de techno zaal lopen springen en dansen, die dj daar was echt bruut. hij draaide dat liedje van marcel woods-de bom echt kei hard, en in de grote zaal kwam tijden on the move kei veel snippers naar beneden. dus was heftige avond. het enige minpunt was dat mijn hard het ritme van de bass ging over nemen, precies in de maat van de muziek ging mijn hart dus mee. was kei raar, en het deed heel pijn, heeft iemand anders hier ervaringen mee (ik had geen drugs gebruikt of zo, alleen pils gedronken en nog niet eens zoveel) |
wat heb ik gedaan dit weekend?
vrijdagavond fuif van mijn school, examens zijn gedaan en daarna naar een club geweest
en de vogende dag de CITYPARADE in luik, iets gelijk de loveparade maar kleiner
van 3-6 u was er een parade met 30 trucks en daarna was er een city party op een plein met ongeveer 130.000 mensen, de 30 trucks stonden in een cirkel, er was vuurwerk, een supergrote lasershow en de sfeer was t� zalig, twas feesten voor dood, niels van gogh had een zalige set en michel de hey ook
daarna nog naar een club geweest en thuisgekomen tegen 3u 's middags 
Ik heb niet zo gek veel gedaan dit weekend... zaterdag naar de voorpremiere van Pearl Harbor geweest, echt goeie en mooie film!! (af en toe een beetje clich�, maar ach) Hij duurde alleen 3,5 uur (!!!!) daar had ik dus niet echt rekening mee gehouden... kwam pas om 03.00 de bioscoop uit (daar gaat je zaterdagavond!).
Vandaag naar Parkpop geweest in Den Haag, waar Laidback Luke & Lucien Foort draaiden... vooral Lucien Foort was echt heeel erg lekker aan het draaien!! Wist niet dat progressive zo relaxed kon zijn!!
Het was alleen stervensdruk! maarja, wat wil je met 375.000 mensen...
ik ben nu naar de klote en ga nog ff op TA kijken! 
Vrijdagavond hadden vrienden van mij en ik een date in de Skihut in Rotterdam. We waren daar al een keer eerder die meiden tegengekomen en zij vroegen of we kwamen. Daar hadden wij geen probleem mee dus.
Maar verbijstering en teleurstelling alom toen bleek dat er maar eentje van die 4 was komen opdagen. En zij had 2 andere vriendinnen bij, waar je rustig van zeggen kon, dat ze er niet uitzagen. Dat was dus juist niet de bedoeling. In ieder geval hebben we een leuke avond/nacht gehad. Om half zeven lag ik lekker in mijn bedje.
Op zaterdag had ik van mijn werk een BBQ, wat heel gezellig was. Daarna zou de organisator daarvan nog naar de *light gaan, maar dat ging niet door, hun gingen naar de Melkweg en ik bedankte daarvoor, want ik was nog gesloopt van de nacht daarvoor.
Op zondag naar Blijdorp gegaan met een paar vrienden en hun zoontje. Lekker dieren bekeken en 's avonds weer geBBQ (en morgen weer, het lijkt wel zomer)
Dat was hem.
Gelukkig is hier in LWD alles tot 6/7 uur open...niet zoals in A'dam/R'dam waar alle kroegjes e.d. om 2 uur dicht zijn..
maar jah..je moet hier natuurlijk wel verplicht in overal en op klompen 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus maar jah..je moet hier natuurlijk wel verplicht in overal en op klompen |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Gelukkig is hier in LWD alles tot 6/7 uur open...niet zoals in A'dam/R'dam waar alle kroegjes e.d. om 2 uur dicht zijn.. ![]() |
Geez...
Ben naar de 'klaveet' geweest... is eens wat anders dacht ik.
Nou het was niet voor herhaling vatbaar. De volgende keer gaan
wel weer ergens anders heen 
OMG de klaveet!!!hahaha dat is inderdaad een giller,op trance avonden is het meestal wel gezelllig hoor want dan ken je echt meer dan de helft van de mensen en dat is zeker wel relaxt hoor 
Ben op vrijdagavond naar the Q in zwollywood geweest.
Met dj treble en andy burr een gast dj uit de uk.
Werd erg lekker gedraaid lekker diep maar wel op een goed tempo vooral vanaf 3:15 werd er ff goed geknald door dj treble een dj die technisch zeer goed is en ook nog een goede platenkeuze heeft.
Alleen jammer dat er maar 100 man in totaal waren. MIsschien wel minder zelfs.
http://www.the-q.nl
| quote: |
| Originally posted by Carte Blanche Geez... Ben naar de 'klaveet' geweest... is eens wat anders dacht ik. Nou het was niet voor herhaling vatbaar. De volgende keer gaan wel weer ergens anders heen |
) die zuipen dan een Starlight waar meer gedanst wordt.
Ik heb gisteren de halve dag op een terras lekker in de zon pilsjes zitten te nuttigen
. Er was ener van een popfestival (hele foute muziek dus
met o.a. Green Lizard ) waar allemaal van die alto's en rockers op afkwamen...
nou ik heb me kapotgelachen om al die trieste lui die er rond liepen 
We waren ook nog naar de shoarma tent geweest... hadden we ff een buitenterras aangelegt.. mooi de tafel en stoelen buiten op straat neergezet.. het was tenslotte niet voor niets mooi weer he.. haha 
Ik ben het hele weekend thuis gebleven omdat ik vroege dienst had en dus niet uit kon.. 
Maarja lekker film gekeken: vrijdag - The Cell mwah beetje vage film
zaterdag - The Iron Giant hele leuke film 
En vrijdag lekker naar HQ 




| quote: |
| Originally posted by New Wave Ik werk al 2 jaar in de Klaveet, tis inderdaad heel anders dan de meeste discotheken, het zijn meer boeren (heel relaxed ) die zuipen dan een Starlight waar meer gedanst wordt.Op Dance avonden, wat Akira al zei is het inderdaad wel wat relaxeder, best druk en ook wel gezellig. Je moet er ook veel mensen kennen dan ken je best een top avond hebben. Was zaterdag in Starlight, daar was Milk Inc.........hebben we uit protest onze ouwe gabber-style maar uit de kast getrokken en hebben we flink staan hakken daar........zeer triest die lui van Milk Inc......gelukkig was er nog een andere zaal met stamp muziek........ Greetz |

Tja de sport gaat voor heb zaterdagavond lekker Jackass gekeken. Geweldig programma. Deze zaterdag ga ik weer ff uit. Tijd geleden alweer gvd
om deze thread weer uit de kast te halen...mijn belevenisen dit weekend.
NOu vrijdag begon het weer es meesterlijk goed in de Kroeg echt super super super veel leuke meisjes in de kroeg en weer goeie contacten opgelegd

.Het was gewoon echt helemaal Toppie...
zaterdag gingen we na een lange tijd weer es naar de klaveet toe en het was gewoon echt dik lachen.Meestal vind ik het echt geen fuck aan maar dit keer was het gewoon echt Toppie.Tim(New wave) nog gezien die de glaasjes aan het ophalen was
ik ging daar maar voor 1 meisje maar die was er verdomme niet 

KUUUUUUT hehehe (dat meisje is dat zwarte truitje) ik MOET haar hebben voordat ik op vakantie ga...
Voor de rest was het wel gezlelig hoor met een hoop lachen meisjes en lekker dom lopen springen en lopen gillen... Het was een Super weekendje 

(edit:kut waarom doet die klote pic het niet met dat mooi meisje....mmmm)
Je bedoelt dit meisje (ff wat duidelijker voor je gemaakt
)
ze ziet er wel lief uit..niet zo'n snollie-slettie 

| quote: |
Originally posted by Miss Proximus |
Sta jij zelf ook ergens op die foto's Akira? En New Wave? Ik ben ze ff aan t "skimmen" namelijk 
Tis gewoonweg een lekkere chick! 

Leuke tent! Die Klaveet..vandaar dat Tim er werkt 
Ik heb tijd over dus heb nog ff wat foto's geupped 
Lekkah
http://www20.brinkster.com/josta/Reet!!.jpg
Wat een natte boel daar 

hehe miss P
tongen actie!!!!
ik wou vrijdag naar the q in zwolle gaan emjay zou daar draaien heb geen vervoer kunnen vinden alleen was zo teleurgesteld dat ik het hele weekend niks heb gedaan.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.