TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line up 4 elements
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]


Posted by Smirnoff on May-26-2003 18:37:

zo, heb effe wat foto,s online gezet.... ik heb wat lopen kloten met de instellingen van m,n cam....
Erg irritant maar er zijn er toch een paar gelukt !

HIER staan de foto,s !!

SPAM !!


Posted by M_Peror on May-26-2003 18:57:

quote:
Sorry, this site is temporarily unavailable!
The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information.

Dat krijg je nou van die "SPAM!!"

Ff serieus... jammer... was benieuwd naar je pics


Posted by Smirnoff on May-26-2003 20:25:

quote:
Originally posted by M_Peror
Dat krijg je nou van die "SPAM!!"

Ff serieus... jammer... was benieuwd naar je pics


Aangezien ik net alle foto,s geupload had had ik effe teveel dataverkeer..... dat heb je he bij geocities

Gewoon nog eens proberen.


Posted by M_Peror on May-26-2003 20:58:

Ja was al aan 't proberen... doet 't nu.

Weet er trouwens iemand of er iets op tv komt van dit alles? We kregen op een gegeven moment wel zo'n camera+lamp in ons gezicht geduwd ... Heb daarna nog tien minuten lang sterretjes gezien... of waren dat die lasers?


Posted by Jappio on May-27-2003 12:27:

quote:
Originally posted by Smirnoff
zo, heb effe wat foto,s online gezet.... ik heb wat lopen kloten met de instellingen van m,n cam....
Erg irritant maar er zijn er toch een paar gelukt !

HIER staan de foto,s !!

SPAM !!


*kuch*

charmante foto's weer (A)


Posted by Rulez on May-27-2003 12:45:

Hello! Hey TA peoples

Hoi TA mensen,

Aangezien ik zo'n relaxte tijd heb gehad afgelopen zaterdag en een hoop gezellige TA mensen heb ontmoet, heb ik besloten jullie maar eens te gaan vergezellen op het forum. kan denk ik nog niet alle usernames aan de gezichten koppelen, maar da hou ut spannund

Helaas ben ik geen meisje en geen engeltje, maar hoop dat jullie toch blij zijn met mijn aanwezigheid (M_Peror doe de groetjes maar aan Marijke (?))

Leuke fotoos trouwens, weer aardig waus

Iedereen van 4 elements bedankt voor de leuke avond, doen we zeker weer over.

Greetz Rulez


Posted by eieregooie on May-27-2003 12:49:

Re: Hey TA peoples

quote:
Originally posted by Rulez
kan denk ik nog niet alle usernames aan de gezichten koppelen, maar da hou ut spannund

Sjek anders gelijk ff deze draad

Enneh, welkom


Posted by M_Peror on May-27-2003 13:01:

Re: Hey TA peoples

quote:
Originally posted by Rulez
(M_Peror doe de groetjes maar aan Marijke (?))

Doe ik!


Posted by Ding Chavez on May-27-2003 13:08:

quote:
Originally posted by mahwang
Kan iemand mij helpen door te vertellen welke platen gedraaid zijn door sister bliss? de volgende heb ik al:

Miguel Boise- sereno (dr kucho weekend remix)
Underworld - Born Slippy
Timo Maas - Unite
Scumfrog - Music Revolution
dj Tomcraft - Loneliness (remix??)
filterheadz - sunshine (scumfrog remix)
dava gahan - dirty sticky floor (jxl remix)
james holden - nothing (93 returning mix)
Layo & Buschwaka vs Planet Funk - Lovestory & Chase the sun (bootleg)


Herinner me ook ineens nog Logic - The Warning. Of het het origineel was of een remix weet ik niet, ken alleen de acapella

GreetZ, DC


Posted by SnuggLe on May-27-2003 13:14:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Herinner me ook ineens nog Logic - The Warning. Of het het origineel was of een remix weet ik niet, ken alleen de acapella

GreetZ, DC


Eh..draaide John Digweed die niet??? Ik weet nog wel dattie voorbij kwam ja.
Wat was die plaat dan met al dat gepraat erin, die zowel Digweed als Sister Bliss draaide? Die was erg vet. Sister Bliss draaide um als 2e plaat.


En RuleZ: Welcome to the family! Jammer dat ik je trouwens niet gesproken heb. Heb je een foto, dan weet ik wie je was.


Posted by Miss Proximus on May-27-2003 13:19:

Hello!

Roel?

hahaha als jij t bent vind ik t supercool
beetje uitgewaasd/uitgewausd?

twas leuk in de trein!! volgende x knikker ik mee

oh ennu..welkom!!!!!


Posted by magrec on May-27-2003 13:45:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh..draaide John Digweed die niet??? Ik weet nog wel dattie voorbij kwam ja.
Wat was die plaat dan met al dat gepraat erin, die zowel Digweed als Sister Bliss draaide? Die was erg vet. Sister Bliss draaide um als 2e plaat.


dat is
timo maas - unite


Posted by Ding Chavez on May-27-2003 13:52:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh..draaide John Digweed die niet??? Ik weet nog wel dattie voorbij kwam ja.


Hmm dat kan idd ook nog wel ja


Posted by basvh on May-27-2003 15:23:

quote:
Originally posted by M_Peror
Ja was al aan 't proberen... doet 't nu.

Weet er trouwens iemand of er iets op tv komt van dit alles? We kregen op een gegeven moment wel zo'n camera+lamp in ons gezicht geduwd ... Heb daarna nog tien minuten lang sterretjes gezien... of waren dat die lasers?


Dat was waarschijnlijk buddha productions. De huis fotograaf van UDC. Check http://www.buddaproductions.com/ voor filmpjes en fotos


Posted by magrec on May-27-2003 16:31:

MTV heeft ook opnames gemaakt.


Posted by M_Peror on May-27-2003 17:01:

quote:
Originally posted by basvh
Dat was waarschijnlijk buddha productions. De huis fotograaf van UDC. Check http://www.buddaproductions.com/ voor filmpjes en fotos

Bedankt voor de tip! Je staat zelf ook tussen de foto's, al gezien? Pagina 3, rechter rijtje, 13e foto: Engeltje, Snitz, TranceFool en BasvH

quote:
Originally posted by magrec
MTV heeft ook opnames gemaakt.

Dus toch? Dat had ik ook gehoord maar wist niet meer waar en het leek me steeds minder waarschijnlijk... hmmm ben benieuwd... ze knippen die rotkop van mij er toch vast uit


Posted by mahwang on May-27-2003 19:12:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Hmm dat kan idd ook nog wel ja


De plaat zegt me niets, maar mischien als ik em hoor dat hij dan bekent klinkt. iig BEDANKT.

Sasha & Emerson - Scorchio werd die door digweed of door Bliss gedraaid ?

Ik heb dit rijtje nu:

Miguel Boise- sereno (dr kucho weekend remix)
Underworld - Born Slippy (instrumental mix)
Timo Maas - Unite
Scumfrog - Music Revolution
dj Tomcraft - Loneliness (remix??)
Tomaz vs Filterheadz - sunshine (scumfrog remix)
james holden - nothing (93 returning mix)
Benni Benassi - Satisfaction
dava gahan - dirty sticky floor (jxl remix)
Layo & Buschwaka vs Planet Funk - Lovestory & Chase the sun (bootleg)

Sasha & Emerson - Scorchio ?
Logic - the Warning ?
sample: (old school bass) ?


Posted by Ding Chavez on May-27-2003 19:30:

Scrochio is 100% zeker door sister bliss gedraait, maar ik zou niet welke remix. Iig niet de full length vocal.

GreetZ, DC


Posted by mahwang on May-27-2003 19:51:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Scrochio is 100% zeker door sister bliss gedraait, maar ik zou niet welke remix. Iig niet de full length vocal.

GreetZ, DC


okeej thanx again


Posted by Rulez on May-27-2003 22:56:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Roel?

hahaha als jij t bent vind ik t supercool
beetje uitgewaasd/uitgewausd?

twas leuk in de trein!! volgende x knikker ik mee

oh ennu..welkom!!!!!


Yes, it is I

en voor diegene die niet p'cies weten wie "I" is, ik ben de vierde van rechts op de laatste foto van Bas (tussen leander en engeltje). Heb nog naar een ander fotootje gezocht op t net, maar er zijn er maar bijzonder weinig waar ik een beetje normaal op sta.


Posted by Partyhardy! on May-27-2003 23:00:

Roel!!!!! het was echt super tof met jouw en Leander! snel weer hopenlijk!


Posted by Rulez on May-27-2003 23:16:

indeed indeed, Onno, the feeling is mutual


Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.