TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2002 - Dec 21st 2002
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »


Posted by Miss Proximus on Dec-20-2002 07:03:

Veel plezier allemaal

En niet teveel drugs gebruiken kindjes


Posted by jp on Dec-20-2002 07:39:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Veel plezier allemaal

En niet teveel drugs gebruiken kindjes


bah wie doet dat nou nog tegenwoordig


Posted by Jappio on Dec-20-2002 12:38:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Veel plezier allemaal

En niet teveel drugs gebruiken kindjes


okee dan Juffrouw Proxi


Posted by Flipper01 on Dec-20-2002 13:09:

Confused

Moet iemand nog een kaartje kopen?? Of ken je iemand die nog een kaartje nodig heeft?? Odyne is namelijk ziek en kan niet gaan, dus als je nog iemand weet hoor ik het graag!!


Posted by SnuggLe on Dec-20-2002 15:00:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Veel plezier allemaal

En niet teveel drugs gebruiken kindjes


Zeg dat maar tegen diegene die poppers heeft gekocht en pillen meeneemt


Maareh..Petrus, kom jij nou ook nog naar die meeting ofnie? Of ben je te goed voor ons?


Posted by Partyhardy! on Dec-20-2002 20:53:

Jester

tering, ik heb nu al kriebels in mijn buik,whehe ik heb zin!!!!!!


Posted by John on Dec-21-2002 12:03:

veel plezier op IC vanaaf mensen!!!
zal vast wel lukken...ik ga maar weer es in sydney rondhuppelen.....


Posted by Switch on Dec-21-2002 13:01:

quote:
Originally posted by Flipper01
Moet iemand nog een kaartje kopen?? Of ken je iemand die nog een kaartje nodig heeft?? Odyne is namelijk ziek en kan niet gaan, dus als je nog iemand weet hoor ik het graag!!


wat mot dat kaartje kosten dan?


Posted by Eye-Riz on Dec-21-2002 13:15:

Flipper, check je pm box!


Posted by SnuggLe on Dec-21-2002 15:37:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Flipper, check je pm box!


Hey Iris, ga je ook?


Posted by Kakao on Dec-21-2002 17:07:

Heb er echt zin in zeg! Iemand enig idee wat er uitgezonden gaat worden? Ben beetje bang dat men bij id-t alleen de main stage uit gaat zenden.


Posted by Little Theseus on Dec-21-2002 17:15:

AAARGH!!!!
Waarom moet ik nou weer net voor Innercity ziek worden!!!!
Vannacht geen oog dicht gedaan en ben vet verzwakt omdat ik niks meer kan eten
Kga straks naar het appartement in Amsterdam, is vlakbij en dan ga ik daar ff aanvoelen of ik Innercity nog ga overleven, anders verkoop ik daar m'n kaartjes en muntjes, alleen khoop niet dat dat nodig zal zijn


Posted by Capman on Dec-21-2002 17:17:

OOHHHH nog 4 uurtjes.......
Weet iemand misschien of je bij de garderobe ook je tas kan dumpen?
Later!


Posted by Flipper01 on Dec-21-2002 17:40:

quote:
Originally posted by Little Theseus
AAARGH!!!!
Waarom moet ik nou weer net voor Innercity ziek worden!!!!
Vannacht geen oog dicht gedaan en ben vet verzwakt omdat ik niks meer kan eten
Kga straks naar het appartement in Amsterdam, is vlakbij en dan ga ik daar ff aanvoelen of ik Innercity nog ga overleven, anders verkoop ik daar m'n kaartjes en muntjes, alleen khoop niet dat dat nodig zal zijn

Da's klote zeg!! Keelpij/ontsteking??

Iris gaat niet.. Ik heb Odyne's kaartje aan iemand anders kunnen verkopen die er meer voor kon/wilde geven dan Iris.

Ik heb d'r iig flink zin in!! Tot vanavond!


Posted by @ddicted on Dec-21-2002 18:02:

quote:
Originally posted by Capman
OOHHHH nog 4 uurtjes.......
Weet iemand misschien of je bij de garderobe ook je tas kan dumpen?
Later!


jep dat kan


Posted by TranceFool on Dec-21-2002 18:45:

Veel plezier allemaal mensen, zal wel lukken denkik

wilde ook heeeeel erg graag maar had echt heel weinig geld, helaas.....


Posted by grostrance on Dec-21-2002 19:09:

Im in Amsterdam' easy internet cafe right now.... ill leave soon the place for the tramway 4 at central station and INNERCITY!!!!!!! WHAAAAAAAAAAAA

i cant believe how amsterdam ROCK IN THE HOUSE

innercity in 1 houR!!!!!!!!!



Posted by DJ Bazz on Dec-21-2002 21:19:

die benjamin bates is lekker bezig zeg, baal der van dat ik er niet bij ben, maar houd wel een feestje in m'n uppie


Posted by DjSuez on Dec-21-2002 21:21:

ik wens iedereen veel plezier daar....ik kan er niet bij zijn deze keer


Posted by Miss Proximus on Dec-21-2002 21:34:

ja dus


ik hoop dat iedereen het leuk gaat hebben en dat er leuke fotos komen!!!


HAKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHH


Posted by Chicane on Dec-22-2002 10:55:

Iedereen die nu nog beweert dat Tiesto hetzelfde draait die verklaar ik nu officieel nerd en verzoek ik vriendelijk zijn mond te houden omdat tie niet weet waar die over lult. Hij draaide echt fenominaal en knetter strakke platen. Stevig, melodieus, superstrakke overgangen.. hij is zijn nummer 1 echt wel waard. Kon het gelukkig van dichtbij meemaken allemaal, eerst achteraan begonnen en met een beetje moeite zo naar voren gekomen. Het viel me op dat er een zeer laag bouwvakker gehalte was en veel normale partygangers. Sfeer was onwijs goed. Decor was beetje magertjes, maar geluid en licht compenseerde dat wel weer. Marco V draaide boven verwachting goed, lekkere stevige dansbare nummers, geen bouwvakker trance.
Was er al meteen vanaf 21:00, Faro gecheckt, was zeer relaxt bezig. Jammer dat veel mensen zijn talenten niet willen erkennen. Daarna nog Futureshock, was beetje te monotoom en barste van de breaks, beetje saai dus. Toen doorgewandeld naar de Techno waar het lekker vertoeven was tot middernacht. Rond middernacht gekeken waar de meeting was, even rondje gelopen niemand gevonden, net toen ik nog een keertje op de afgesproken plek was om even te blijven staat wachten zag dan uiteindelijk het vrolijke gezicht van Theehuis, Snuggle, Magrec, OptiSjineesch, Basv, Jappio, Lex en alle anderen. Meteen naar de meeting dus los gegaan op meneer Verwest.

50 Euro was dit feest meer dan waard, jammer alleen dat ik een prent van 86 euro van de politie Amsterdam kreeg voor het stilstaan op de vluchtstrook om te bellen. Wat een stel trieste randdebielen zeg, vluchtstrook is voor noodgevallen en dit telefoontje was er ook 1. Ga ik verder niet in details over, maar deze bekeuring ga ik bezwaar tegen aantekenen... flikk0rz.

Ik ga weer verder maffen... atjoooooooooooooooooo (Y)


Posted by Miss Proximus on Dec-22-2002 11:17:

Beter dat het leuk was!! Hopen dat dit een stijgende lijn is voor de toekomstige Innercitys


Ik werd om half 7 wakker gebeld vanuit de techno-zaal..klonk lekker!!
Stelde het alleen niet zo op prijs Als het 1 van jullie was: ik heb de telefoon aan laten staan dus kijk maar ff op je rekening! (ching-ching)


Posted by SanduTje on Dec-22-2002 11:39:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Beter dat het leuk was!! Hopen dat dit een stijgende lijn is voor de toekomstige Innercitys


Ik werd om half 7 wakker gebeld vanuit de techno-zaal..klonk lekker!!
Stelde het alleen niet zo op prijs Als het 1 van jullie was: ik heb de telefoon aan laten staan dus kijk maar ff op je rekening! (ching-ching)



LMAO!


Posted by Chicane on Dec-22-2002 11:54:

Het viel me wel op dat Gardeweg - All I Want echt overplayed werd, leek wel of niet Locked Up maar All I Want de Innercity theme was. Ook Tomcraft - Loneliness werd zwaar overplayed.


Posted by Biohazard on Dec-22-2002 12:08:

Ik heb de set van tiesto op Id-T en 3fm gehoord, het eerste gedeelte op ID-T was waar maar dan ook zwaar teleurstellend. Het 2de gedeelte op 3fm was geweldig, vooral toen hij 'Venus' draaide, wat een plaat is dat zeg!


Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.