TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waarmee spelen jullie je MP3 af? :D
Pages (2): [1] 2 »
Waarmee spelen jullie je MP3 af? :D
In navolging op mijn thread over mijn *@#&!^( geluid vroeg ik me af waarmee jullie je mp3tjes luisteren...
Ik gebruikte dus winamp (2.81), maar die blijft raar doen. Ik hoop dus via deze thread een ander (hopelijk even goed) programma te vinden.
SPAM AWAY!
Aye!
JunKX.
winamp 2.81 
denk dat iedereen dezze gebruikt
Winamp 2.9, winamp 3 begin ik mooi niet aan.
En voor onderweg my precious ipod 
GreetZ, DC
Winamp 3 met de niet-standaard skin
Windows Media Player 9.
Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik gebruik hem al jaren.
| quote: |
| Originally posted by Djeebie Windows Media Player 9. Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik gebruik hem al jaren. |
Een computer
Ik gebruik windows explorer meestal, (da's media player dan)
| quote: |
| Originally posted by Djeebie Windows Media Player 9. Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik gebruik hem al jaren. |


| quote: |
| Originally posted by raoel Maar waarom WMP? Das toch een harstikke zwaar programma, dus trager, en niet zo overzichtelijk als Winamp. |
Ik had eerst winamp 2.7 maar omdat die "naar" deed ben ik overgestapt naar winamp 2.9, probleem is echter dat ik nog steeds af en toe kutgeluid heb (ene keer is ie superzuiver, en de andere keer is t net of ik een of andere radiorip zit te luisteren).
ergo: ik ben ook dwalende / zoekende
grtz
WooT
Winamp 2.81
ik gebruik wel Winamp 3 en ik vind het een uitermate relaxt programma.
aangezien ik veel verschillende mappen op mijn hdd's heb, en ik niet alles in 1 playlist wil, vind ik winamp 3 beter dan winamp 2.9, daar kun je heel veel playlists maken
winamp 2.81 al een half jaar ofzow
winamp3 zuigt imo 
al tijden winamp 2.77, geen problemen mee
winamp 2.81, zeer rlx
Greetz Muppet
Voor mij is het na al die jaren nog steeds Winamp 2.81. Lekker makkelijk en snel! 
Winamp 2.81 (Snel, Simpel alle benodigde functies)
En dat probleem met mp3s die kraken en soms als livesetrips klinken heb ik vaker gehoord van vrienden, na een tijdje doet het probleem zich ineens uit het niets voor...
Mischien ligt het aan de pc/geluidskaard?
(de 2 mensen met dit probleem hadden een wat oudere Packard Bell)
Winamp 2.81
Lekker basic en snel, perfect 
ff sjekke... Euhhh... Kheb Winamp 2.80 
winamp 2.81, maar nu inmiddels 2.9
(ja het is laat)
winamp3!!!
Winamp "Classic" 2.81:
* updated to PP's latest input and output plugins
* in_mp3 now doesnt continue to play on output plugin error.
* smaller installers because we use msvcrt.dll now
* fixed bugs relating to files with ~ in their names.
* doublerightclick in credits makes for fullscreen credits
* more bugfixes (including a fix in the version update notification checking)
* updated installer to have nicer error messages.
* made systray icon update if explorer restarts
* and more (muahaha)!
(lite install)
dit is m 
ff kijken... Winamp versie 2.80 met PureDJ.com skin
al heeeeel lang... WA 3 begin ik echt niet aan... ook met broadcasting is die ouwe versie iets handiger 
Winamp3 met MMD3 skin, die skin roelt zwaar, ziet er mooi uit en je kan kiezen uit 77 verschillende kleuren 
| quote: |
| Originally posted by DJ Bazz al tijden winamp 2.77, geen problemen mee |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.