TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- hur moget är detta egentligen?
Pages (2): [1] 2 »
hur moget är detta egentligen?
igår gick jag ner till stan och köpte årets första riktiga glass, strålande solsken och ganska varmt i luften
idag ligger snön vit på marken, och flingorna ser aldrig ut att sina
vaffan? 
ja vad äre som händer...
kom hem i lördags från en weekend i Barcelona.. där vare iaf varmt å sjönt.. tacka vette solen å bada å glass å sommar.. LÄNGTAR till t.shirt väder sååå jävla mkt.....
HÖRS
ja det är sjukt! Var juh fan 15 grader ute en dag minns jag..riktigt jävla soft, nu får man fan bunkra in sig för att inte få istappar i näsar...blä!
det kallas för svensk vår...ena dagen får vi varma å gosiga vindar från golfströmmen osv å nästa dag vänder vinden å vi får smaka sibirisk vind...jävla dryg placering geografiskt sett på vårat land...precis i mitten av dessa två 
| quote: |
| Originally posted by Vizay varma å gosiga vindar |

alla glömmer de bara.. besides.. nu blir la sommaren längre eller nåt? brukar va sÅ
nästa vecka kommer ju solen tebaka.. enligt meterologerna.. ev. slutet av helgen.
Heja Västkusten... nästan stabilt väder här ju 
Lite kallt iofs... 5 grader
Men solen skiner iaf 
men åhh glorie va du ska anmärka mycke på sånt då 
XLA: så de e nice väder där borta alltså...ska ju till västkusten på påsklovet så man får hoppas de håller i sig 
Ty, det är ju April väder!!
Snön faller ner här ganska rejält
Tur bara det inte lägger sig, så mycket i alla fall då skille jag bli något galen.
det e konstigt.. även här
tre veckor tidigare var det omkring 20 grad här i Holland, solen skinade och jag åkade på gatarna utan jacka. 
nu är det omkring 10 med hård vindar. ibland skiner solen men varmt e det e inte alls...
| quote: |
| Originally posted by ScuL det e konstigt.. även här tre veckor tidigare var det omkring 20 grad här i Holland, solen skinade och jag åkade på gatarna utan jacka. ![]() nu är det omkring 10 med hård vindar. ibland skiner solen men varmt e det e inte alls... |
nu har det snöat 7 timmar i sträck, dock ingen snö på marken
| quote: |
| Originally posted by reveal nu har det snöat 7 timmar i sträck, dock ingen snö på marken |
Snöat i 7 timmar....Här har det inte kommit något alls ännu iaf...Men det regnar som fan istället...
| quote: |
| Originally posted by dbl förlåt, men jag flabbade när jag läste det du skrev... grammatiken blir så rolig... vet att det e likadant för mig massor av gånger när jag skriver på engelska, men ändå.... |
| quote: |
| Originally posted by dbl förlåt, men jag flabbade när jag läste det du skrev... grammatiken blir så rolig... vet att det e likadant för mig massor av gånger när jag skriver på engelska, men ändå.... |
asså .. vi har ju blivit matade me eng sen barnsben ju, alla program och så, plus att vi började lära oss eng som 10-åringar i skolan... ! vi har värsta övertaget med eng. i jämförelse me va han har me svenskan.. så han e grymt bra! kom ihåg det. I holland gåre inga svenska program på tv 
men det e en annan historia
hehehe skinade å åkade...
verkar som du har lite probs me imp-formerna av vissa verb scul
men de e inte lätt! det ska gudarna veta! 
det e svårt som f*n me svenskans oregelbundna verb ju! inte lätt
lOl jenny vi skrev på exakt samma tid 
nu kommer jag ihåg ... tror att det skulle bli sken och åkte 
Idag är jag faan på dåligt humör...
Vaknar upp och så får man släpa sig ut i full vintermundering och sopa av all _jävla_ snö från bilen
Jag som ville slänga på mina sommardäck å grejjer nu, vaxa, polera m.m.
Inte faan fick jag det, så idag ska ska alla här på jobbet inte jiddra, stubinen är ruggigt kort!
| quote: |
| Originally posted by ScuL lOl jenny vi skrev på exakt samma tid ![]() nu kommer jag ihåg ... tror att det skulle bli sken och åkte |
2 poäng till scull 
blääää vicket väder.. ligger typ 2dm på backen nu.. tur att jag inte lagt på sommardäcken iaf.. =) men det va djävulusiskt halt alltså.. hoppas det blir vår snaaart.. =)
jag vägrar att ta på mig min vintervacka igen...det är fan vår nu..jag använder min väst!!
fan va slitet - får ångest bara av o kolla ut genom fönstret!
MOGET MOGET MOGET.....vaknar å tittar ut....LIGGER JU FÖR I HELVETTE 10 JÄVLA CENTIMETER SNÖ PÅ MARKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FAN! Nu börjar det här också
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! DET ÄR VÅR JÄVLA HORFAN TILL VÄDER, FATTA!!
Jag säger detsamma... MOGET!

Kan bara hålla med er alla...Fan vad jag hatar detta vädret....
Snöa nästan hela dagen här ju....

här har det snöat sen kl 12 igår... dvs 36 timmar... ytterst moget
ja!! MER SNÖ!! 


snälla, kunde det inte snöa till juli-agusti typ? 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.