TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- hur moget är detta egentligen?
Pages (2): [1] 2 »


Posted by reveal on Apr-09-2003 12:14:

Dunno hur moget är detta egentligen?

igår gick jag ner till stan och köpte årets första riktiga glass, strålande solsken och ganska varmt i luften

idag ligger snön vit på marken, och flingorna ser aldrig ut att sina

vaffan?


Posted by GyLLe on Apr-09-2003 12:29:

ja vad äre som händer...

kom hem i lördags från en weekend i Barcelona.. där vare iaf varmt å sjönt.. tacka vette solen å bada å glass å sommar.. LÄNGTAR till t.shirt väder sååå jävla mkt.....

HÖRS


Posted by mindshooter on Apr-09-2003 12:45:

ja det är sjukt! Var juh fan 15 grader ute en dag minns jag..riktigt jävla soft, nu får man fan bunkra in sig för att inte få istappar i näsar...blä!


Posted by Vizay on Apr-09-2003 14:47:

det kallas för svensk vår...ena dagen får vi varma å gosiga vindar från golfströmmen osv å nästa dag vänder vinden å vi får smaka sibirisk vind...jävla dryg placering geografiskt sett på vårat land...precis i mitten av dessa två


Posted by Glorie on Apr-09-2003 15:12:

quote:
Originally posted by Vizay
varma å gosiga vindar


man märker ju att du e kär

kommer alltid bakslag varje vår alla glömmer de bara.. besides.. nu blir la sommaren längre eller nåt? brukar va sÅ nästa vecka kommer ju solen tebaka.. enligt meterologerna.. ev. slutet av helgen.


Posted by XLA on Apr-09-2003 15:14:

Heja Västkusten... nästan stabilt väder här ju
Lite kallt iofs... 5 grader Men solen skiner iaf


Posted by Vizay on Apr-09-2003 15:32:

men åhh glorie va du ska anmärka mycke på sånt då

XLA: så de e nice väder där borta alltså...ska ju till västkusten på påsklovet så man får hoppas de håller i sig


Posted by rem_monster on Apr-09-2003 16:05:

Ty, det är ju April väder!!

Snön faller ner här ganska rejält
Tur bara det inte lägger sig, så mycket i alla fall då skille jag bli något galen.


Posted by ScuL on Apr-09-2003 16:27:

det e konstigt.. även här

tre veckor tidigare var det omkring 20 grad här i Holland, solen skinade och jag åkade på gatarna utan jacka.
nu är det omkring 10 med hård vindar. ibland skiner solen men varmt e det e inte alls...


Posted by dbl on Apr-09-2003 16:36:

quote:
Originally posted by ScuL
det e konstigt.. även här

tre veckor tidigare var det omkring 20 grad här i Holland, solen skinade och jag åkade på gatarna utan jacka.
nu är det omkring 10 med hård vindar. ibland skiner solen men varmt e det e inte alls...


förlåt, men jag flabbade när jag läste det du skrev... grammatiken blir så rolig... vet att det e likadant för mig massor av gånger när jag skriver på engelska, men ändå....


Posted by reveal on Apr-09-2003 17:34:

nu har det snöat 7 timmar i sträck, dock ingen snö på marken


Posted by x-dream on Apr-09-2003 17:44:

quote:
Originally posted by reveal
nu har det snöat 7 timmar i sträck, dock ingen snö på marken


Snöat i 7 timmar....Här har det inte kommit något alls ännu iaf...Men det regnar som fan istället...


Posted by ScuL on Apr-09-2003 18:23:

quote:
Originally posted by dbl
förlåt, men jag flabbade när jag läste det du skrev... grammatiken blir så rolig... vet att det e likadant för mig massor av gånger när jag skriver på engelska, men ändå....


my largest problem is irregular verbs i guess. i wasn't sure if i should write skinade or sken just because i never learnt the forms of the verbs. i don't care; because i think i'm gradually improving anyhow.


Posted by Glorie on Apr-09-2003 18:23:

quote:
Originally posted by dbl
förlåt, men jag flabbade när jag läste det du skrev... grammatiken blir så rolig... vet att det e likadant för mig massor av gånger när jag skriver på engelska, men ändå....


vi ska väl lägga till att scul lär sig svenska!!!! iNte som vi....engelska.. som ligger MYCKET närmre oss än vad svenskan gör för honom asså .. vi har ju blivit matade me eng sen barnsben ju, alla program och så, plus att vi började lära oss eng som 10-åringar i skolan... ! vi har värsta övertaget med eng. i jämförelse me va han har me svenskan.. så han e grymt bra! kom ihåg det. I holland gåre inga svenska program på tv

ska väl erkänna att ja log lite me åt va scul skrev.. men det e en annan historia hehehe skinade å åkade... verkar som du har lite probs me imp-formerna av vissa verb scul men de e inte lätt! det ska gudarna veta!

OJ!.. scul.. du e jäättteduktig det e svårt som f*n me svenskans oregelbundna verb ju! inte lätt


Posted by ScuL on Apr-09-2003 18:32:

lOl jenny vi skrev på exakt samma tid

nu kommer jag ihåg ... tror att det skulle bli sken och åkte


Posted by SWE_TRANCE on Apr-10-2003 06:21:

Idag är jag faan på dåligt humör...

Vaknar upp och så får man släpa sig ut i full vintermundering och sopa av all _jävla_ snö från bilen
Jag som ville slänga på mina sommardäck å grejjer nu, vaxa, polera m.m.

Inte faan fick jag det, så idag ska ska alla här på jobbet inte jiddra, stubinen är ruggigt kort!


Posted by mindshooter on Apr-10-2003 07:04:

quote:
Originally posted by ScuL
lOl jenny vi skrev på exakt samma tid

nu kommer jag ihåg ... tror att det skulle bli sken och åkte
'

wohooo 2 poäng till scull

Nu ere typ snöstorm här! Jag hatar att vakna idag


Posted by WoberT on Apr-10-2003 07:30:

blääää vicket väder.. ligger typ 2dm på backen nu.. tur att jag inte lagt på sommardäcken iaf.. =) men det va djävulusiskt halt alltså.. hoppas det blir vår snaaart.. =)


Posted by mindshooter on Apr-10-2003 07:41:

jag vägrar att ta på mig min vintervacka igen...det är fan vår nu..jag använder min väst!!


Posted by zamson on Apr-10-2003 08:03:

fan va slitet - får ångest bara av o kolla ut genom fönstret!


Posted by Vizay on Apr-10-2003 09:19:

MOGET MOGET MOGET.....vaknar å tittar ut....LIGGER JU FÖR I HELVETTE 10 JÄVLA CENTIMETER SNÖ PÅ MARKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by XLA on Apr-10-2003 11:42:

Angry

FAN! Nu börjar det här också

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! DET ÄR VÅR JÄVLA HORFAN TILL VÄDER, FATTA!!

Jag säger detsamma... MOGET!


Posted by x-dream on Apr-10-2003 15:37:

Kan bara hålla med er alla...Fan vad jag hatar detta vädret....

Snöa nästan hela dagen här ju....


Posted by reveal on Apr-10-2003 22:41:

här har det snöat sen kl 12 igår... dvs 36 timmar... ytterst moget


Posted by Rikard on Apr-11-2003 00:25:

ja!! MER SNÖ!!

snälla, kunde det inte snöa till juli-agusti typ?


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.