TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- zusjes ghehehehe
Pages (16): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by Jappio whehe heel de n8 gewerkt jochie.. en bovendien, ik heb opti voor dat soort zaken |

| Originally posted by DJ_Siesta wat voor werk doe je snachts dan GIGOLO!!!!!!!!!! ![]() |
| Originally posted by Jappio ehh jah.. |

Goed, kheb de foto van m'n andere zus ook gevonden, dus bij deze post ik ze allebei
dit is de oudste (25): 
en de jongste (23):

| Originally posted by Chicane Iris wil me niet meer |

zo, ik heb de hele thread doorgebuffeld, en ben weer op mijn stoel geklommen (nadat ik er afgekukeld was van het lachen, wat zijn jullie toch ook een stelletje kneuzen, echt heel schattig
)
over dat verhaal: reken maar dat het nep is. Een VROUW zal nooit eerst de cupmaat zeggen (maar een uilskuiken, ehh, ik bedoel man dus wel
). Dus niet C65 maar 65C. En dan nog iets: een meisje van die lengte (1.73) zal nooit 65 hebben, al is ze nog zo slank. Als dat wel is, mag ze hoognodig langs de dokter!
[edit]en dan heb ik het nog niet eens over de inhoud, ik ben na 1 regel al gestopt met lezen om dit te schrijven, en ik denk ook niet dat het de moeite waard zal zijn om het alsnog te gaan lezen
)
| Originally posted by DJ_Siesta wat voor werk doe je snachts dan |
| We missen nog wel een aantal zusjes: * MaGiK54 (6jr) |
| Originally posted by Eye-Riz Jij hebt mij niet goed begrepen Chicane.... hoezo niet MEER??!? ![]() Daar gaat je strandhuisje met wuivende palmbladeren... |
Originally posted by Little Theseus |
| Originally posted by Teknikol SUPERLOL! |
| Originally posted by Chicane Mag ik dan nog wel bij Bimbo komen slapen? |
| Originally posted by magrec je hebt je zwager er ook maar meteen bijgezet |

| Originally posted by magrec je hebt je zwager er ook maar meteen bijgezet |
| Originally posted by New Wave Jowww, Bymbo is geen optie meer, Bymbo is mijn alles, mijn lust en mijn leven!! |

| Originally posted by Chicane Jij het knien, ik het baasje ![]() Wel zo eerlijk |
Je kansen zjin verkeken
| Originally posted by Chicane Jij het knien, ik het baasje ![]() Wel zo eerlijk |
WWWAAZZZZZZZAAAAAAAAAA 
Zoveel zusjes, zoveel keus... grrrr
Die siesta plaag mij teveel met Marjolein omdat ze nogmaar 14 is (Wel 15 binnenkort toch, Dancetrends?). Het zusje van Jappio ga ik mee op vakantie naar Hawaii met kerst en had ik al een witgouden ring met diamandjes beloofd.... Zusje van Gerrit vond me lief...
Heb hier maar 1 ding over te zeggen:
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
6 Februari wordt ze 15 
En het zusje van Jappio is VOOR MIJ!!!

6 Februari is een hele mooie dag om jarig te zijn 
| Originally posted by @ddicted 6 Februari is een hele mooie dag om jarig te zijn |
| Originally posted by DanceTrend 6 Februari wordt ze 15 ![]() En het zusje van Jappio is VOOR MIJ!!! |
| Originally posted by Chicane WWWAAZZZZZZZAAAAAAAAAA ![]() Zoveel zusjes, zoveel keus... grrrr Heb hier maar 1 ding over te zeggen: BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR |
| Originally posted by Chicane /me verwijst DanceTrend vriendelijk naar het nummertjes otomaat daar in de hoek |

| Originally posted by DanceTrend Nee joh ik heb voorrang ![]() Speciale VIP kaart |