TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2009
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
| quote: |
| Originally posted by djcresto denk dat dit echt wel een top line up is! |
Gratis bier zou ook wel tof zijn anders 
mss dj-set van Moby?
| Originally posted by FredNova wat wil je nog meer voor 68 euro? enkel nog mooi weer!!! |
| Originally posted by FredNova de uiteindelijke naam vind ik geweldig... gaat echt feest zijn |
ik zou het wijs vinden als het de dag zelf zou zijn
maar ik denk (normaal gezien) iets eerder
| Originally posted by Magistrate mss dj-set van Moby? |
| Originally posted by Push2005 68 euro is geen geld. Voor 5 vinyls betaal je tegenwoordig al 22 euro meer... |
hmm in tegenstelling tot iedereen vind ik deze line up toch maar niks, voor de eerste keer sinds het opstarten van TL. ik pas dit jaar. oh en tor, stoneface & terminal komen naar N1 
Het zal toch wat zijn als de very special headliner Orbital zou zijn.. 
Faithless?
Ik ken op 3/4 van de stages geen kat op de lineup. Maar ik ga toch gaan al was het maar om de festivalsfeer nog eens op te snuiven.
Tickets voor het ganse weekend + camping zijn binnen
| Originally posted by FUSyke Tickets voor het ganse weekend + camping zijn binnen |
kmoet er ook dringend eens achter
Na de examens ga ik ook om mijn ticket. Knallerline-up.
Fred is het aangewezen om voor het weekend een ticket te reserveren kwestie dat het ineens uitverkocht na een paar uur als ze maandag diee headliner bekend maken 
| Originally posted by Eagle` Fred is het aangewezen om voor het weekend een ticket te reserveren kwestie dat het ineens uitverkocht na een paar uur als ze maandag diee headliner bekend maken |
tenzij het echt een hele grote naam is nat, maar dat betwijfel ik tenzeerste
| Originally posted by Eagle` tenzij het echt een hele grote naam is nat, maar dat betwijfel ik tenzeerste |
de naam van de headliner zou vandaag tussen 5 en 6 op Studio Brussel worden bekend gemaakt. Ik heb het ook maar uit een comment van iemand op de facebook page van Tomorrowland. Ik ben dus niet zeker of deze info klopt 
De naam Moby heb ik ook al een paar keren gezien.
Moby zouk ma lame vinden. The Prodigy komt binnenkort trug samen in Vorst Nationaal, zou een goei repetitie zijn! 
"Tomorrowland heeft zijn secret headliner bekend gemaakt. Niemand minder dan Moby sluit op zondag 26 juli de vijfde editie van het dancefestival af met een unieke dj-set."
Vind het toch niet zo'n speciaal dan, zeker niet als het gewoon een dj-set van Moby is...
Dan gaank toch mss tijd verdelen met DJ Rush opt einde.