TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lite techno ikväll?
Lite techno ikväll?
Nån annan som ska dit?
(((((((( THE SHACK ))))))))))
Thursday 10.04.2003 [22.00-03.00]
Dj's:
Jeff Mills (axis / us)
Adam Beyer (drumcode / swe)
Residents:
Dave Hell
David Roiseux (arrival works)
Genre´: Techno
Venue: Stacys
Adress: Regeringsgatan 61 / Stockholm
Subway station: T-centralen
Admission: 160 sek
Age: 20
Hade jag vart i stocktown hade jag gått direkt...Vem vill missa Beyer eller....Grym som han är...
hade man haft pengarna och hälsan så hade d varit sköj
| quote: |
| Originally posted by zamson hade man haft pengarna och hälsan så hade d varit sköj |
Fan nu ångrar jag att jag inte stack... fast tur att jag är pank och har besök som inte gillar "elektronisk musik" kan ju alltid skylla på det! (bättre än att man är såååå jäkla sliten så jag pallar helt enkelt inte en fest till)
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=97005
Missade också detta...svårt att tajma in torsdagar med jobb...
Hur var det då? 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.