TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kremlin is BACK!!!!!!
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »

Posted by magrec on Apr-23-2003 13:16:

Ik hoorde het gister al. Daarom vond ik het al beetje raar dat je het over scott bond had

MAar de krew heeft het nu officieel gemeld op het krem forum.
Ik ken hem totaal niet.

Posted by Origin X on Apr-23-2003 18:08:

Ik heb nog nooit een set van hem gehoord, maar ik ken hem wel van de track: Guy Gerber & Sahar Z - Kennys back, heerlijk nummer

Posted by Ornadel on Apr-23-2003 20:06:

quote:
Originally posted by magrec
Ik hoorde het gister al. Daarom vond ik het al beetje raar dat je het over scott bond had

MAar de krew heeft het nu officieel gemeld op het krem forum.
Ik ken hem totaal niet.

Toch gaat er nog steeds een hardnekkig gerucht over Scott Bond.

Posted by magrec on Apr-24-2003 07:18:

Nou die komt iig niet om plaatjes te draaien...

Posted by Ornadel on Apr-24-2003 23:16:

quote:
Originally posted by magrec
Nou die komt iig niet om plaatjes te draaien...

Jammer Maar toch nog goed feest. Zag vandaag trouwens alle bushokjes in Zandvoort vol hangen met Kremlin poster. best wel bruut.

Posted by Ornadel on Apr-27-2003 23:19:

Kolere op Shockers hingen er echt mega Kremlin posters. Heb er mooi een gejat en mee naar huis genomen.

Posted by ahp2002 on Apr-28-2003 23:25:

Ik was vrijdag in de studio van de gasten achter Vision Impossible, het VJ team dat de visuals verzorgt tijdens Kremlin avonden. Zij hebben tevens de kremlin e-flyer ontworpe. Interview gehouden en al een hoop samples gezien van het komende Kaos feest.

lees t volledige interview hier:

http://trance.nu/v3/interview_show.php?id=134

grtz, tim

Posted by Teknikol on Apr-29-2003 10:59:

koel stukkie man!

lees je ook weer eens wat anders dan: "hoe sta je tegenover mp3?"

Posted by Ornadel on Apr-29-2003 11:01:

quote:
Originally posted by ahp2002
Ik was vrijdag in de studio van de gasten achter Vision Impossible, het VJ team dat de visuals verzorgt tijdens Kremlin avonden. Zij hebben tevens de kremlin e-flyer ontworpe. Interview gehouden en al een hoop samples gezien van het komende Kaos feest.

lees t volledige interview hier:

http://trance.nu/v3/interview_show.php?id=134

grtz, tim

Goed interview man.

Posted by MaGiK54 on Apr-29-2003 15:25:

Kan je trouwens een beetje fatsoenlijk je auto kwijt bij de Markanti ??

Posted by MaGiK54 on Apr-30-2003 15:20:

Nou ff een klein verslagje van gisterenavond.

- Ruim drie kwartier tot een uur in de rij gestaan
- De grote zaal veelste druk
- De grote zaal veelste warm
- De grote zaal bagger publiek, oa anabole pietjes met aanhang
- Tiesto vanwege het bovenstaande niet gezien
- Daardoor wel Magrec, Optimus en Little Theesus lastiggevallen
- Een zeer vermakelijke set van Sister Bliss gehoord
- Een gedeelte van Riu da Silva gehoord, wat ook ok was
- Tiesto draaide volgens mijn collega's een vermakelijke set, maar veelste kort (1.5 uur)
- Collega's gingen na Tiesto naar huis, vanwege punten 2 t/m 4

Conclusie: Had hoge verwachtingen voor deze avond en locatie. Helaas was de avond een redelijke teleurstelling. Heb me uiteindelijk nog wel goed weten te vermaken in de kleine zaal, maar mij zie je niet gauw terug op deze locatie.

Posted by Blik on Apr-30-2003 15:37:

ben blij dat ik op de gastenlijst sta vanavond en dus niet in de rij hoef te staan

Posted by MaGiK54 on Apr-30-2003 15:43:

quote:
Originally posted by Blik
ben blij dat ik op de gastenlijst sta vanavond en dus niet in de rij hoef te staan

U lucky bastard

Posted by Ornadel on Apr-30-2003 15:53:

Verslagje:

- Slechts tien minuutjes in de rij, dacht dat het veel langer zou gaan duren omdat ik op de hoek van de Febo pas in de rij kon aansluiten. Vrienden van me stonden later zelfs voorbij de ING bank, maar die hadden er rekening mee gehouden dat ze lang (30 minuten) moesten wachten omdat ze wat later waren gekomen.
- Fouilleren was gewoon kort, maar wel grondig, hetgeen wel een veilig gevoel geeft. Alleen bleef die metaal detector bij mij uitslaan, waardoor ik steeds opnieuw moest en waardoor ik nu toch begin te twijfelen of ik niet van staal ben
- Wat betreft de djs: James Holden was de beste van de avond samen met Sister Bliss. Rui da Silva en Don Diablo waren ook erg goed. Vond Matthew Dekay en Sahar erg goede warm up djs, vooral Matthew in de tweede zaal was erg top. Vond Tiesto de minste van de avond, wat niet wil zeggen dat het bagger was, maar vond dat het echte vuurwerk in de grote zaal toch wel van James Holden en Don Diablo kwam.
- Helaas moesten ze om 5 uur stoppen. Ze wilde wel doorgaan, maar dat mocht niet van de eigenaar.
- Leuk publiek, goede sfeer en vooral mooie vrouwen . Iedereen was gewoon goed gemutst en het was ook wel een beetje een grote reunie van Kremmers.
- Geluid in de grote zaal was echt bizar goed. Wat een power komt er uit die boxen.
- Enige minpunt was dat de garderobe onderbemand was. Beter had Kingdom wat meer garderobe personeel neergezet, ipv personeel dat om telefoonnummers vroeg.

Kortom, geweldige avond, die mijn verwachtingen zelfs overtrof. Hoop dat vanavond weer zo goed wordt.

Posted by Teknikol on Apr-30-2003 19:00:

Publiek - Die "anabole pietjes" waar MaGiK54 het over had vonk ook nie zo kick. Voor de rest wast wel normaal publiek, alleen gemiddeld paar jaar ouder dan ik

DJ's - Ben alleen in zaal 1 geweest zowat, heel even in zaal 2 waar Sister Bliss stond te draaien. Sister Bliss voor 5 minuten was chill. Wat mij en een maat van me opviel was dat Sahar erg goed zn set opbouwde. Twas erg rustig maja hij draaide ook als eerste. Vond het wel iets te lang duren voordat het wat steviger werd. Maar dan praat je niet over een groot minpunt.

En toen James holden, tja die gozer ken draaie...vet gemixt, vette platenkeus. Tleek wel of ik van de grond loskwam Deze set is bij me blijven hangen, echt vet!

Vervolgens Tiesto, dat was gewoon ff dik los gaan. Nog aantal goeie nummers gehoord. Alleen jammer dat ik en mn maten bij motorcycle net even te moe waren en ff wilden gaan chillen, nog wel ff het nummer afgehoord maar was zo dood dak maar een btje als een blubberpudding stond te blubberen. zegmaar.

Nou en toen kwam Don Diablo die aan het begin wel grappige nummertjes had. Maar eigenlijk te hard. Daarna ging ie nog harder draaien en was de lol er een btje af bij me. Kwas ook wel een btje moe zal ook wel meegespeeld hebben

Lokatie - De club zelf zag er erg mooi uit, hoe alles verdeeld was. Ook de visualisatie zag er goed uit. Maar zoals eerder gezegd, het was erg warm. Dat was gewoon erg jammer.

Eindconclusie: Vet feestje, met als klein minpuntje de hitte

Posted by MaGiK54 on Apr-30-2003 19:07:

quote:
Originally posted by Teknikol

Publiek - Die "anabole pietjes" waar MaGiK54 het over had vonk ook nie zo kick. Voor de rest wast wel normaal publiek, alleen gemiddeld paar jaar ouder dan ik

In de kleine zaal was het publiek wel chill vond ik

Posted by Teknikol on Apr-30-2003 19:49:

quote:
Originally posted by MaGiK54
In de kleine zaal was het publiek wel chill vond ik

ja idd was stukken minder, Holden liep daar op het eind ook nog in zaal 2 met zn/een (?) vriendin.

Posted by Bouma-Bros on May-01-2003 07:55:

...

Posted by ChooChoo on May-01-2003 11:53:

Ja ik heb ook een top-feestje gehad. We kwamen best laat binnen, maar we hebben nog veel van James Holden mee kunnen pikken. Hij draaide echt goed. We zijn ook nog ff in zaal 2 geweest, alleen vonden we het geluid daar ook echt slecht.
Tiesto draaide ook wel lekker vond ik, wel hard, maar goed. Nog lekker gek staan doen op motorcycle..
Tsja en daarna door naar koniginnedag. Ben nu best dood

greetz

Posted by Ornadel on May-01-2003 12:20:

Ben nu echt superbrak. Gister nog naar dag 2 geweest. Was niet zo druk, maar dat kon de pret niet drukken. Vond Picotto en Lucien echt super. Heb Saunderson te kort gehoord, maar wat ik hoorde was ook geil. Vandaag weer werken

Posted by magrec on May-01-2003 14:55:

MWOEHAHAHAHA

KINGDOM

sorry ik moet ff lachen...
Als jullie daar a.s. zaterdag heen willen ik heb nog iets van 5 vrijkaarten wat een gedoe.

Mja nu ff kort, heb echt een slaapgebrek en moet mijn ouders vannacht (3:00) ook nog naar schiphol brengen

Day 1:
2300 man volledig uitverkocht. 21:20 aangekomen met theseus (niet basd boumaatje )en optimus. Bleek dat ze nog niet open mochten omdat de naam kingdom nog niet op de gevel stond. rond 21:30 ging de boel open. Naja holden, dekay, bliss en rui da silva draaiden top.
Geluid in de 2e zaal was beroerrrrrd. Publiek whaha tsja het bekende marcanti publiek wat kremlin ooit probeerde weg te jagen ) alleen die armen van hun pas ik al 4x in.

Day 2:
500 verkochte passpartouts en slechts 200 day 2 kaarten verkocht dus 700 man. Niet druk, lucien foort deed zijn best voor de 30 mensen die er waren. Lucien you rule!!! picotto draaide 1e uur lekker daarna trok ik het niet meer dus daar kan ik niet veel over zeggen. Helaas moest er opeens vanalles dicht enzo naja.

kleine conclusie enorm veel bekenden lekkere muziek beetje vaag publiek maar ja niet aan ergeren gewoon.

Posted by Opti on May-01-2003 16:24:

Smiling Frog

zit nu pas achter de pc, heb vandaag nog gewerkt, ben echt brakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

de eerste dag was wel redelijk, James Holden was wel lekker, we hebben de rest van de avond voornamelijk in de kleine zaal doorgebracht omdat bij het aankondigen van Tiesto de hoofdzaal echt stampvol zat NOg ff Sido Bouma gemeet tijden Holden En maar gelijk ff gevraagd wat de tussenstand is van de busreis naar GKGG

En nog een tijdje staan lullen met Magik54 in de kleine zaal over Den Haag en het nachtleven hier. Enne, je krijgt nog steeds 1 bier

Dag 2 was echt FAN-TAS-TISCH
Mensen die ik heb gezien & gesproken: Bellie, Donna, RV, ahp2002 (foto!) en da was t wel geloof ik
IK kwam maar voor 1 man, en dat was Mauro (en een heel klein beetje Lucien Foort )
Wat dus opviel was toen wij rond 11 uur voor de deur stonden was dat er g��n rij was en er echt superweinig mensen waren. Eerst hebben we lekker zitten uitbrakken op de banken bovenin, ondertussen genietend van Kevin Saunderson
Toen we naar beneden kwamen nog ff laatste half uurtje van Saunderson meegepakt en toen kwam ie eindelijk, Mauro Picotto!!

Hij begon zijn set met dezelfde track waarmee hij zijn set in maart begon op Radio 1, echt superlekker begin! Hij draaide een kleine drie uur en ik was in die drie uur mijn moeheid finaal vergeten echt top! Het publiek ging er echt helemaal voor, en Picotto genoot er zelf ook van, echt gaaf om te zien was dat Ook draaide hij nog tegen het einde aan effetjes Adam Beyer - Ignition Key (Speedy J Remix), daar hoopte ik al op Jammer dat Coldfunk niet voorbijkwam

Na Mauro zijn we weer weggegaan, we waren echt doodop (nix geslapen en dan ook nog Koninginnedag ff naar LoveLands geweest), om 6 uur lag ik in me nest, om er 4 uur later weer uit te komen om naar werk te gaan

Zo, en nu slapen

Posted by MaGiK54 on May-01-2003 16:29:

quote:
Originally posted by Optimus

En nog een tijdje staan lullen met Magik54 in de kleine zaal over Den Haag en het nachtleven hier. Enne, je krijgt nog steeds 1 bier

Komt wel in de Asta een keer

Posted by Blik on May-01-2003 20:26:

ik ben ook in het land der levenden na Qontact en 2 Days of Kaos

Kwam om 10 uur binnen samen met een maat van mij, was op dat moment nog geen hond binnen (wel een of andere SM-gast ). Eerst maar beetje wezen chillen op een bank met een pilsje erbij. Toen begon om half1 Picotto, en ondanks dat ik niet echt techno-minded ben vond ik het zeker vet.
Daarna kwam DJ Astrid en die draaide iets meer trance-achtig dus dat kon ik wel weer waarderen, maar na een tijdje trok ik dat ook niet meer en zijn we toen maar vertrokken naar Amsterdam Centraal. En dat is nog verrekte ver lopen vanaf daar

publiek was echt top, allemaal superrelax en kon gewoon met iedereen een praatje maken zonder dat ze je raar aankijken. leukste moment was toch wel de gozer die vroeg of die mijn schoenen mocht fotograferen.

Weet trouwens iemand de naam van het nummer die Picotto redelijk vroeg in z'n set draaide, zet die allemaal rare bewegingen met z'n hand omhoog te maken (hand gespreid open en in snelle korte bochtjes omhoog ofzo

conclusie, relax feestje

Posted by magrec on May-02-2003 09:01:

quote:
Originally posted by Blik
ik ben ook in het land der levenden na Qontact en 2 Days of Kaos

Kwam om 10 uur binnen samen met een maat van mij, was op dat moment nog geen hond binnen (wel een of andere SM-gast

Metal Rob is dat.

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 »