TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »

Posted by New Wave on Dec-29-2003 21:21:

quote:
Originally posted by Optimus
sukkels! ik kan toch niet msn'en als ik op werk ben!

En ja, JIJ moet MIJ contacten als je MIJ nodig hebt, dat lijkt me logisch want ik weet niet wanneer JIJ MIJ nodig hebt, kneusje En PB is makkelijk ja, want dan kan ik het lezen op werk, sukkeltje. Maak ik het gemakkelijk voor hem, begrijpt hij dat n�g niet eens

MWHA LOSER, je staat 99% van de tijd sta je op invisible, dus lul niet uit je nek dat het komt omdat je op je werk bent, dikke bull allemaal saqer!!
Al die kutsmoesjes van je om jezelf op invisible te zetten!
Je hebt het vaak zat gezegt dat ik maar effe via PF moet posten, DIKKE LUL MAATJE! Je komt maar op MSN!
Nu sta je weer invisible en ben je wel op PF saQer!
Je bent een MIET!

Jappio....kommaarkommaarkommaarrrrrrrr

Posted by franzelare on Dec-29-2003 21:23:

quote:
Originally posted by Jappio
zullen we dan maar een flame-tim-campagne beginnen tin?

nee, lets flame tin!!!

word alleen lid van het F.A.S.S.!!!!

Posted by Opti on Dec-29-2003 23:09:

quote:
Originally posted by New Wave
MWHA LOSER, je staat 99% van de tijd sta je op invisible, dus lul niet uit je nek dat het komt omdat je op je werk bent, dikke bull allemaal saqer!!

mja, jij weet natuurlijk beter dan ik wanneer ik werk

Posted by Blik on Dec-29-2003 23:20:

Lijst Tin-Tim valt uit elkaar

Posted by Jesse on Dec-30-2003 00:10:

quote:
mja, jij weet natuurlijk beter dan ik wanneer ik werk

nou op werk reageer je ook nooit!

Posted by Opti on Dec-30-2003 00:41:

ja, je werkt op de verkeerde dagen! Verander je dagen ff naar maandag, vrijdag, zaterdag dan

Posted by franzelare on Dec-30-2003 00:54:

quote:
ja, je werkt op de verkeerde dagen! Verander je dagen ff naar maandag, vrijdag, zaterdag dan

tin jij werkt niet je krijgt alleen aanwezigheids premie

Posted by SnuggLe on Dec-30-2003 10:05:

Eh.....

Tsja...

LoL

Posted by New Wave on Dec-30-2003 16:27:

quote:
Originally posted by franzelare
tin jij werkt niet je krijgt alleen aanwezigheids premie

Ja, tegen iedereen beweren dat hij bij T-Mobile werkt maar in het eggie zit hij an de uitkering!

Optimus:En nee, tuurlijk weten we niet wanneer je werkt, maar we weten wel dat je ALTIJD invisible staat maar NIET altijd werkt, sufkut.
Al die kutsmoesjes van je hebben we allemaal al eens gehoord, Snuggle en ik kunnen er een boek over schrijven.

Posted by Megupe on Feb-08-2004 08:56:

Ik zag dat je het hier moest melden als je nieuw was, dus dat doe ik dan.

Ik ben Eef (m) en ik kom uit 't Zand, das een dorpje ergens tussen Alkmaar en Den Helder. Ik luister het liefst HardTrance & Hardstyle en alles dat daar beetje omheen hangt. Verder hou ik nog van uitgaan en sporten, vooral voetbal .

Greetz,

Eef

Posted by MennoB on Feb-08-2004 10:10:

quote:
Originally posted by Megupe

Ik ben Eef (m) en ik kom uit 't Zand, das een dorpje ergens tussen Alkmaar en Den Helder. Ik luister het liefst HardTrance & Hardstyle en alles dat daar beetje omheen hangt. Verder hou ik nog van uitgaan en sporten, vooral voetbal .

Greetz,

Eef

Welkom

Veel plezier op dit forum...

Posted by eieregooie on Feb-09-2004 02:26:

quote:
Originally posted by Megupe

Greetz,

Eef

*zwaai*

Posted by octaaf on Feb-12-2004 19:39:

Hey ik ben een nieuwe user hier ik ben Maarten , ik kom uit de buurt van eindhoven , hou vooral van muziek van tiesto en armin van buuren ( id&t radio op donderdag avond), ik heb dit via mennoB gehoord dus heb me eige ook maar ff toegevoegd om lekker mee te praten over de discussies hier op ta. en voor tracklisten te kijken van de laatst gedraaiden sets. En ik hou vooral niet van dj Jean......

Posted by SnuggLe on Feb-12-2004 19:47:

quote:
Originally posted by octaaf
En ik hou vooral niet van dj Jean......

Welcome to the club

Posted by sndh on Feb-12-2004 20:35:

je zou zeggen, wie wel?? maar je komt ze toch nog wel eens tegen hoor....vandaag nog op school....

Posted by MennoB on Feb-12-2004 20:38:

quote:
Originally posted by octaaf
Hey ik ben een nieuwe user hier ik ben Maarten , ik kom uit de buurt van eindhoven , hou vooral van muziek van tiesto en armin van buuren ( id&t radio op donderdag avond), ik heb dit via mennoB gehoord dus heb me eige ook maar ff toegevoegd om lekker mee te praten over de discussies hier op ta. en voor tracklisten te kijken van de laatst gedraaiden sets. En ik hou vooral niet van dj Jean......

Joo, welkom. Succes verders met de repley's hier en ik hoor het wel als het niet wil lukken

Posted by Eagle` on Feb-12-2004 20:44:

Heb me eigelijk ook nog nooit voorgesteld hier.

Ik ben Michael en afkomstig uit een dorpje dichtbij Brussel. Studeer handels-weteschappe op hoge school. Ook nog voetbal gespeeld tot men 17de maar moeten mee stoppen door omstandigheden, was er eigelijk nog best goed in, maar goed

Hobbies zijn voor de rest met vrienden uithangen in de kroeg,muziek en wat kutten met vinieltjes. Qua muziek kan ik wel meedere dinge apprecieren, buiten trance, zoals dido, evanescence, linkin park, clousau

Dat was het

Posted by eieregooie on Feb-13-2004 05:26:

quote:
Originally posted by Eagle`

Ik ben Michael en afkomstig uit een dorpje dichtbij Brussel. Studeer handels-weteschappe op hoge school. Ook nog voetbal gespeeld tot men 17de maar moeten mee stoppen door omstandigheden, was er eigelijk nog best goed in, maar goed

Hobbies zijn voor de rest met vrienden uithangen in de kroeg,muziek en wat kutten met vinieltjes. Qua muziek kan ik wel meedere dinge apprecieren, buiten trance, zoals dido, evanescence, linkin park, clousau

Dat was het

Wegwezen!!! Jou motte we niet!

Durf je het wel aan trouwens, met me mee in de auto? Geloof dat Zehra er een trauma aan over gehouden heeft ofzo...

Posted by Dazzle on Feb-13-2004 08:07:

Goed, ik loop ook alweer een tijdje om dit forum rond, maar nooit in het NL. gedeelte. Ik ben Michiel Duyff en kom uit Arnhem. Ik studeer voor Leraar Aadrijkskunde in Nijmegen. Favo style is trance. Alleen maar trance.

Ik ben trouwens een ex-klasgenoot van een oude bekende hier: Glaniskanis

Posted by Eagle` on Feb-13-2004 09:28:

quote:
Originally posted by eieregooie

Durf je het wel aan trouwens, met me mee in de auto? Geloof dat Zehra er een trauma aan over gehouden heeft ofzo...

Ben wel al wat gewoon hoor, geen paniek. moest ik per ongeluk brokken zie je het wel

Posted by Zehra on Feb-13-2004 10:20:

quote:

ey rustig gij eh! mijn landgenoot zo behandele??

quote:
Originally posted by Eagle`

Dat was het

yo den eagle is overgestapt! boeeee! kom mah nie meer af bij ons eh!

quote:

wat?

btw... zal me dan ook ff voorstelle zeker aangezien ik ook hier regelmatig rondhang

- Zehra
- 21 jaar
- studente handelsingenieur
- only trance (mah ook wel markus, perry, �zg�r can... de laatste tijd)
- (trance-)feestjes (hopelijk veel in NL dit jaar)

Posted by Chicane on Feb-13-2004 10:38:

daar hoort natuurlijk een foto bij, zeker omdat ge een vrouw zeit

Posted by Phat B on Feb-13-2004 11:05:

quote:
Originally posted by Chicane
daar hoort natuurlijk een foto bij, zeker omdat ge een vrouw zeit

laat ik t daar nou helemaal mee eens zijn

Posted by Jay M on Feb-27-2004 15:55:

Hallo eenieder!

Ik ben Jeroen uit Leiden. Ik kom nooit zo vaak in het NL gedeelte maar er is eigenlijk ook hier wel degelijk coole info te vinden. Ik was vooral in de productie hoek van dit forum te vinden. Mijn interesse ligt vooral in het produceren van muziek, vooral Trance. Ben veel aan het leren hier wat productie betreft, erg cool aangenaam forum dittuh!

Ik vroeg me af of er producerende mensen hier het een en ander willen uitwisselen of willen samenwerken aan een productie.

Verder DJ ik wat en feessies bezoek ik wel graag alleen door mijn zielige bestaan als arme student zit dat er niet zo vaak in

Groets!

Posted by MennoB on Feb-27-2004 16:16:

Welkom!!

Er zijn hier wel een paar bekende en onbekende producers dus misschien zit er wel wat in

Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 »