TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2009 - 2010
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »
| quote: |
| Originally posted by Real Wie heb je staan? |
hmm, vóór vrijdag precies ook eens een ploegje samenstellen!=)
basiself voor 1ste speeldag:
CASILLAS GKP
BURDISSO DEF
MICHEL BASTOS DEF
PIQU� DEF
CHIELLINI DEF
A GUARDADO MID
KRASIĆ MID
J COLE MID
GOURCUFF MID
C VELA FWD
V. PERSIE FWD
=)
Altijd leuk zowa gokken, zoals met de 2 Mexicanen. Ik heb Mexico afgelopen weken 2x live aan het werk gezien, en die hebben echt wel een sterke indruk op mij gemaakt. Samen met Servi� zijn dat voor mij de gevaarlijke outsiders.
woohoow let's go!
| Originally posted by Gladius basiself voor 1ste speeldag: CASILLAS GKP BURDISSO DEF MICHEL BASTOS DEF PIQU� DEF CHIELLINI DEF A GUARDADO MID KRASIĆ MID J COLE MID GOURCUFF MID C VELA FWD V. PERSIE FWD =) Altijd leuk zowa gokken, zoals met de 2 Mexicanen. Ik heb Mexico afgelopen weken 2x live aan het werk gezien, en die hebben echt wel een sterke indruk op mij gemaakt. Samen met Servi� zijn dat voor mij de gevaarlijke outsiders. woohoow let's go! |
Ook gejoined 
Ben je zeker? Ik zie je er niet tussen staan.
De transferprijzen van Rooney & Messi zijn gestegen naar 10,1. Straf. 
| Originally posted by Real Ben je zeker? Ik zie je er niet tussen staan. De transferprijzen van Rooney & Messi zijn gestegen naar 10,1. Straf. |
En ik dacht dat het de �chte Jonas was die nog eens boven water kwam.
haha
nee, tis ook de naam van mijn team op Footballidentity.com waar een van mijn characters een manager is. Aangezien ik ook meedoe in die competitie heb ik gewoon de naam van het team genomen 
zou wel nice zijn als er wat producers meededen inderdaad. Nu hebben we alleen crappy FredNova 
wat een zwakke ploeg hebben die Italianen toch. Dat die prutsers er maar vlug uitliggen, dan kunnen ze toch al zeker geen wereldkampioen worden met zo'n gelukje zoals 4 jaar terug. Op dit moment ziet het er in ieder geval goed uit. Deze avond nog een verlies van Brazili� en mijne dag is ook weer goed 
en bij de Fransen gaat het ook van kwaad naar erger, wakker lig ik er niet van 
Het betere voetbal op dit WK komt voorlopig toch voornamelijk van de Latijns-Amerikaanse landen.
de blamage is er: Itali� - Nieuw-Zeeland 1-1

Tis iets meer dan een blamage geworden. 
Ik vermoed dat Uruguay op dit WK nog ver kan geraken. In de volgende ronde wacht Zuid-Korea, en de winnaar van dat duel moet tegen de USA of Ghana. Kinderspel! 

Haha goeike.
Dit is ook wel geniaal gemaakt:
Originally posted by Jasperovitsj |
Germany for World Champion 2010 !!!!! 
| Originally posted by FCB_Fanatic Germany for World Champion 2010 !!!!! |
| Originally posted by Gladius hell yeah! veruit het mooiste voetbal dat ik op dit WK gezien heb! |

C'mon Spain !!!!!!!!!
Holland mag 't van mij eens winnen, zie
| Originally posted by Xilver Holland mag 't van mij eens winnen, zie |
Nee hierom: http://www.youtube.com/watch?v=Jr23...feature=related
We zullen zondag mor es nor Holland bollen zeker?