TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Robstar i Mixmag!
Pages (2): [1] 2 »
Robstar i Mixmag!
Tjackade senaste MixMag ig�r...kanske bara jag som k�per den h�r, men i "trance" delen av tidningen d�r de listar nya bra l�tar d�k en viss Parker - Beams of Gaia upp p� plats nummer 2...
S� h�r st�r det:
Parker - Beams Of Gaia
An excellent first release. Parker hails from Sweden and, like all Swedes, once had a threesome with Sven and Ulrika. Actualliy I made that up, 'Beams of Gaia' is a bouncy instrumental that maintains just the right amount of energy without going over the top. On the flip we get the romping Hard Mix with a kickdrum dirtier than the bed sheets in an Amsterdam whorehouse
Kul f�r dig Robstar! V�rldens l�tt b�sta clubbingtidning tycker du �r kung, 
�h fan, grattis �n en g�ng mannen, kommer g� bra f�r dig
sverige kommer bli den nya scenen f�r talanger snart! D� �r du d�r =)
fett nice...de g�r bra f�r v�re k�re TA-talang robstar 
n�r du e d�r uppe i sm�ret s� gl��m oss d� inte s�tnos 
fan va kul att det g�r s� bra robstar ..

grattis mannen 
kul robstar! 
vem fan e robstar??!??!??!!

| quote: |
| Originally posted by Goldiluxe vem fan e robstar??!??!??!! |
coooooooooolt
ja vill ox� bli omskriven 
Haha! Va kul! Hade ingen aning om de.
*glad*
Va k�pte du tidningen f�resten?
| Originally posted by robstar Haha! Va kul! Hade ingen aning om de. *glad* Va k�pte du tidningen f�resten? |
Re: Robstar i Mixmag!
| Originally posted by WhiteRussian V�rldens l�tt b�sta clubbingtidning tycker du �r kung, |
| Originally posted by WhiteRussian Presstop! Finns en i gallerian och en precis vid "muttern" vid Sergels Torg. Grymt sk�n tidning, m�ste flytta till England...jag passar inte i det h�r landet, |

shit! grattis robstar! inte d���ligt 
| Originally posted by Glorie coooooooooolt ja vill ox� bli omskriven |

| Originally printed by Mixmag magazine "the spamqueen from norrland" yeah, here she comes, the spamqueen of nothernsweden.. allways ready to give your smilemuscles a real workout and the kindest person in the world! |
^ lol! Sjysst review av Glorie!

klockren beskrivning...kunde inte bli b�ttre
btw. Robstar om du langar en promo p� Beams of Gaia s� lovar jag � spela upp den p� alla dom d�r feta klubbarna jag n�n dag ska f� spelningar p�

| Originally posted by Vizay btw. Robstar om du langar en promo p� Beams of Gaia s� lovar jag � spela upp den p� alla dom d�r feta klubbarna jag n�n dag ska f� spelningar p� |
�fan de e p� s� vis....jaja...de h�r ska jag komma ih�g!!

Haha! 
r�kna int emed att f� n�gra fina promos fr�n mig i forts�ttningen! *f�rs�ker l�ta irriterad*

�h men va fan! Kom igen d�!! 
varf�r har du bara ett exemplar av din egen skiva? jag trodde att man hade massor
| Originally posted by reveal varf�r har du bara ett exemplar av din egen skiva? jag trodde att man hade massor |
haha de e chill robstar...en fr�ga bara...jag e s� ful s� jag har faktiskt tankat hem din l�t men jag har funderat p� att k�pa den faktiskt 
m�ste bara fr�ga...e den lite halvkonstigt mastrad eller ere bara mp3releasen som e keff...tycker de e lite �verbasningar � grejer...l�ter inte s� cleant som det skulle kunna g�ra
| Originally posted by Vizay haha de e chill robstar...en fr�ga bara...jag e s� ful s� jag har faktiskt tankat hem din l�t men jag har funderat p� att k�pa den faktiskt ![]() m�ste bara fr�ga...e den lite halvkonstigt mastrad eller ere bara mp3releasen som e keff...tycker de e lite �verbasningar � grejer...l�ter inte s� cleant som det skulle kunna g�ra |