TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Offtopic Thread
Pages (161): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 »
terug van Graspop!!!!
En hoe wast? Mijn broer is er nog ni dus weet ik niks van hoe het ging...
| quote: |
| Originally posted by Pumaz En hoe wast? Mijn broer is er nog ni dus weet ik niks van hoe het ging... |
| Net terug van gisteren avond, me gisteren gewassen, vandaag geschoren en eens gekeken waar ik zoal verbrand was. Blijkbaar alleen mijn gezicht en nek. De camping De camping lag echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer weg van de festivalwei en als je dan nog eens ergens vanachter op de camping zit, dan was optredentje-zien spellen heel vermoeiend. De catering op camping werd verzorgt door mensen die een "koffiekoek met creme in" "koek met chocolade in" bleven noemen en de koek met amandelen in van de ene op de andere dag droge koek met suiker in noemden. Wat vrijdag morgend nog een groen weiland was, was reeds tegen de avond in een grasloos veldje verandered en tegen het zaterdag was, waren er al plekken waar alleen nog los zand lag, gevolg alles hing onder het stof. Het favoriete woord was "HOEREEEUUUUUUH", de voetbal koorts was bij menig zeer kenbaar en 's nachts leek de camping echt een oerwoud met allerlei gegil, gegrom, gegrauw en geknor rondom je heen. Het festival De festivalwei: 2 grote tenten, de mainstage en een hoop kraampjes. Dexia had er de grootste stand met hun bankautomaten en een GSM oplaadpunt (voor mij werkte het wel niet ma kom), ook Humo, Coca-Cola (Coke-tail), Metal Tribute, Mindview en Maes hadden hun eigen standjes. Het meest verrassende standje (voor zover een standje verrassend kan zijn) was Coke-tail van Coca-Cola, hier kon allerlei (alcohol-vrij) cocktails krijgen (cola+sprite icecube; cola+minute maid 'limelight', cola +druivensap) en de nieuwe cherry-coke. Veel schoon volk, veel lelijk volk en wat volk waar je uzelf van afvroeg wat je er van moest denken. Ook enorm veel tieners, veel 16-17 jarige, maar ook duidelijk veel jonger. Sommige daarvan liep reeds tegen de middag stomdronken rond. De meest populaire groepen qua t-shirt waren: Slipkot, Dimmu Borgir, Marilyn Manson en Children of Bodom. Iron Maiden en Iced Earth waren ook in gezonde getalen aanwezig. Prijs voor meest marginaal persoon gaat naar de man die eerst in een bekertje plaste om het vervolgens over zijn hoofd uit te kapen!!!! De muziek Simone van EPICA is een stoot :shock: , op de cover van hun CD zit ze er all appeteitelijk uit, ma irl echt wauw en hoe die haar heupen kan wiegen *kwijl*, genoeg puperale shit! Beste groep in mijn opinie was gewoonweg IN EXTREMO, show en muziek was gewoon af. Gevolgd door Children of Bodom en Therion. Tegenvallers waren Cradle Of Filth, Ice Earth, My Dying Bride (Brain ) en After Forever.En hoewel Slipknot enkele ruigere nummers bracht (1 of 2) blijven ze toch meer een act dan een groep, hun intro was trouwens mega irritant. Hoogtepunten In Extremo, "Ik Heb Britney al 14 keer gezien", "Engel van de kasijen", Vlaams bij Cradle Of Filth (bassist of guitarist komt uit Mol) Dieptepunten Afstanden, tent en materiaal terug naar auto brengen, "Hoeeeeereuh", NL wint van Zweden, geen eetvoorziening buiten Onbijttent op camping, zoveel CD's en te weinig geld. |
Iemand naar Pukkelpop?
Ah... heerlijk wanneer vergaderingen niet door gaan 
Onderaan in de thread met forum regels staat nu een lijstje met een paar links naar vaak-gebruikte threads en andere sites.
| Originally posted by CygnusX Onderaan in de thread met forum regels staat nu een lijstje met een paar links naar vaak-gebruikte threads en andere sites. |
Hoe zit da met Oldomion en essentialsets.net :\
Heeft da nieuw ip enzo die dc++ server of weet er iemand ne goeie dc++ server want Oldominion was wel echt den beste 
| Originally posted by lievez Hoe zit da met Oldomion en essentialsets.net :\ Heeft da nieuw ip enzo die dc++ server of weet er iemand ne goeie dc++ server want Oldominion was wel echt den beste |

TELL ME BITCH 
kheb gehoord dazze DDOS attacks krege enzo en da daardoor alles nekeer offline gegaan was en datter nadien probs ware ofzo :x
yup, da klopt, ze hadden nie graag da daarover gepraat werd, dus daarmee
Wie zingt de vocals in Dream machine van Ton TB ?
Na lang zoeken nog altijd niet gevonden :s
Iemand?
grapjurk !
| Originally posted by lievez Hoe zit da met Oldomion en essentialsets.net :\ Heeft da nieuw ip enzo die dc++ server of weet er iemand ne goeie dc++ server want Oldominion was wel echt den beste |
Ow, en ik ben nu al gespannen
ARGH!
HUP HOLLAND HUP!
woei 
| Originally posted by Kaidreas ^www.dreammachine.com |
| Originally posted by pooley Wie zingt de vocals in Dream machine van Ton TB ? Na lang zoeken nog altijd niet gevonden :s Iemand? |
| Trance.nu: The first release should feature and Original Extended Mix and Full Vocal Mix. What can you tell us about this vocal mix? Ton T.B.: Again it was Blackhole�s idea that for radio play a track with vocals would do better. It is more catchy and accessible that way. So it was Alexander Pearls from New York who provided us with the vocals. Trance.nu: How did you get in contact with Alexander Pearls? Ton T.B.: I asked Tiesto if he knew somebody that could do some male vocals for us. |
Merci 
wist ni dat er een intervieuw opstond van ton tb
| Originally posted by Kaidreas www.dreammachine.com |
| Originally posted by pooley Merci ![]() wist ni dat er een intervieuw opstond van ton tb |
en nu allemaal duimen voor mij!
Ton:Hoi Tijs jonge,hoe ist nou?
Tijs:ja goed eh, en met jou?
Ton: ook goed,
ei luister es, ik heb een mannelijke zanger nodig voor mijn vocals in te zingen.
Tijs: ooh ik ken nog wel iemand, wacht ik geef je zijn msn-adres, dan kan je het hem ff vragen.
Ton: oke dankje
Sorry tis laat 
Van mij ga je vanaf morgen een paar dagen niets horen, want ik ga naar Engeland 
gekke Buoyant 
Off to work.. middagpost