TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »
| quote: |
| Originally posted by Optimus sukkels! ik kan toch niet msn'en als ik op werk ben! En ja, JIJ moet MIJ contacten als je MIJ nodig hebt, dat lijkt me logisch want ik weet niet wanneer JIJ MIJ nodig hebt, kneusje En PB is makkelijk ja, want dan kan ik het lezen op werk, sukkeltje. Maak ik het gemakkelijk voor hem, begrijpt hij dat n�g niet eens |

| quote: |
| Originally posted by Jappio zullen we dan maar een flame-tim-campagne beginnen tin? |
| quote: |
| Originally posted by New Wave MWHA LOSER, je staat 99% van de tijd sta je op invisible, dus lul niet uit je nek dat het komt omdat je op je werk bent, dikke bull allemaal saqer!! |
Lijst Tin-Tim valt uit elkaar 
| quote: |
| Originally posted by Optimus mja, jij weet natuurlijk beter dan ik wanneer ik werk |

ja, je werkt op de verkeerde dagen!
Verander je dagen ff naar maandag, vrijdag, zaterdag dan
| quote: |
| Originally posted by Optimus ja, je werkt op de verkeerde dagen! Verander je dagen ff naar maandag, vrijdag, zaterdag dan |
Eh.....
Tsja...
LoL 
| quote: |
| Originally posted by franzelare tin jij werkt niet je krijgt alleen aanwezigheids premie |
Ik zag dat je het hier moest melden als je nieuw was, dus dat doe ik dan.
Ik ben Eef (m) en ik kom uit 't Zand, das een dorpje ergens tussen Alkmaar en Den Helder. Ik luister het liefst HardTrance & Hardstyle en alles dat daar beetje omheen hangt. Verder hou ik nog van uitgaan en sporten, vooral voetbal
.
Greetz,
Eef
| quote: |
| Originally posted by Megupe Ik zag dat je het hier moest melden als je nieuw was, dus dat doe ik dan. Ik ben Eef (m) en ik kom uit 't Zand, das een dorpje ergens tussen Alkmaar en Den Helder. Ik luister het liefst HardTrance & Hardstyle en alles dat daar beetje omheen hangt. Verder hou ik nog van uitgaan en sporten, vooral voetbal .Greetz, Eef |

| quote: |
| Originally posted by Megupe Ik zag dat je het hier moest melden als je nieuw was, dus dat doe ik dan. Ik ben Eef (m) en ik kom uit 't Zand, das een dorpje ergens tussen Alkmaar en Den Helder. Ik luister het liefst HardTrance & Hardstyle en alles dat daar beetje omheen hangt. Verder hou ik nog van uitgaan en sporten, vooral voetbal .Greetz, Eef |
Hey ik ben een nieuwe user hier ik ben Maarten , ik kom uit de buurt van eindhoven , hou vooral van muziek van tiesto en armin van buuren ( id&t radio op donderdag avond), ik heb dit via mennoB gehoord dus heb me eige ook maar ff toegevoegd om lekker mee te praten over de discussies hier op ta. en voor tracklisten te kijken van de laatst gedraaiden sets. En ik hou vooral niet van dj Jean......
| quote: |
| Originally posted by octaaf En ik hou vooral niet van dj Jean...... |
je zou zeggen, wie wel?? maar je komt ze toch nog wel eens tegen hoor....vandaag nog op school.... 
| quote: |
| Originally posted by octaaf Hey ik ben een nieuwe user hier ik ben Maarten , ik kom uit de buurt van eindhoven , hou vooral van muziek van tiesto en armin van buuren ( id&t radio op donderdag avond), ik heb dit via mennoB gehoord dus heb me eige ook maar ff toegevoegd om lekker mee te praten over de discussies hier op ta. en voor tracklisten te kijken van de laatst gedraaiden sets. En ik hou vooral niet van dj Jean...... |
Heb me eigelijk ook nog nooit voorgesteld hier.
Ik ben Michael en afkomstig uit een dorpje dichtbij Brussel. Studeer handels-weteschappe op hoge school. Ook nog voetbal gespeeld tot men 17de maar moeten mee stoppen door omstandigheden, was er eigelijk nog best goed in, maar goed
Hobbies zijn voor de rest met vrienden uithangen in de kroeg,muziek en wat kutten met vinieltjes. Qua muziek kan ik wel meedere dinge apprecieren, buiten trance, zoals dido, evanescence, linkin park, clousau
Dat was het 
| quote: |
| Originally posted by Eagle` Heb me eigelijk ook nog nooit voorgesteld hier. Ik ben Michael en afkomstig uit een dorpje dichtbij Brussel. Studeer handels-weteschappe op hoge school. Ook nog voetbal gespeeld tot men 17de maar moeten mee stoppen door omstandigheden, was er eigelijk nog best goed in, maar goed Hobbies zijn voor de rest met vrienden uithangen in de kroeg,muziek en wat kutten met vinieltjes. Qua muziek kan ik wel meedere dinge apprecieren, buiten trance, zoals dido, evanescence, linkin park, clousau Dat was het |

Goed, ik loop ook alweer een tijdje om dit forum rond, maar nooit in het NL. gedeelte. Ik ben Michiel Duyff en kom uit Arnhem. Ik studeer voor Leraar Aadrijkskunde in Nijmegen. Favo style is trance. Alleen maar trance.
Ik ben trouwens een ex-klasgenoot van een oude bekende hier: Glaniskanis
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Wegwezen!!! Jou motte we niet! ![]() Durf je het wel aan trouwens, met me mee in de auto? Geloof dat Zehra er een trauma aan over gehouden heeft ofzo... |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Wegwezen!!! Jou motte we niet! |



| quote: |
| Originally posted by Eagle` Heb me eigelijk ook nog nooit voorgesteld hier. Ik ben Michael en afkomstig uit een dorpje dichtbij Brussel. Studeer handels-weteschappe op hoge school. Ook nog voetbal gespeeld tot men 17de maar moeten mee stoppen door omstandigheden, was er eigelijk nog best goed in, maar goed Hobbies zijn voor de rest met vrienden uithangen in de kroeg,muziek en wat kutten met vinieltjes. Qua muziek kan ik wel meedere dinge apprecieren, buiten trance, zoals dido, evanescence, linkin park, clousau Dat was het |

| quote: |
| Originally posted by eieregooie Durf je het wel aan trouwens, met me mee in de auto? Geloof dat Zehra er een trauma aan over gehouden heeft ofzo... |

daar hoort natuurlijk een foto bij, zeker omdat ge een vrouw zeit 

| quote: |
| Originally posted by Chicane daar hoort natuurlijk een foto bij, zeker omdat ge een vrouw zeit ![]() |
Hallo eenieder!
Ik ben Jeroen uit Leiden. Ik kom nooit zo vaak in het NL gedeelte maar er is eigenlijk ook hier wel degelijk coole info te vinden. Ik was vooral in de productie hoek van dit forum te vinden. Mijn interesse ligt vooral in het produceren van muziek, vooral Trance. Ben veel aan het leren hier wat productie betreft, erg cool aangenaam forum dittuh!
Ik vroeg me af of er producerende mensen hier het een en ander willen uitwisselen of willen samenwerken aan een productie.
Verder DJ ik wat en feessies bezoek ik wel graag alleen door mijn zielige bestaan als arme student zit dat er niet zo vaak in

Groets!
Welkom!!
Er zijn hier wel een paar bekende en onbekende producers dus misschien zit er wel wat in 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.