TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lite techno ikväll?


Posted by Ravesquad on Apr-10-2003 15:07:

KarateKid Lite techno ikväll?

Nån annan som ska dit?

(((((((( THE SHACK ))))))))))

Thursday 10.04.2003 [22.00-03.00]

Dj's:
Jeff Mills (axis / us)
Adam Beyer (drumcode / swe)

Residents:
Dave Hell
David Roiseux (arrival works)

Genre´: Techno
Venue: Stacys
Adress: Regeringsgatan 61 / Stockholm
Subway station: T-centralen
Admission: 160 sek
Age: 20


Posted by x-dream on Apr-10-2003 15:41:

Hade jag vart i stocktown hade jag gått direkt...Vem vill missa Beyer eller....Grym som han är...


Posted by zamson on Apr-10-2003 16:40:

hade man haft pengarna och hälsan så hade d varit sköj


Posted by lonne on Apr-10-2003 17:22:

quote:
Originally posted by zamson
hade man haft pengarna och hälsan så hade d varit sköj


dito.


Posted by Gaby on Apr-10-2003 21:49:

Fan nu ångrar jag att jag inte stack... fast tur att jag är pank och har besök som inte gillar "elektronisk musik" kan ju alltid skylla på det! (bättre än att man är såååå jäkla sliten så jag pallar helt enkelt inte en fest till)

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=97005


Posted by WhiteRussian on Apr-11-2003 13:49:

Missade också detta...svårt att tajma in torsdagar med jobb...

Hur var det då?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.