TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A State of Trance with Armin van Buuren
Pages (98): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 »
ANKE rules
Damn, ik had haar beter niet geblokkeerd 
Een meer dan degelijke aflevering, vooral de eerste helft. Ik heb weer een aantal nieuwe pareltjes leren kennen 
Tracklist met m'n favorieten in't vet:
A State Of Trance 283 (11-01-07)
01. Cape Town - Percivalesque
02. Dyad 10 - Sugar (Sweat Thing) (Tocadisco Remix)
03. Delerium Feat. Isabella - Angelicus (Andy Moor Remix)
04. Sultan & Ned Shepard Feat. Stereomovers - Connected (Remix)
05. Michael Dow - Ascent
06. Maor Levi - Reflect
07. Sunfreakz Feat. Andrea Briton - Counting Down The Days (DT8 Project Remix)
08. Kirsty Hawkshaw & Tenishia - Outsiders (Cosmic Gate Remix)
09. ID
10. Poison Pro - Hello
11. Lost Witness vs Sassot - Whatever (Aly & Fila Remix) [Tune Of The Week]
12. Octagen - Untold
13. Dave202 - Rain Against Her
14. Daniel Blanks - Physical (Inertia Remix)
15. D-Factor - Mystique
16. Robert Gitelman - Memories From The Future
17. ID
18. Armin van Buuren vs Rank 1 Feat. Kush - This World Is Watching Me (Cosmic Gate Remix)
19. Chris Chambers & Static Blue - Dynamica (Signalrunners Remix)
20. Melvin Warning - Musica
09 ID was vet. minimaltrance op zijn best!
| quote: |
| Originally posted by Bertn 09 ID was vet. minimaltrance op zijn best! |
blijkt 'Myth - Sjamaan' tzijn
zou me verbazen, aangezien Myth een alias van Menno de Jong is en ik hem nog ni zo direct zoon tracks zie maken. Anyway twas wel de beste van de hele episode 
| quote: |
| Originally posted by Config blijkt 'Myth - Sjamaan' tzijn zou me verbazen, aangezien Myth een alias van Menno de Jong is en ik hem nog ni zo direct zoon tracks zie maken. Anyway twas wel de beste van de hele episode |
| quote: |
| Originally posted by FenixStyle Armin had in het begin van de uitzending aangekondigd dat er nog een nieuwe productie van Menno zou volgen |
en ik heb m gemist
luister normaal altijd via ander station omdat ik anders niet de hele uitzending kan horen ivm te laat thuis komen vant werk... (die beginnen altijd een half uurtje later) blijkt dat de show nie meer word uitgezonden daar
en de originele versie was al bijna afgelopen... nouja morgen op slam fm de nederlandse versie met de zelfde tracks alleen met nederlands commentaar
Goed van menno dat hij nog eens een alias durft gebruiken. Tegenwoordig worden de meeste tracks van artiesten onder de hoofdnaam released om meer bekendheid te verwerven.
| quote: |
| Originally posted by Config blijkt 'Myth - Sjamaan' tzijn |
Donderdag 17 Mei 2007:
A STATE OF TRANCE EPISODE 300 PARTY
Tijd: 15:00u - 22:00u
Lokatie: Pettelaarse Schans
Plaats: Den Bosch
Line-up:
Armin van Buuren
Marco V
Rank 1
Voor de ASOT-liefhebbers. Zonde dat het (uiteraard) op een donderdag is, het had me anders wel fijn geleken.
edit: het is dan net Onze-Heer-Hemelvaart, interesting. 
Veel kans dat ik ga, lijken mij wel rare uren en van de locatie heb ik ook nog nooit gehoord.
valt wel te overwegen, zeker omdat het maar een uur rijden is van hier. Maar met Tiesto op zaterdag denk ik eerder dat ik het aan mij voorbij laat gaan.
zieter leuk uit! zeker me die uren. tmoet ni altijd snachts zijn...
Ziet er wel OK uit; wellicht gaak hier naartoe. Alleen wel vort dat nie snachts is eigenlijk.

Zijn er maar 3 dj's? Of neemt armin de laatste 3u volledig voor zijn rekening?
Marco V met de V van 'Vis noch vlees'! Dat wordt weer genieten!
Ondanks de matig tot zwakke line-up ga ik ook afkomen. Kristof en Luc verzorgen immers de randanimatie.
| quote: |
| Originally posted by Progrez Kristof en Luc verzorgen immers de randanimatie. |
| quote: |
| Originally posted by TOR Toch niet die zuigplannen waar Christina het over had in de HB-thread? |
| quote: |
| Originally posted by Devilex Zijn er maar 3 dj's? Of neemt armin de laatste 3u volledig voor zijn rekening? |
| quote: |
| Originally posted by Real Donderdag 17 Mei 2007: A STATE OF TRANCE EPISODE 300 PARTY Tijd: 15:00u - 22:00u Lokatie: Pettelaarse Schans Plaats: Den Bosch Line-up: Armin van Buuren Marco V Rank 1 Voor de ASOT-liefhebbers. Zonde dat het (uiteraard) op een donderdag is, het had me anders wel fijn geleken. edit: het is dan net Onze-Heer-Hemelvaart, interesting. |
Het is vandevoorniet.
| quote: |
| Originally posted by Xilver Het is vandevoorniet. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.