TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Gilen @ Fokused
Gilen @ Fokused
Var ganska m�nga som undrade vilken version av Paul van Dyk - For an Angel Johan Gielen lirade p� Fokused.
Det �r inte Finger Burnt - For a Devil som tidigare sagts.
Surfade runt lite p� n�gra skivbolagssidor och hittade en bootleg som finns att k�pa p� Above The Sky Records.
Artisten �r ok�nd men det �r den versionen Gielen k�rde. Tung version med andra ord 
audiosample:
http://www.abovethesky.com/mp3/ANGEL001.mp3
den remixen e sk�n 
hade fan uppskattat originalet mycket mer p� golvet kan jag s�ga....blev s� glad n�r den kom men s� br�ts den av den andra...gillade inte alls.... :\
mmm hajjade ocks� nu i efterhand att d inte var fingers burnt... vill ha den d�r mixen...�ven om orginalet �r fetare.. aldrig fel me nya mixar..n�stan
varf�r g�ra ny tr�d f�rresten ??
vi har ju en l�t tr�d fr�n fokused
n�r pvd spelade den, d� var man ... s� h�r: 
| quote: |
| Originally posted by reveal n�r pvd spelade den, d� var man ... s� h�r: |
skulle varit grymt o upplevt
den sl�pptes 15:e mars, s� den har vart ute ett tag. och den �r inte bra.
| Originally posted by Endre den sl�pptes 15:e mars, s� den har vart ute ett tag. och den �r inte bra. |
IMPONERANDE
att du hittade denna... inte s� j�kla enkelt efter att bara ha h�rt lite live... GRYMT!!
fast den var ju inte s� himla kul egentligen... l�t b�ttre live.
jag har den: Paul_Van_Dyk-For_an_Angel-Limited_Edition-Bootleg-2003-USF
den som vill ha den s�g bara till

uppa den p� steves ftp
skulel va sn�llt
| Originally posted by dj_hysterix jag har den: Paul_Van_Dyk-For_an_Angel-Limited_Edition-Bootleg-2003-USF den som vill ha den s�g bara till |
saknar pianoslingan?? menar du mellanspelet d�r den l�ter som originalet?? f�r utan den har ju l�ten inte mkt o komma me
| Originally posted by zamson saknar pianoslingan?? menar du mellanspelet d�r den l�ter som originalet?? f�r utan den har ju l�ten inte mkt o komma me |