TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sporttråden
Pages (16): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Sporttråden
Ja!! 
Tänkte att man kunde skapa en sporttråd för alla sportfånar 
För det verkar ju finnas ett par som är sportintresserade här iaf!
Så här kan man t.ex diskutera senaste omgången i olika sporter...
Nu har ju Allsvenskan äntligen dragit igång, så vad har ni för förväntningar på erat favoritlag inför detta året??
Själv så håller jag på [b]IFK Göteborg[b/] "mesta mästarna" (alltid skönt att falla tillbaka på
)
Förra året höll på att sluta riktigt illa, med kvalmatch mot Västra Frölunda. Höll sig kvar, men det satt långt inne!
Inför denna säsongen så har de flesta supportrar till IFK väntat på den "stora" värvningen, men den kom aldrig. Nu väljer man att satsa "långsiktligt" istället (om det är bra eller dåligt vågar jag inte svara på). Det blir ingen toppplacering för "oss" iår, men visst ska vi hållas oss kvar!
Nu gäller det att plocka poäng mot MFF hemma på måndag!
FORZA BLÅVITT!
forza gnaget! de blir dubbel för oss i år...svenska cupen bärgar vi lätt som en plätt å förhoppningsvis tar vi allsvenskan också med lite tur 
fast den sistnämnda blir nog tyngre
| quote: |
| Originally posted by Vizay forza gnaget! de blir dubbel för oss i år...svenska cupen bärgar vi lätt som en plätt å förhoppningsvis tar vi allsvenskan också med lite tur ![]() fast den sistnämnda blir nog tyngre |
vet faktiskt inte...tror dom prioriterar svenska cupen högre än andra lag så de blir väl så då...sen e väl en liten portion tur inblandad också kanske 
Det blir Malmö i år!
| Originally posted by Aendy Det blir Malmö i år! |

Allsvenskan är jag inte så interesserad av, kanske också för att jag kan inte titta på det här, men jag gillar elitserien då .. svenskt ishockey
Sedan jag skaffade mig parabolantenn tittade jag nästan varje match 
Jag brukade titta på Formel Ett också men sedan Schumacher är så jäkligt dominant förlörade jag min interessen. Men kanske blir det bättre den här året så det lover att vara en kult säsong igen 
| Originally posted by ScuL Allsvenskan är jag inte så interesserad av, kanske också för att jag kan inte titta på det här, men jag gillar elitserien då .. svenskt ishockey Sedan jag skaffade mig parabolantenn tittade jag nästan varje match ![]() Jag brukade titta på Formel Ett också men sedan Schumacher är så jäkligt dominant förlörade jag min interessen. Men kanske blir det bättre den här året så det lover att vara en kult säsong igen |

| Originally posted by dbl schumacher e ju bäst ![]() fan va jag digga ett race jag såg för ett bra tag sen då ferrari körde med förra årets modell på bilen och alla andra körde med senaste och ändå låg schumacher flera minuter före alla andra. va så ballt |
Kan inte göra annat än att hålla med om att han är den bästa F1 föraren...
Men i år har Ferrari inte börjat speciellt bra om man säger så...Nu när dom har lite nya regler å sånt...
Var det någon som såg loppet i söndags eller? Shit vad det hände saker allså...
| Originally posted by x-dream Kan inte göra annat än att hålla med om att han är den bästa F1 föraren... Men i år har Ferrari inte börjat speciellt bra om man säger så...Nu när dom har lite nya regler å sånt... Var det någon som såg loppet i söndags eller? Shit vad det hände saker allså... |
Just det senaste F1 loppet var nog det mest brutala racet jag någonsin följt, helt otroligt vad bilar det krashade!!
har sett värre....va på nurburgering (stavning) för några år sedan när det regnade på vissa delar av banan å va snustorrt på andra delar, fyfan va chaos det blev då 
men jag tycker det e bra att dom har infärt dom nya reglerna i F1 circusen nu...äntligen slut på ferraridominansen 
personligen e jag stor fan av Trulli, bra förare som aldrig riktigt fått visa sitt bästa...han förtjänar att sitta i ett av toppstallen 
Det vart en rejäl smäll för Alonso om man säger så allså....
Rakt in i ett däck som låg på banan....
Klart att det är bra med dom nya reglerna på ett sätt...Ferrari är inte lika överlägsna ännu...
Men hoppas att dom grejar det i år igen...Schumifans som man är

etta för att inte skriva i den här tråden 
OBS denna post räknas inte 
Nä, usch för Schumi och Ferrari... fula fiskar säger jag bara. McLaren är ju på G nu, skule verkligen gilla att se Räikkönnen ta hem serien i år. Fast när Ferrari släpper sin nya bil blir det väl samma gamla vals... nåja, man kan ju alltid hoppas. Förövrigt är jag ett stort Minardi-fan
diggar sättet som de alltid lyckas hitta talanger på... Fisichella, Trulli, Gene, Webber... värsta talangfabriken 
(Hälsar galen F1 fan som kollat sedan 1994 och aldrig tröttnat, utom 2002 då
)
När jag såg ordet sport tråden trodde jag det skulle diskuteras sådan sport/träning man själv håller på med, men nähe

| Originally posted by rem_monster När jag såg ordet sport tråden trodde jag det skulle diskuteras sådan sport/träning man själv håller på med, men nähe |
| Originally posted by rem_monster När jag såg ordet sport tråden trodde jag det skulle diskuteras sådan sport/träning man själv håller på med, men nähe |
Ni som har Stockholmsupplagan av Expressen. Glömt inte bort att läsa om mitt underbara lag i dagens sportdel *hint*. :)
| Originally posted by Aendy Ni som har Stockholmsupplagan av Expressen. Glömt inte bort att läsa om mitt underbara lag i dagens sportdel *hint*. |

| Originally posted by zamson läser inte tramstidningar ![]() sthlm äger allsvenskan... min tippning är att topp 4 består av aik,dif,hif och mff (ingen speciell ordning...sålänge gnaget hamnar på förstaplats) |
) det fanns här inne då...
har ingen tokfavorit i allsvenskan asså...Ösk hamnar ju som varje år på 6 lr 7:e plats så e ju inte direkt spännande...har ju iaf lurat i nån att satsa på vår kära eyravallen hehe weee
men men..vågar nästan satsa mitt muckbidrag på en 7:e plats i årets serie.....
får hoppas på att Brynäs knäcker i elitserien nästa år istället.....hehe

Fy satan vad skönt det kändes med säsongens 3 första poäng!
Sen att slå MFF med 3-0 är underbart!
Kommer att bli en intressant fortsatt säsong 
FORZA BLÅVITT!
| Originally posted by SWE_TRANCE FORZA BLÅVITT! |