TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoeren!!!!
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »
Ja, dat betekent dus dat het verschil in het aantal turns tussen de supporters en ons slechts 650 turns is...
Alleen... we hebben nog nie allemaal die 600 turns bonus... laten we hopen dat we die tegen het einde van de maand wel hebben...
Als je wil kijken of je ze hebt log dan in op je master account en ga dan naar Credits->Use Credits
Maar bewaar ze aub, en ga ze niet gelijk op lopen maken plz...
Grtz!
Owja... jullie moeten ook ff hard gaan zeuren zodat ik founder word 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Owja... jullie moeten ook ff hard gaan zeuren zodat ik founder word |

En ik ben ut ook al
Gunstig is dat 
| Originally posted by eieregooie Ja, dat betekent dus dat het verschil in het aantal turns tussen de supporters en ons slechts 650 turns is... Alleen... we hebben nog nie allemaal die 600 turns bonus... laten we hopen dat we die tegen het einde van de maand wel hebben... Als je wil kijken of je ze hebt log dan in op je master account en ga dan naar Credits->Use Credits Maar bewaar ze aub, en ga ze niet gelijk op lopen maken plz... Grtz! Owja... jullie moeten ook ff hard gaan zeuren zodat ik founder word |
| Originally posted by Mr Zimz .....90 dagen pimpwar speelt en dus dan veteraan ben.. je zomaar ineens 600 credits krijgt .. nu is onze oproep gebruik ze in deze game we kunnen een top 3 allince worden ( we zijn nu 5de ) en nog meer credits winnen!! of t-shirts!! ![]() einde oproep... |

| Originally posted by Spinnin Jack GVD....ben ik met heipaal een nieuw account begonnen, door dat gezeik van die frozen alliance...dus ik ben nu geen veteraan ![]() En vandaar dat je opeeens weer vlak voor me staat....ik heel goed spelen en wat zie ik wordt ik gewoon ingehaald, omdat ik niet die extra turns heb ![]() Volgende maand speel ik gewoon weer met m'n oude account |
Nou heren pimpmeesters
We hebben 't weer voor mekaar, we gaan weer fuseren met 'n andere grote alliance !
Zip kwam met dit plan, wat opzicht nie zow slecht is ...
Dit keer verhuize we naar Chosen Few ... en volges Zip gaan we direct naar plek 2 ... ik ben benieuwd

Dus ... ik ziet jullie weer in de andere alliance !!!
| Originally posted by Access Nou heren pimpmeesters We hebben 't weer voor mekaar, we gaan weer fuseren met 'n andere grote alliance ! Zip kwam met dit plan, wat opzicht nie zow slecht is ... Dit keer verhuize we naar Chosen Few ... en volges Zip gaan we direct naar plek 2 ... ik ben benieuwd ![]() Dus ... ik ziet jullie weer in de andere alliance !!! |
We schuiven van alliance naar alliance tot we aan de top zijn... We hebben die vorige alliance aardig wat schade berokkend... 
Ok, even wat uitleg...
Chosen Few bestaat uit de voormalige alliances Ice_Cold, GGT_Worldwide en dus ook Zaad
Heb net de hele tijd met Freon, 1 van de founders van Ice_Cold zitten praten en heb nu een beetje een idee van hoe het er bij de echte grote jonges aan toe gaat... Het founderschap gaat in diensten... als de een er vandoor gaat neemt de ander het over... Op die manier is er dus altijd een founder online om de boel in de gaten te houden en om mee te praten/overleggen als dat nodig is... De founders zijn: Freon & Happy Wanker van Ice Cold, DubZ & GLThugg van GGT, en ik dus... Tussen deze mensen zal het founderschap dan ook rouleren... Maar ik gloof dat DubZ en GLThugg nie zo vaak online zijn, dus ut zullen voornamelijk Freon en Happy Wanker zijn... en ik dus ook...
Dat jullie ut ff weten
Grtz!
| Originally posted by eieregooie Maarja, wtf! Als we maar wat winnen uiteindelijk... |
nou ik heb hard me best gedaan om t voor elkaar te krijgen we hebben nu een zeer goed team dus t moet lukken!!
Kan ik nog meedoen met die alliance? zo ja, hoe? en moet mn pimp name dan iets met zaad zijn?
Grtz
Ik weet niet hoe het zit met die alliance, er zijn nog 3 mensen die erbij kunnen.
Je naam hoeft in ieder geval niet iets met zaad te zijn, ik gebruik nu de naam Heipaal. Maar het is wel erg leuk om je naam te beginnen met zaad, dan hoor je er helemaal bij
Als er een nieuwe game begind gaat ik natuurlijk wel een naam verzinnen die begind met zaad. Wordt waarschijnlijk iets van zaadpaal ofzo 
Ik zat te denken aan zaadleider
Grtz
Het is morgen 1 november, betekend dus dat er weer een nieuwe game gaat beginnen 
Vorige maand ging het wel lekker, werd toen 80ste, nahja kon beter natuurlijk maar das toch niet slecht. Werd gewoon te veel aangevallen tijdens het scouten. 
Heb deze maand ook maar eens een zaad naam mezelf aangemeten, het is bij het ene account Zaadpaal geworden.
En als ze bij de computer zaak opschieten, dan kan ik nog een account openen en dat wordt dan Zaadstorm. Maar das alleen als ik m'n adsl-modem binnen heb.
2 verbindingen heb ik dan thuis liggen en dat is dus 2 accounts 
| Originally posted by Spinnin Jack 2 verbindingen heb ik dan thuis liggen en dat is dus 2 accounts |

| Originally posted by Spinnin Jack Vorige maand ging het wel lekker, werd toen 80ste, nahja kon beter natuurlijk maar das toch niet slecht. Werd gewoon te veel aangevallen tijdens het scouten. ![]() |
"FIGHT BACK, PUSSY!" voor de op 1 na meest gejatte hoeren... 25,9 miljoen dacht ik...
zit al in LA!
Jullie hebben invites 
kunnen we die 600 extra turns niet het betse gebruiken voor de mAss attack? Of gewoon voor de Ice game?
Heb me eerste 600 in Ice gebruikt... Denk dat ik die nieuwe 600 idd voor Mass Attack bewaar 
[EDIT]
Heb me ook maar gelijk ff aangemeld voor Mass Attack... Ik ben Toos_Tandloos
[/EDIT]
Een vriend van me deed ook mee aan pimpwars. Was er een fout gemaakt en toen was ie ineens de nr1 van de wereld...
Ik zal 's vragen of ie die account nog heeft, kan ik jullie ff narren 
| Originally posted by Three 'O Three Een vriend van me deed ook mee aan pimpwars. Was er een fout gemaakt en toen was ie ineens de nr1 van de wereld... Ik zal 's vragen of ie die account nog heeft, kan ik jullie ff narren |

vrij verslavend ??
ik ben fucking addict man kep me school zelfs opgezegt om geen turns te verliezen .. nou heb ik vandaag bijna 80 turns verloren in CH..maarja toch nog 9de geworden ..
ennehum ik gooi ze gewoon in ICE
die credits dan ..
kep trouwens al weer wat lopen regen in MA we moeten natuurlijk wel bij een Dikke alliance dus zip zit weer niet stil .. zoek me maar ff op Zip = de naam .. zoals je weet .. ennehm ja die alliance lijkt me wel geschikt
Groetjes Zipje!
Whehehe... Tsjenobyl...
ghehe... sorry, kon ut nie laten... iedere keer als ik die neus zie... Zeg maar dat ze snel een andere moet maken voor je...