TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA Sweden T-shirt
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »

Posted by SteveTranz4ever on Jan-26-2003 09:49:

Den som v�ntar p� n�t gott............

Posted by Nyx on Jan-26-2003 15:13:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Den som v�ntar p� n�t gott............

....f�r v�nta alldeles f�r l�nge

Posted by Treo on Jan-26-2003 15:57:

Jag �r eventuellt ox� intresserad av en t-shirt. heh, btw. jag �r inte gjord f�r tighta kl�der (inte f�r att jag �r stor och tjock, utan min kroppsform �r bara inte s�rskilt.. v�ltr�nad hehe)

-Treo-

Posted by Glorie on Jan-30-2003 15:42:

hur g�re me tr�jorna?

Posted by Vizay on Jan-30-2003 15:52:

segt skulle jag tro

Posted by Nyx on Jan-30-2003 15:54:

..vad v�ntar vi p� egentligen?

Posted by Glorie on Jan-30-2003 16:03:

quote:
Originally posted by Nyx

hoho, b�ttre tider ditt lilla singoallafreak

Posted by reveal on Jan-30-2003 16:51:

quote:
Originally posted by Nyx

tror vi v�ntar p� steves utv�rderingar och testar av olika tr�jor och tryck

sen m�ste vi ju dessutom best�mma vilken logga vi ska k�ra med

Posted by Glorie on Feb-06-2003 14:47:

KarateKid

p� tal om t-shirts... n�r ja var p� Qontact �ver ny�r s�g ja en kille som hade Tranceaddict-t-shirt p� sig... varf�r ja inte gick fram e f�r mig fortf. ett mysterium....balla v�l ur tror ja � i n�sta sekund hade ja gl�mt bort det.. hade ju fullt upp med att skriva p� TA d�.. n�r ja s�g honom hehe

Posted by Vizay on Feb-06-2003 15:04:

ass� grejen med logga �r lite...ja vet inte va jag ska kalla det men aja...

ass� svartvitt tryck �r att f�redra, 4f�rgstryck kommer kosta n�got s� offantligt mycke skulle jag tro s� de kommer n�stan bli f�r dyrt...tror vi b�r satsa p� en svartvit logga ist�llet, nyanser funkar v�l fortfarande men undvik f�rger i st�rsta m�jliga m�n kanske?

Posted by reveal on Apr-02-2003 16:21:

inte gl�mma...

Posted by Glorie on Apr-28-2003 13:05:

Love Poundin' Sensation

ja tycker det vore tr�kigt om det h�r projektet rinner ut i sanden...

om n�n som h�ller i det? vet inte vem dock... vill ha draghj�lp anm�ler ja mig som volont�r!

Posted by Rikard on Apr-28-2003 16:47:

steve tryckte ju upp nyx's logo och det vart ju r�tt grymt!

skulle vara collt och ha en till sommaren nu

Posted by Glorie on Apr-28-2003 19:24:

KarateKid

hmm....ja har f�r mig att ja tyckte Nyx gjorde den snyggaste loggan.
skulle ju va bra om man kan se finalisterna igen.. i en samlad post.. � sen tycker ja vi k�r omr�stning... � sen best�mmer vi vart trycket ska vara... � sen trycker vi dom. Piece of cake?

Posted by Glorie on May-17-2003 18:00:

Love Poundin' Sensation

Kenny, make it sticky

Posted by mindshooter on May-17-2003 22:48:

done

Posted by Glorie on May-18-2003 19:59:

Question k�nns som de bara e ja som skriver i den h�r tr�den

vi har ju inte kommit fram till n�t eg? efter att ha l�st den h�r tr�den.. ang. typ av tr�jor och f�rg...s� g�r ju meningarna i s�r ocks�.. VIssa vill ha vita, andra svarta tr�jor.. en del vill ha t-shirts av den mer l�sa typen, andra vill ha tajta tr�jor..

Ja tycker inte det spelar n�gon st�rre roll om man har vit/svart l�s/tajt tr�ja.

*Skulle det vara ett alternativ att alla som vill ha tr�jor g�r till H&M, v�ljer ut en modell de vill ha??? endera.. den l�sa svarta eller den tajta svarta... (� s� kan den som f�r in alla best�llningar, n�n h�r som e ansvarig.. g� till den lokala H&M-aff�ren � k�pa x antal av de klassiska tr�jorna)

*eller hmmm, vare inte n�n som skulle ha special special? me icke-bomullstr�jor? typ lycra � grejs?

*det tryckeriet ja ringde till, tryckte endast p� 100%-bomullstr�jor..iaf! och ett tryck i tv�-f�rg kostade ungef�r 80.. (ja tog d� en bild fram � en webbadress bak p� ryggen) (men d� hade ja redan k�pt tr�jan sj�lv ska ja till�gga)

*ELLER om det e ett alternativ att folk k�per sin egna tr�ja och skickar den till den som har hand om allt... � som trycker den � sedan skickar tillbaka den, vilket blir en dyr aff�r

*eller om vi helt enkelt best�mmer oss f�r en sorts tr�ja.. � trycker bara...

*eller om vi l�gger ut det f�rdiga trycket (som bild) till alla... � s� f�r var och en g� till ett tryckeri � trycka upp det.. e ju p� ett s�tt enklast.. har man tr�ja � allt s� kostar det runt hundralappen och det kan de vara v�rt...

ALLTS�, tycker ja vi s�tter ig�ng me designt�vling igen

det som vi b�r diskutera...e f�ljande:

ja har kollat igenom alla svar hittills i denna tr�d.. � letat ef. bidragen i hopp om att kunna g�ra en finalpost.. me alla bidrag.. tyv�rr s� e de mesta borttaget.. de saker som finns kvar e fr�n

dioxys, kraith, connector & p4z

s� de skulle va bra om alla kunde l�gga upp allt igen i nya poster!

f� se p� lite engagemang nu!!!!

Posted by fede on May-18-2003 20:19:

bra d�r
jag ska f�rs�ka me n�n ny bild, imorrn kanske..

Posted by Glorie on May-19-2003 21:35:

aaa de e schyst shytrance

ja ger det h�r projektet sju dagar, sen sl�pper ja det. g�r inte att jobba f�r n�t som alla andra ger blanka fan i!

tr�kigt

Posted by reveal on May-19-2003 22:25:

vi hade ju massvis med omr�stningar ang�ende typ, f�rg, pris etc etc... om man anv�nder resultaten i dem, s� borde mna kunna f� fram en schyst tr�ja tycker man
det som flest r�stat p� helt enkelt, g�r inte att tillgodose allas �nskem�l

Posted by cviper on May-19-2003 22:31:

Fr�gade runt lite om t-shirt tryck: http://www.skoltrojor.se/ ska ha en hyfsat bra service:

Kostar runt 110 SEK, fast det finns bara n�gra standard-tr�jor. F�rgtryck ing�r; minst 10 st. per best�llning.

"Vi levererar inte bara till skolor utan �ven till idrottsf�reningar och andra andra organisationer, t ex lumparklubbar och vanliga f�retag." - f�r hoppas att swe.ta r�knas som en "annan organisation"

Posted by Glorie on May-20-2003 07:27:

quote:
Originally posted by reveal
vi hade ju massvis med omr�stningar ang�ende typ, f�rg, pris etc etc... om man anv�nder resultaten i dem, s� borde mna kunna f� fram en schyst tr�ja tycker man

mjaaa... inte designen ju. att folk e villiga att bet. runt 200 kr kom vi ju fram till och att den ska va svart (majoritet) sen vilken typ av tr�ja, de vette fan, vissa vill ha tajta, andra l�sa.

men vi kom ju aldrig fram till n�t hur trycket skulle se ut eller va de skulle st� p� den, mig veteligen.

men skoltr�js-sajten ser ju bra ut cviper finns iofs ingen tajt modell av t-shirts, men �nd�. Antar att vi ska ha mer �n en f�rg i tr�jan och allts� blir det lite dyrare (25 kr/extra f�rg) eller s� g�r man bara svart tr�ja me vitt tryck.. e ju snyggt...

Posted by ExOn on May-20-2003 08:32:

Va fan �r allt ljud om? Om ni vill ha det trycket s� be Styx dra upp en bild p� en server i tiff eller n�got annat format som inte f�rlorar sk�rpa n�r man zoomar och ladda ner det p� Hd och dra in det p� en cd.
Sedan drar man bara till n�rmsta tryckare.

Ffs.. f�r mycket hassle tycker jag. Jag har redan tryckt upp en T-shirt med den nya TA loggan.
Kostade mig 200 sp�nn i runda sl�ngar.
Inte s� mycket allts�.

Posted by Glorie on May-20-2003 20:21:

quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Va fan �r allt ljud om? Om ni vill ha det trycket s� be Styx dra upp en bild p� en server

f�rvisso.. om folk tycker de e ok, me den loggan!?! men alla var ju inte me p� noterna sist, s� varf�r skulle de vara det nu? Ja ska kontakta Nyx p� n�t s�tt.. han e ju knappt h�r.

Posted by Nyx on May-21-2003 18:12:

bra att du engagerar dig i detta Glorie

h�r har ni n�gra f�rslag p� tryck

jag la upp en svartvit version av den ena logon i tiff-format ocks�

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »