TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line up 4 elements
Pages (9): « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]
zo, heb effe wat foto,s online gezet.... ik heb wat lopen kloten met de instellingen van m,n cam....
Erg irritant maar er zijn er toch een paar gelukt !
HIER staan de foto,s !!
SPAM !! 
| quote: |
| Sorry, this site is temporarily unavailable! The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information. |

| quote: |
| Originally posted by M_Peror Dat krijg je nou van die "SPAM!!" ![]() Ff serieus... jammer... was benieuwd naar je pics |

Ja was al aan 't proberen... doet 't nu.
Weet er trouwens iemand of er iets op tv komt van dit alles? We kregen op een gegeven moment wel zo'n camera+lamp in ons gezicht geduwd
... Heb daarna nog tien minuten lang sterretjes gezien... of waren dat die lasers? 
| quote: |
| Originally posted by Smirnoff zo, heb effe wat foto,s online gezet.... ik heb wat lopen kloten met de instellingen van m,n cam.... Erg irritant maar er zijn er toch een paar gelukt ! HIER staan de foto,s !! SPAM !! |
Hey TA peoples
Hoi TA mensen,
Aangezien ik zo'n relaxte tijd heb gehad afgelopen zaterdag en een hoop gezellige TA mensen heb ontmoet, heb ik besloten jullie maar eens te gaan vergezellen op het forum. kan denk ik nog niet alle usernames aan de gezichten koppelen, maar da hou ut spannund 
Helaas ben ik geen meisje en geen engeltje, maar hoop dat jullie toch blij zijn met mijn aanwezigheid
(M_Peror doe de groetjes maar aan Marijke (?))
Leuke fotoos trouwens, weer aardig waus
Iedereen van 4 elements bedankt voor de leuke avond, doen we zeker weer over.
Greetz Rulez
Re: Hey TA peoples
| quote: |
| Originally posted by Rulez kan denk ik nog niet alle usernames aan de gezichten koppelen, maar da hou ut spannund ![]() |

Re: Hey TA peoples
| quote: |
| Originally posted by Rulez (M_Peror doe de groetjes maar aan Marijke (?)) |
| quote: |
| Originally posted by mahwang Kan iemand mij helpen door te vertellen welke platen gedraaid zijn door sister bliss? de volgende heb ik al: Miguel Boise- sereno (dr kucho weekend remix) Underworld - Born Slippy Timo Maas - Unite Scumfrog - Music Revolution dj Tomcraft - Loneliness (remix??) filterheadz - sunshine (scumfrog remix) dava gahan - dirty sticky floor (jxl remix) james holden - nothing (93 returning mix) Layo & Buschwaka vs Planet Funk - Lovestory & Chase the sun (bootleg) |

| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Herinner me ook ineens nog Logic - The Warning. Of het het origineel was of een remix weet ik niet, ken alleen de acapella ![]() GreetZ, DC |
Roel?
hahaha als jij t bent vind ik t supercool 
beetje uitgewaasd/uitgewausd? 
twas leuk in de trein!! volgende x knikker ik mee
oh ennu..welkom!!!!!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Eh..draaide John Digweed die niet??? Ik weet nog wel dattie voorbij kwam ja. Wat was die plaat dan met al dat gepraat erin, die zowel Digweed als Sister Bliss draaide? Die was erg vet. Sister Bliss draaide um als 2e plaat. |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Eh..draaide John Digweed die niet??? Ik weet nog wel dattie voorbij kwam ja. |
| quote: |
| Originally posted by M_Peror Ja was al aan 't proberen... doet 't nu. Weet er trouwens iemand of er iets op tv komt van dit alles? We kregen op een gegeven moment wel zo'n camera+lamp in ons gezicht geduwd ... Heb daarna nog tien minuten lang sterretjes gezien... of waren dat die lasers? |
MTV heeft ook opnames gemaakt.
| quote: |
| Originally posted by basvh Dat was waarschijnlijk buddha productions. De huis fotograaf van UDC. Check http://www.buddaproductions.com/ voor filmpjes en fotos |
| quote: |
| Originally posted by magrec MTV heeft ook opnames gemaakt. |
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Hmm dat kan idd ook nog wel ja |
Scrochio is 100% zeker door sister bliss gedraait, maar ik zou niet welke remix. Iig niet de full length vocal.
GreetZ, DC
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Scrochio is 100% zeker door sister bliss gedraait, maar ik zou niet welke remix. Iig niet de full length vocal. GreetZ, DC |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Roel? hahaha als jij t bent vind ik t supercool ![]() beetje uitgewaasd/uitgewausd? ![]() twas leuk in de trein!! volgende x knikker ik mee oh ennu..welkom!!!!! |
en engeltje). Heb nog naar een ander fotootje gezocht op t net, maar er zijn er maar bijzonder weinig waar ik een beetje normaal op sta.
Roel!!!!!
het was echt super tof met jouw en Leander! snel weer hopenlijk!
![]()
indeed indeed, Onno, the feeling is mutual 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.