TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A State of Trance with Armin van Buuren
Pages (98): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 »
Vrij goede ASOT sinds laaaaange tijd ![]()
Eindelijk nog es wat trance.
ASOT is de laatste weken inderdaad terug wat op de betere weg na een lange dip.
juist eens ASOT 295 aant beluisteren...
zegt em daar opeens over de nieuwe Extreme Trax dat dat volgens hem de nieuwe productie is van Airwave...
heb eens opgezocht en is da ni een samenwerking tussen MIKE en Yves De Ruyter? (volgens audiojelly is deze nieuwe plaat "So Lonely" vooral het werk van YDR alleen)
fermen blunder van den Armin dan toch 
Er hebben verschillende artiesten meegewerkt aan het Extreme Trax project, zo vroeger inderdaad MIKE en YDR, maar Airwave heeft er ook nog aan meegewerkt hoor.
Airwave heeft Extreme Trax al een tijd overgenomen hoor. Phi-Phi heeft eerst Winter Garden gemaakt, en dan heeft L-Vee Monday's Blue gemaakt. En leuk dat er een opvolger gaat komen, maar ik verwacht dan wel een heel diepe progressive track. Wat ergens wel jammer is, aangezien de eerste Extreme Trax toch pure tranceplaten waren...
In "So Lonely" hoor je dat toch goed dat dat een Airwave-track is.
Ik hoor daar vooral 'Take my hand' in..
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Airwave heeft Extreme Trax al een tijd overgenomen hoor. Phi-Phi heeft eerst Winter Garden gemaakt, en dan heeft L-Vee Monday's Blue gemaakt. En leuk dat er een opvolger gaat komen, maar ik verwacht dan wel een heel diepe progressive track. Wat ergens wel jammer is, aangezien de eerste Extreme Trax toch pure tranceplaten waren... |
het is jammergenoeg een 13-in-een-dozijnplaat geworden ja. En waarom staat er eigenlijk "Extreme trax ft. YDR" ipv gewoon "extreme trax"?
| Originally posted by domineesje In "So Lonely" hoor je dat toch goed dat dat een Airwave-track is. Ik hoor daar vooral 'Take my hand' in.. |
Take my hand is daar totaal niet in te herkennen, maar de plaat zelf heeft L-Vee written all over it.
Als L-Vee uplifting trance probeert te maken mankeert er de laatste jaren toch telkens iets aan; geen idee hoe het komt; maar dat is het enigste dat hij niet meer kan maken zoals vroeger 
Er zitten nochtans wel interessante elementen in.
Planisphere etc. blijft wel top notch
Proglifter & Percivalesque klinken toch zeer mooi en afgewerkt.
Het probleem van So Lonely is dat er zowel op melodieus vlak als dat van sound niets interessants gebeurt. Het is precies een amalgaam van eerdere releases, op twee uur tijd in elkaar gebokst. Laurent spendeert net zoals Mike soms te weinig tijd aan zijn producties. Vooral bij samenwerkingen wordt dat echt duidelijk, zoals het Antidote-project of zijn platen met DJ Vincenzo. De tevredenheidsdrempel ligt daar precies iets lager, zeker als je vergelijkt met Planisphere.
Achja de tijden van "Final Fantasy" (voor mij toch d� Extreme Trax plaat bij uitstek) liggen ver achter ons.
| Originally posted by Devilex Achja de tijden van "Final Fantasy" (voor mij toch d� Extreme Trax plaat bij uitstek) liggen ver achter ons. |

Cerf, Mitiska & Jaren - Saved Again (3rd Moon Remix)
eerste goeie plaat na bijna anderhalf uur tijd, triestig
10. Amex vs. Saint Rush - Distant Worlds (Carl B Remix) [Banshee]
Veruit de sterkste plaat.
al in geen weken nog naar ASOT geluisterd, maar afgaande op de twee bovenstaande reacties vermoed ik dat die van vandaag gene download waard is 
al in geen weken nog naar ASOT geluisterd, maar afgaande op de twee bovenstaande reacties vermoed ik dat die van vandaag gene download waard is 
hoe zit dat nu trouwens met die ASOT 300 ??? volgende week is het gewoon de 300ste uitzending, maar de week erna is de party pas?
| Originally posted by FCB_Fanatic al in geen weken nog naar ASOT geluisterd, maar afgaande op de twee bovenstaande reacties vermoed ik dat die van vandaag gene download waard is ![]() hoe zit dat nu trouwens met die ASOT 300 ??? volgende week is het gewoon de 300ste uitzending, maar de week erna is de party pas? |
volgende week ist Part 1 en week erna Part 2
kunnen jullie ff zeggen wat er zowat de beste ASOT is van de laatste tijd ?
296
05. Vincent De Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix)
06. Armin Van Buuren - Rush Hour
07. Above & Beyond pres. Tranquility Base - Oceanic
08. Michael Dow - Ascent
09. Breakfast - Sunlight

Vous pouvez trouver les premiers sets (Aly & fila, menno de jong, woods, tyas et schulz) avec des playlists (incompl�tes) sur TA FR
http://www.tranceaddict.com/forums/...722#post7722722

Ken iemand de laatste track van Markus Schulz (net na de mashup Perspective Space) ? Schitterend track!!!
| Originally posted by massiveK Ken iemand de laatste track van Markus Schulz (net na de mashup Perspective Space) ? Schitterend track!!! |
Fuck da was nen duren avond.