TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waarmee spelen jullie je MP3 af? :D
Pages (2): [1] 2 »


Posted by JunKX on Apr-08-2003 16:55:

Waarmee spelen jullie je MP3 af? :D

In navolging op mijn thread over mijn *@#&&#!^( geluid vroeg ik me af waarmee jullie je mp3tjes luisteren...

Ik gebruikte dus winamp (2.81), maar die blijft raar doen. Ik hoop dus via deze thread een ander (hopelijk even goed) programma te vinden.


SPAM AWAY!


Aye!

JunKX.


Posted by arj1o1 on Apr-08-2003 17:01:

winamp 2.81

denk dat iedereen dezze gebruikt


Posted by Ding Chavez on Apr-08-2003 17:05:

Winamp 2.9, winamp 3 begin ik mooi niet aan.
En voor onderweg my precious ipod

GreetZ, DC


Posted by Cosmic on Apr-08-2003 17:05:

Winamp 3 met de niet-standaard skin


Posted by Djeebie on Apr-08-2003 17:07:

Windows Media Player 9.

Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik gebruik hem al jaren.


Posted by MaGiK54 on Apr-08-2003 17:08:

quote:
Originally posted by Djeebie
Windows Media Player 9.

Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik gebruik hem al jaren.


Ik gebruik over het algemeen ook altijd Media Player 9. Dus je bent niet de enige


Posted by Chicane on Apr-08-2003 17:23:

Een computer
































Ik gebruik windows explorer meestal, (da's media player dan)


Posted by raoel on Apr-08-2003 17:36:

quote:
Originally posted by Djeebie
Windows Media Player 9.

Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik gebruik hem al jaren.


Hoe kwam jij jaren geleden al aan de de 9e editie van WMP
FF mierenneuken


Maar ik gebruik altijd winamp en op het moment versie 2.9
Kheb even 3 gehad, maar die is veel trager dus benk terug gegaan naar de 2 serie.


Maar waarom WMP?
Das toch een harstikke zwaar programma, dus trager, en niet zo overzichtelijk als Winamp.


Posted by Djeebie on Apr-08-2003 17:57:

quote:
Originally posted by raoel
Maar waarom WMP?
Das toch een harstikke zwaar programma, dus trager, en niet zo overzichtelijk als Winamp.


Ik ben deze speler gewoon gewend. Is op zich zwaar, maar ik heb genoeg intern geheugen dus dat loopt allemaal wel soepel. En ik werk ook niet met playlists. Ik gebruik altijd de verkenner om al m'n bestanden te openen.


Posted by total woot on Apr-08-2003 18:05:

Ik had eerst winamp 2.7 maar omdat die "naar" deed ben ik overgestapt naar winamp 2.9, probleem is echter dat ik nog steeds af en toe kutgeluid heb (ene keer is ie superzuiver, en de andere keer is t net of ik een of andere radiorip zit te luisteren).

ergo: ik ben ook dwalende / zoekende



grtz
WooT


Posted by Opti on Apr-08-2003 18:08:

Winamp 2.81


Posted by Switch on Apr-08-2003 18:10:

ik gebruik wel Winamp 3 en ik vind het een uitermate relaxt programma.
aangezien ik veel verschillende mappen op mijn hdd's heb, en ik niet alles in 1 playlist wil, vind ik winamp 3 beter dan winamp 2.9, daar kun je heel veel playlists maken


Posted by HBtje on Apr-08-2003 18:13:

Smiley DJ

winamp 2.81 al een half jaar ofzow

winamp3 zuigt imo


Posted by DJ Bazz on Apr-08-2003 18:23:

al tijden winamp 2.77, geen problemen mee


Posted by Muppet on Apr-08-2003 18:25:

winamp 2.81, zeer rlx

Greetz Muppet


Posted by Passiva on Apr-08-2003 18:39:

Voor mij is het na al die jaren nog steeds Winamp 2.81. Lekker makkelijk en snel!


Posted by Original on Apr-08-2003 19:29:

Winamp 2.81 (Snel, Simpel alle benodigde functies)

En dat probleem met mp3s die kraken en soms als livesetrips klinken heb ik vaker gehoord van vrienden, na een tijdje doet het probleem zich ineens uit het niets voor...

Mischien ligt het aan de pc/geluidskaard?
(de 2 mensen met dit probleem hadden een wat oudere Packard Bell)


Posted by blighty on Apr-08-2003 22:08:

Winamp 2.81 Lekker basic en snel, perfect


Posted by eieregooie on Apr-09-2003 02:26:

ff sjekke... Euhhh... Kheb Winamp 2.80


Posted by Kamaya on Apr-09-2003 02:57:

winamp 2.81, maar nu inmiddels 2.9


























(ja het is laat)


Posted by Duke2003 on Apr-09-2003 09:06:

winamp3!!!


Posted by Jappio on Apr-09-2003 10:46:

Winamp "Classic" 2.81:
* updated to PP's latest input and output plugins
* in_mp3 now doesnt continue to play on output plugin error.
* smaller installers because we use msvcrt.dll now
* fixed bugs relating to files with ~ in their names.
* doublerightclick in credits makes for fullscreen credits
* more bugfixes (including a fix in the version update notification checking)
* updated installer to have nicer error messages.
* made systray icon update if explorer restarts
* and more (muahaha)!

(lite install)

dit is m


Posted by dj_spare on Apr-09-2003 10:57:

ff kijken... Winamp versie 2.80 met PureDJ.com skin al heeeeel lang... WA 3 begin ik echt niet aan... ook met broadcasting is die ouwe versie iets handiger


Posted by Blik on Apr-09-2003 12:16:

Winamp3 met MMD3 skin, die skin roelt zwaar, ziet er mooi uit en je kan kiezen uit 77 verschillende kleuren


Posted by Disney on Apr-09-2003 16:21:

quote:
Originally posted by DJ Bazz
al tijden winamp 2.77, geen problemen mee


Ik ook!!!


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.