TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- QONTACT - New Years Eve!
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »
| quote: |
| Originally posted by BooMBooM zoo qontact was weer een lekker feestje ben goed het nieuwe jaar in gegaan! er werd alleen 2x een gruwelijk nummer gedraait en volgens mij heet ie we are one hij werd volgens mij gedraait door gielen en rank1 maar dat weet ik niet zeker weet iemand welk nummer ik bedoel? |
ik ben net thuus.... niet geslapen want kon niet in slaap komen... was goed feessie, veel mensen ontmoet en gezien en gesproken, veel gelachen zoals altijd
TA's die ik heb gezien+gesproken: Remy!("Wat zijn de voornemens voor komend jaar? Nog meer pillen!!" hahahaha!!)+Mido, tijs08, 303, Lex, Partyhardy, total woot, Artist, Proximus, Martillo+Sabina en volgens mij ben ik nog een paar mensen vergeten
was wel snel moe, was beetje verkeerd om meteen vanaf 21 uur te gaan knallen
ow ja, kwam nog een gozer tegen die mij kende van TA-forum mwhehehe, alleen hij was zlef niet geregisreerd hier
was een vriend van Gurian als ik t met geod herinner... en hij was mijn nr 1 fan zei ie

en nu gaat ik slapen...
jippie
| Originally posted by BooMBooM zoo qontact was weer een lekker feestje ben goed het nieuwe jaar in gegaan! er werd alleen 2x een gruwelijk nummer gedraait en volgens mij heet ie we are one hij werd volgens mij gedraait door gielen en rank1 maar dat weet ik niet zeker weet iemand welk nummer ik bedoel? |
| Originally posted by Optimus aahhh denk dat je dat ene nummer bedoelt met die ene piep erdoorheen? mooi nummertje, alleen die piep erdoorheen is erg lelijk |
Zo te horen weer een superfeest 
Had lex & onno volgens mij nog ff aan de lijn, en het klonk zwaar relaxt!! Verder weet ik nie zo heel veel meer van het gesprek aangezien ik ook aardig lam was
whaha..
Maar top,
als de volgende line-up van qontact een btje de moeite waard is ga ik volgende x ook wel ff een kijkje nemen in de HMH

Whaa Qontact was echt super!
Kheb me weer erbarmelijk goed vermaakt zal ik maar zeggen
Ik zal het 1 keer voor degenen die het niet snappen uitleggen; ik heb op qontact geen verboden middelen gebruikt dus als je dacht tering wat gaat die hard - ik had het gewoon naar mn zin 

Hee, dus die gasten van gisteravond die er bij marco v de hele tijd bij waren zijn ook tranceaddicts! (toch?) Sorry, dat had ik ff niet door Martillo en Sabina
!! Volgende x zal ik me wel ff voorstellen 
Wat supersjinees al zei liep dr een gast rond zo strak als een tiet die hem kende van 't taforum maar hij postte nooit wat en Optimus was zijn held en hij vond mijn avatar wel vet 
Sjon de Tandarts was echt errug lekker aan het draaien, khad het erg naar mn zin in een nog bijna lege zaal lekker ruim dansen!
Daarna Gielen, begon redelijk, mwa - kon iets minder commercieel, maar maakte tenminste niet zulke afschrikwekkende fouten als Astrid. Bas & Ram vond ik al helemaal saai - teveel van het zelfde nadat ze Tiesto - urban train (cosmic gate rmx) hadden gedraaid.
Rank 1 draaide voorspelbaar, maar voorspelbaar kan wel ontzettend lekker zijn soms
Bij Marco V ff de laatste energie eruitstampen en tja, zo beland je dus met een ontiegelijke spierpijn thuis
De sfeer was te zalig voor woorden, overal vrolijke mensen en ik heb dan ook bijna alleen maar zitten genieten met oud en nieuw.
Iedereen van taforum bedankt voor dit superfeest!
p.s.
Zijn er eigenlijk nog meer mensen behalve ik die toen die man zijn vrouw ten huwelijk vroeg die vrouw nog hard "NEE!" hoorden roepen?
nee heb ik niet gehoord vond het wel vet dat ie dat daar gewoon ff zo deed zijn vrouw ten huwelijk vragen en ben nog steeds best nieuwsgierig naar haar antwoord!
| Originally posted by Little Theseus Whaa Qontact was echt super! Kheb me weer erbarmelijk goed vermaakt zal ik maar zeggen Ik zal het 1 keer voor degenen die het niet snappen uitleggen; ik heb op qontact geen verboden middelen gebruikt dus als je dacht tering wat gaat die hard - ik had het gewoon naar mn zin ![]() ![]() Hee, dus die gasten van gisteravond die er bij marco v de hele tijd bij waren zijn ook tranceaddicts! (toch?) Sorry, dat had ik ff niet door Martillo en Sabina !! Volgende x zal ik me wel ff voorstellen ![]() Wat supersjinees al zei liep dr een gast rond zo strak als een tiet die hem kende van 't taforum maar hij postte nooit wat en Optimus was zijn held en hij vond mijn avatar wel vet ![]() Sjon de Tandarts was echt errug lekker aan het draaien, khad het erg naar mn zin in een nog bijna lege zaal lekker ruim dansen! Daarna Gielen, begon redelijk, mwa - kon iets minder commercieel, maar maakte tenminste niet zulke afschrikwekkende fouten als Astrid. Bas & Ram vond ik al helemaal saai - teveel van het zelfde nadat ze Tiesto - urban train (cosmic gate rmx) hadden gedraaid. Rank 1 draaide voorspelbaar, maar voorspelbaar kan wel ontzettend lekker zijn soms Bij Marco V ff de laatste energie eruitstampen en tja, zo beland je dus met een ontiegelijke spierpijn thuis De sfeer was te zalig voor woorden, overal vrolijke mensen en ik heb dan ook bijna alleen maar zitten genieten met oud en nieuw. Iedereen van taforum bedankt voor dit superfeest! p.s. Zijn er eigenlijk nog meer mensen behalve ik die toen die man zijn vrouw ten huwelijk vroeg die vrouw nog hard "NEE!" hoorden roepen? |
Sabina stak nog dr tong uit toen ze langsliep
En die jij bedoelt waren mensen die met Josta meewaren gloof ik

hier mijn beleving van Qontact!!
Rond 20.30 mochten we naar binnen en na een uitgebreide fouillering (sokken omkeren+handen in de schoen
) konden we naar binnen
We waren zo'n beetje een van de eerste 200 bezoekers ofzo, de zaal lekker leeg hehehe en je kon ff lekker lullen met de TA's die al aanwezig waren, tijs08, 303, Lex, Partyhardy, RV, Remy, Mido. Later kwamen ik en Theseus Miss Prox, total woot, Artist tegen
Toen de tandarts moest draaien was het lekker leeg in de zaal, lekker veel ruimte (10 m2 per persoon mwehehe) en hij draaide lekker!
ben lekker uit me dakkie gegaan (toen al) en heb nog Mauro Picotto - Back to Cali (Push Remix)
en Plastic Boy - Silver Bath
voorbij horen komen (die Theesues en ik verwarren met Wizardry
) Kwam toen nog Martillo & Sabina tegen die mij herkenden van de foto's die er worden gepost, alleen Sabina dacht dat ik Proximus heette ipv Optimus
Tegen het einde van de set aan deed een bezoeker zijn aanzoek... wat lief
Na het antwoord (wat door niemand werd gehoord volgens mij want het publiek zat maar te joelen en te schreeuwen
) zag je nog een groot hartje op het scherm achter de dj tevoorschijn komen. Zo dus...

Ik en Theesuas kwamen dus nog een vriend van Gurian (geloof ik) tegen die mijn fan was hehehe. Was wel grappig om te horen
Johan Gielen draaide niet slecht, het eerste uur kon mij meer bekoren dan het laatste uurtje. Kwamen nog tracks voorbij zoals SO Project - Direkt Dizko, Jurgen Vries - The Theme en een of andere bootleg remix van Red Hot Chilli Peppers/Poppers - By The Way (klonk goed, thnx voor de tip RV!). Ondertussen nog vele liederen gezongen met Remy en Stefan
Whaaa, ik heb echt vet gelachen met hun
Jammer dat ik ze na de set van Astrid niet meer tegenkwam
De set van Astrid was niet zo boeiend voor mij. We zijn toen maar ff boven bij de tribunes gaan zitten genieten van het uitzicht
Tegen het einde van de set van Astrid zijn ik en Theseus maar weer ff naar de dnasvloer gegaan en we gingen voor de gein maar ff helemaal naar voren
Zag nog Martillo achter mij ergens en Astrid ceedeetjes ging strooien (waarvan ik er niet ��n kon vangen, maar Theseus wel
).
Toen Bas&Ram bezig waren hadden we het na een klein uurtje wel gezien en gingen we weer de tribunes in
We hebben daar aardig lang gezeten en genoten van het lasergeweld en muziek (Viframa - Cristalle (Katana's Intro Mix), Airwave, Ligaya (allebei met een dikke bass eronder, vond ik zonde, alleen de strings is v����l mooier) wat voorbijkwam tijdens de set van Rank 1. Toen besloten we de laatste 20 minuten van de set van Rank 1 maar op de dansvloer mee te pakken en zijn we naar beneden gegaan en de TA's die bij elkaar stonden opgezocht. Bij Rank 1 aangekomen og Such is Life (Deep Dub Mix) gehoord en toen maakte Marco V zijn opwachting...
Hij gooide gelijk de beuk erin met zijn typische stijl en draaide nog Underworld - Born Slippy, Revolt! (of was het nou The Mutalisk, Theseus
? Die 2 halen we ook altijd door de war
) Nog lekker gespringnicht met Miss Proximus (woohooo! ghehehe). Voor mij waren John the Dentist en Marco V d� mannen van de avond
Om de mensenmassa v��r te zijn, waren we om 6.50 weggegaan maar we hoorden toen we langs een of andere kleine zaal liepen ineens Filterheadz - Sunshine! Super, gelijk ff daar blijven hangen om het nummer uit te horen
We hebben ook nog Kelly van Big Brother gezien ghehehe
We hebben 's ochtends nog lekker Playstation gespeeld en 's middags ontbeten met oliebollen & roombotercrossaints
O&N was zeer zeker geslaagd!
TOP!
Ik vond het ook een gezellig oud en nieuw 
Ht was mij allemaal een beetje te trancy (duh) en ik kon er niet 100% op loskomen..maar kheb wel lekker gespaced 
En JEETJE ik ben fan van Lex
Ik snap niet dat ik nooit heb doorgehad hoe ontzettend cool jij bent
Geldt trouwens ook voor Tijs en drie-nul-drie
(nog bavianen gezien?)
TA mensen zijn over t algemeen gewoon vet goed hehe
Dus..wanneer ist volgende feestje? 
| Originally posted by Miss Proximus En JEETJE ik ben fan van Lex Ik snap niet dat ik nooit heb doorgehad hoe ontzettend cool jij bent Geldt trouwens ook voor Tijs en drie-nul-drie (nog bavianen gezien?)TA mensen zijn over t algemeen gewoon vet goed hehe |
. De rest blijft gewoon kneus...
Dalijk krijgt ie nog kapsones joh 
| Originally posted by Three 'O Three Als je dit nog leest: we staan om 4:00 uur weer op dezelfde plek. |
| Originally posted by tijs08 2 translate for the swedish.. if you will read this: we will be at same spot at 0400 hours wy the hack vertaal ik het?? kwas op die tweede meeting en kheb nooit zijn slechte meeting meegemaakt... jongens jongens en meiden.. totaal geen bezieling en vooral ook het feit dat mensen gewoon verstek laten gaan van deze prachtige kans om een fijn samenzijn te bewerkstelligen tussen 1 danwel meerdere TAss zonder zich dan op de door de sekretaris vooraf afgesproken manier af te melden.. beneden elk peil als je het mij vraagt!! |
Ach, ik heb alle TA's gezien die mij bekend zijn en op zo'n meeting kan je maar met 1 persoon tegelijk lullen en dan doe ik dan als ik ze weer tegenkom altijd
en meestal blijven er altijd wel een paar hangen op een vaste plek
Voor 12en Super, na 12en bagger kut FEEST!!! In mijn ogen was deze Qontact echt heel treurig. Kon bij langena niet tippen aan de andere 3!!! Jammer gemiste kans...
Wel leuke tijd gehad met TA-mongooltjes...
| Originally posted by Optimus mwhehehe, was er een meeting dan? Ach, ik heb alle TA's gezien die mij bekend zijn en op zo'n meeting kan je maar met 1 persoon tegelijk lullen en dan doe ik dan als ik ze weer tegenkom altijd en meestal blijven er altijd wel een paar hangen op een vaste plek |
| Originally posted by Remy D Wel leuke tijd gehad met TA-mongooltjes... |
echt dik gelachen
ProXi hier: Remy t was VET om jou eindelijk s te meeten 
ahhhr
Hope u all had a good time.... I had a great time... Im really disappointed we missed the meeting... but we had no clue it would take that much time to get inside...
think about all those poor ppl standing in line when it struck 00.00... I mean... we barely got inside.. and then ppl started counting down..! haha
well... missed the next meeting at 4 aswell... It was soooo stupid not to check the dutch forum... grrrrrrr
What can I say....??
if u are nice u can post some tunes played during the nights... I only remember like... 2 from astrid and one from gielen , 2 from Marco V and yes, thats about it..
I want more.. and Im the worst tunespotter there is...
Plz help 
volgens mij haal ik alle nummers bij betreffende dj's door elkaar
John the Dentist:
Plastic Boy - Silver Bath 
Mauro Picotto - back to Cali (Push Remix)
Katana - Faincy Fair
Obscura - Out of Grace
Johan Gielen:
Three Drives - Air Traffic
SO Project - Direkt Dizko
Jurgen Vries - The Theme
Chemistry - We Are One (Club mix)
Red Hot Chilli Poppers (ha, wat een naam
) - By The Way (remix)
Mauro Picotto vs Carisma - Let me Show You My Lizard (titel klinkt geil
)
U2 - New Years Day - (Ferry Corsten Remix)
Faithless - We Come 1 (Rollo and Sister Bliss mix)
Umek - Gatex
Astrid:
Lost Witness - Song to the Siren
DJ Astrid - Starfever
DJ Astrid - The Spell
Bas&Ram:
DJ Ti�sto - Urban Train (Cosmic Gate Remix)
Rank 1:
Rank 1 - Airwave (2003 version according to tijs08
)
Viframa - Cristalle (Katana's Intro Mix)
Gouryella - Ligaya
Chemistry - We Are One (Club Mix)
Rank 1 - Such is Life (Deeb Dub Remix)
Marco V:
Energy 52 -Cafe Del Mar (Marco V Remix)
Underworld - Born Slippy (remix?)
Marco V - Revolt!
all the intro's of the dj's were the first minute(s) of DJ Hooligan - Here You Now (Grand Chillas Mix)
ask tijso8
He can ID the rest of the sets
| Originally posted by Miss Proximus (nog bavianen gezien?) |
| Originally posted by Three 'O Three Ik dacht alleen 's ochtends heel even dat ik werd aangevallen door een woedende baviaan toen onno ineens keihard in zn slaap begon te lachen! |
optimus, coool.. thanks a lot!
tunes we spotted during the nite were
U2 - new years day (ferry corsten rmx) played by gielen i Think
Lost witness - song to the siren (Astrid)
Energy 52 - cafe del mar (marco v I think!!! ) 
| Originally posted by Three 'O Three Ik dacht alleen 's ochtends heel even dat ik werd aangevallen door een woedende baviaan toen onno ineens keihard in zn slaap begon te lachen! |
)
, t was n vreed feestje, lekker gestampt en gespringnicht (theseus
) en JEZUS opti, wat heb jij een verrotte conditie zeg!! (mn oma houdt t nog langer vol
)
(je was best enthausiast, geef t nou maar gewoon toe
) Mido nog gevonden trouwens?