TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- OT: Grafik, Design, In here
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »
Fett me�shysst !
Man f�r tacka det var shyssta bilder ! Ska se vad jag kan g�r med dessa .

Det �r snyggt ShyTrance, men en aning r�rigt.
Re: Re: Party bilder ???
Skulle vara glad om du hade bilder med en massa dansande m�nniskor men inte s� mkt ljus. Bilderna var coola s� jag skulle kunna ha anv�ndning av dessa senare.
| quote: |
| Originally posted by NooN Det �r snyggt ShyTrance, men en aning r�rigt. |
Re: Re: Party bilder ???
| Originally posted by DJ_Laszlo Jag har nog ett par bilder i min kollektion som du kanske skulle ha nyttta av....ska bara leta upp de... |
Ska passa sig f�r ringar !
Anv�nder man Radial blur s� b�r man ox� anv�nda Gaussian blur 1.5-2 pixlar n�r det �r stora bilder f�r att slippa dessa gryniga ringar som blir. Tycker jag annars var bilderna som sagt PSY !!!!
Re: Ska passa sig f�r ringar !
| Originally posted by mellow pleasure Anv�nder man Radial blur s� b�r man ox� anv�nda Gaussian blur 1.5-2 pixlar n�r det �r stora bilder f�r att slippa dessa gryniga ringar som blir. Tycker jag annars var bilderna som sagt PSY !!!! |
Leka i Bryce
Snygg NooN !
Skickar in en lekbild ur Bryce 5 !

Re: Leka i Bryce
| Originally posted by mellow pleasure Snygg NooN ! Skickar in en lekbild ur Bryce 5 ! |

snyggt ferre! 
Tackar !!
Det tackar man f�r ! Har ett par till lekbilder fr�n tidigare dagar n�r Photoshop inte var s� intressant. D� var det Bryce som g�llde. Men numera s� vill jag skapa mera �n att anv�nda objekt.
detta var min f�rsta bild n�nsin.

ShyTrance:
Snyggt, nu �r det inte lika r�rigt
F�rgerna �r snygga ocks�.
Mellow Pleasure:
Snygga bilder, helt klart. 
| Originally posted by NooN ShyTrance: Snyggt, nu �r det inte lika r�rigt F�rgerna �r snygga ocks�.Mellow Pleasure: Snygga bilder, helt klart. |
Wow Fenan!
Det d�r var typ det snyggaste du har gjort!
skillz 
| Originally posted by mellow pleasure Tjena killen kollad in MP3 sida och s�g att du �r fr�n rimbo. Har en kvinnlig bekant *s* som �r d�rifr�n. Men numera s� bor hon i Norrt�lje. Brukar sj�lv tillbringa tid i Sthlms sk�rg�rd p� sommaren ( Blid�) !! Nu �r ni med i Mellow Pleasure:s klubb f�r oviktigt vetande. Bye Och tack f�r kritiken !!! |
Roslagen �ger allt.
| Originally posted by mellow pleasure Tjena killen kollad in MP3 sida och s�g att du �r fr�n rimbo. Har en kvinnlig bekant *s* som �r d�rifr�n. Men numera s� bor hon i Norrt�lje. Brukar sj�lv tillbringa tid i Sthlms sk�rg�rd p� sommaren ( Blid�) !! Nu �r ni med i Mellow Pleasure:s klubb f�r oviktigt vetande. Bye Och tack f�r kritiken !!! |
Men jag hittade en "bugg"...p� framsidan st�r det fetthalt 1,5%, medan det p� baksidan st�r 3%.
| Originally posted by DJ_Laszlo haha, snygg text Men jag hittade en "bugg"...p� framsidan st�r det fetthalt 1,5%, medan det p� baksidan st�r 3%. |
den gr�na bilden var mkt mkt cool
ser ut som n�got jag skulle vilja ha i min l�genhet, med en lampa inuti
brycebilden var ox� snygg
den bruden me r�nder p�, gillade jag inte heller
hehe. ska v�l inte s�ga vem hon p�minner om 
| Originally posted by Glorie den gr�na bilden var mkt mkt cool ser ut som n�got jag skulle vilja ha i min l�genhet, med en lampa inuti brycebilden var ox� snygg den bruden me r�nder p�, gillade jag inte heller hehe. ska v�l inte s�ga vem hon p�minner om |
| Originally posted by mellow pleasure Jag vet *s* hittade inte det "r�da" paketet n�r jag ville g�ra bilden s� buggen �r ett tecken p� min otroliga ot�lighet bara. S� jag vet om den !! |
| Originally posted by dbl d� tar man bara o �ndrar p� det |
http://user.tninet.se/~uge589y/ps_battle/
^^ mitt battle me en kompis jag �r Kiko GFX 
vem var b�st tycker ni ?
utse g�rna en vinnare 
| Originally posted by ShyTrance http://user.tninet.se/~uge589y/ps_battle/ ^^ mitt battle me en kompis jag �r Kiko GFX ![]() vem var b�st tycker ni ? utse g�rna en vinnare |

F�r man ??
| Originally posted by Smekbar ni e ju grymt skillade b�da tv�, men jag tycker b�ttre om dina f�r�ndringar �n den andre killens.. ![]() de tv� sista bilderna av er e ju minst sagt skitsk�na... �lskar s�nt.. grymt najs |