TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]
det var gilen som �gde ig�r! fick ont i armar, h�nder och ben av att hoppa omkring och klappa h�nderna s� mycket.
tijs spelade r�tt lugnt f�rst timman och sedan kom han loss lite , men jag tyckte inte det n�dde n�gon riktigt klimax. han var inte d�lig men jag har sett b�ttre. kanske spelade han lite f�r lugnt f�r att vara s�pass sent. gilen �ste p� s� in i helvete d�remot.
tijs spelade bla
roc project - never (tiesto rmx) (2:a l�ten
capetown - pitstop <------------------ h�jdpunkt
madonna - die another day (tiesto rmx)
cor finjeman - venus (tiesto rmx)
sam vs baker - forever waiting (magik muzik) <--- enorm!
| quote: |
| Originally posted by P4z! du fick mitt pm va? |
du �r inr�knad!! Vi ses d�r mannen
s� folk k�nner igen mig...
Jag kan inte vara d�r f�rr�n 23:00-23:30 pga av mina polare som vill dit f�rst d�. Det �r ju alltid trevligt att ha n�gra att �ka dit
med, specellt n�r bileskort erbjuds. Jaja, jag lovar att rycka tag ia alla jag k�nner igen... Solong....

Har ingen mobil just nu...cp luren pajade f�r n�n vecka sedan, och Telia �r juh inte direkt snabba p� att reparera skiten.
Men om n�gon vill tr�ffa den galna knarkaren s� e det bara att hugga tag i Gaby s� vet hon nog var jag e n�gonstans...ungef�r, iaf, 
Eller Lonne, han vet ocks� vem jag e,
Det h�r blir nog en fin fin kv�ll, har g�tt s� l�ng tid sedan jag tjackade biljetter att jag inte riktigt fattat att det �r idag �n.. men jag l�r juh f�rst� n�r Tiesto spelar As The Rush Comes, om han nu g�r det,
Jag s�ger som Fokused, dunkdunkdunkelidunk!
Han kommer spela Catcher - Destiny Sunrise

sitter o mixar lite nu ska dra mig genom d�rren snart...SNARTTTT SM�LLER DET 
Nu �r det ig�ng... och h�r sitter jag... funderar starkt p� att ha pippilottor ikv�ll
Undrar var faen jag gjort av mina biljetter!
Fan helt ok fest....lite f�r stor lokal kanske (lite glest l�ngst bak) men va helt ok :]
Nyss hemkommen....Shit mycket bra fest....
Dax att l�gga sig � sova nu f�r min del....
| Originally posted by -=Kotten=- Fan helt ok fest....lite f�r stor lokal kanske (lite glest l�ngst bak) men va helt ok :] |
| Originally posted by Aendy F�r stor? Det �r underbart n�r det blir n�gra kvadratmeter som man kan sl�ppa loss rej�lt p� utan att vara r�dd f�r att armb�ga ner n�gon! |
j�ttekul att tr�ffas f�rresten!
| Originally posted by mindshooter s� sant s� sant j�ttekul att tr�ffas f�rresten!Dig me X-dream ![]() nu kan man koppla anv�ndare till ansikten...finally |

| Originally posted by Aendy F�r stor? Det �r underbart n�r det blir n�gra kvadratmeter som man kan sl�ppa loss rej�lt p� utan att vara r�dd f�r att armb�ga ner n�gon! |
| Originally posted by SWE_TRANCE H�ller jag med om, fast det blev bra tr�ngt n�r tijs b�rjade lira faktiskt. D�r jag stod i mitten iaf. Det var nog ett par personer som fick en armb�ge i magen fr�n mig |
| Originally posted by sipowitz s� hade de allra mesigaste.... ehhrumm *hostHost* tr�ttaste menar jag f�rst�s :-) |
klockrent
bilder
Tja!! hoppas att alla hade kul ig�r 
Jag t�nkte bara s�ga att bilder fr�n festen finns p� www.liquidsunset.org .
Det kommer �ven komma upp filmer fr�n festen s� snart de �r klara.
| Originally posted by mindshooter hehe dont worry, that was a question for the swedish TA:s ![]() Nu har jag vart och kollat lokalen!!! HEEEELT j�vla otrolig lokal!!! �n en g�ng! M�te vid "skogen", finns ett litet typ "t�lt" med kuddar och typ tr�d och grejer...finns teveapparatur d�r med....vi ses d�r! alla som skickat sina mobilnummer f�r vidare information |
Originally posted by DaveSaenz |