TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- fest: Voyage i Linköping
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 »
| quote: |
| Originally posted by dbl *springer till Glorie* kyskhetsbältre kan du ju inte ha.. inte modernt |
kanoners!!!!!!
| Originally posted by Glorie ne, ja har inte det heller.. hohooo fan va skönt att det ordnade sig... kanoners!!!!!!schyst kompis...steve.. |
mmm mitt riktiga namn e Ragnhild Stigsdotter 
get a room u 2

awiiiiiiiiiiiiiiiiiii
glädjeskrik om ni undrar...nu blev de billigt...nu ere bara en sak som fattas....dricka 
usch hatar å fixa sånt...dom tror mig ju aldrig på systemet när jag säger att jag e 20...undrar varför 
| Originally posted by Glorie mmm mitt riktiga namn e Ragnhild Stigsdotter |

| Originally posted by Dioxys get a room u 2 : |

| Originally posted by Dioxys get a room u 2 |
du e galen DIO 
| Originally posted by Glorie hahahhahah du e galen DIO ![]() säger då det... |
det där tar jag illa upp på.. slag under bältet 
| Originally posted by Dioxys det där tar jag illa upp på.. slag under bältet |
| Originally posted by reveal min teori om att ta illa upp: om någon jag inte känner säger nåt dåligt, då tar jag inte illa upp, för personen känner inte mig, och kan följdaktligen inte veta vad han pratar om om det är någon jag känner, då är det 1) ett skämt, och då finns det ingen anledning att ta illa upp, eller så är det 2) sant, och då är det heller inget att ta illa vid, för det är ju sant slutsats: jag tar aldrig illa upp |
bra sagt reveal....önskar man kunde tänka sådär me.. men d kan ja inte 
Men om en "polare" anmärker på något du skäms över, för att vara taskig...då bör du väl ta illa upp?
Om nån du inte känner ställer sig och spyr en massa skit om Trance...tar du inte illa upp då?
Det gör jag..fast jag håller alltid inne..tjänar inget till att tjaffsa med en trångsynt musikhatare.
| Originally posted by mindshooter Men om en "polare" anmärker på något du skäms över, för att vara taskig...då bör du väl ta illa upp? |
| Originally posted by mindshooter Om nån du inte känner ställer sig och spyr en massa skit om Trance...tar du inte illa upp då? Det gör jag..fast jag håller alltid inne..tjänar inget till att tjaffsa med en trångsynt musikhatare. |
| Originally posted by reveal nej, varför skulle jag ta illa upp av en sån struntsak? alla får väl tycka vad dom vill, själv tycker jag tex verkligen inte om soul/rnb |
| Originally posted by reveal 1) jag skäms inte för nåt 2) en kompis hade aldrig gjort så nej, varför skulle jag ta illa upp av en sån struntsak? alla får väl tycka vad dom vill, själv tycker jag tex verkligen inte om soul/rnb |

nej, om du tycker så, så är det upp till dig
alltså, det låter kanske skumt... men det finns roligare saker i livet än att ta illa upp 
| Originally posted by mindshooter låt oss säga att du träffar oss här från forumet, osså glider jag upp till dig och kollar dig i ögonen och säger så här "Fan vilken jävla kuksugare du är" helt seriöst. Skulle du inte ta illa upp? ursäkta mitt språk ![]() |
ROFLMAO
| Originally posted by reveal min teori om att ta illa upp: om någon jag inte känner säger nåt dåligt, då tar jag inte illa upp, för personen känner inte mig, och kan följdaktligen inte veta vad han pratar om om det är någon jag känner, då är det 1) ett skämt, och då finns det ingen anledning att ta illa upp, eller så är det 2) sant, och då är det heller inget att ta illa vid, för det är ju sant slutsats: jag tar aldrig illa upp |

| Originally posted by Vizay vi ska antingen höger, eller vänster |

haha de har jag inte tänkt på ....vilken klockren kontring 
men asså okej...slutsatsen va de viktiga men du helgarderade ju på alla punkter lixom 
| Originally posted by Vizay haha de har jag inte tänkt på ....vilken klockren kontring ![]() men asså okej...slutsatsen va de viktiga men du helgarderade ju på alla punkter lixom |
Det korrekta svaret ang. höger eller vänster i en T-korsning tordes vara: Raktfram.
(har ni inte sett x-files?)
En sak jag inte förstår dock är varför skulle man ta illa upp när någon försöker förstå sig på något de inte kan något om tex trance.
helvete vad det här eskalerar.. tog ill upp när han kallade mig pervers, that's it!
jag förklarade bara min egen personliga syn på fenomenet "att ta illa upp", det är den vi har diskuterat