TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nya Digitally Imported

Posted by reveal on Apr-11-2003 12:45:

Exclamation Nya Digitally Imported

vad tycker ni om den nya layouten, och de nya kanalerna?
sj�lv tycker jag att det verkar som om DI har blivit �nnu b�ttre
layouten k�nns ju iofs lite ovan nu till en b�rjan, men det l�r man v�nja sig vid

http://www.di.fm/

Posted by SWE_TRANCE on Apr-11-2003 12:52:

Gillar "toppen" p� sidan, men de stora cirklarna med musikstilen p� streamen kunde varit snyggare...

Gillar att dom ut�kat genres iaf

Posted by Glorie on Apr-11-2003 14:32:

f�r h�lla me swe_trance... toppen e inte snygg ens, men den ser b�ttre ut �n hela resten av sidan... hoho...texten d�r d st�r digitally imported e inte alls snygg,(kolla d:et och i:et!) d e bara v�nstra h�rnet som ser ok ut.

och som sagt...de e bra me funktionerna p� sidan.. att man kan se p� f�rsta sidan vad som spelas p� alla kanaler.. verkligen bra... MEN....vafan ere f�r 80-tals grafik d sl�pat in? ve & fasa... Huvaligen s�ger ja bara... tr�kigt p� en s�n bra sida..

Posted by zamson on Apr-11-2003 15:36:

rakt igenom ful. f�r basic helt enkelt

Posted by mindshooter on Apr-11-2003 22:42:

Jag diggar designen som fan....gillar uppl�gget

Posted by GyLLe on Apr-12-2003 00:19:

gren knapparna kunde ju ju dom lagt lite mer tid p� =)...
annars var den helt OK.. bra att man ser vad som spelas f�r tillf�llet � bra att dom �kat p� grenarna!!!

Posted by robstar on Apr-12-2003 05:23:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Gillar "toppen" p� sidan, men de stora cirklarna med musikstilen p� streamen kunde varit snyggare...

Gillar att dom ut�kat genres iaf

H�ller med dej oxo!

Posted by eXton on Apr-12-2003 12:30:

den �r inte alls dum, b�ttre �n den gamla milj�partisidan som var helt gr�n iallafall

fast visst, en del g�r ju att g�ra snyggare

Posted by dj_hysterix on Apr-12-2003 12:33:

den e lika bra...

Posted by ExOn on Apr-13-2003 13:42:

Den �r skamligt ful, l�tt att ta in men �nd� ful!

Posted by keddo on Apr-13-2003 14:16:

har l�st html i ett �r nu, den ser v�ll helt ok ut, clean layout. inte massa �ckligt tjaffs �verallt som kladdar ner den.
dom h�ller p� � bygger om den s� kunde inte riktigt bed�mma den:
Coming Soon!

Please check back over the next few days as
we try and update our site, thanks!

edit: p�minner faktiskt lite om va en snubbe gjorde i klassen efter 3 m�nader i html kursen, e d�rimot inte alls byggd p� samma s�tt: www.diox.tk

Posted by Johan (DJ Irish) on Apr-15-2003 08:53:

Ari var tvungen att fixa en ny hemsida f�r att f� plats med de nya kanalerna. Han gjorde det sj�lv bara dagarna innan och ska egentligen betraktas som ett "work in progress". Sj�lv visste jag inget om det f�rr�n sidan var uppe och jag �r en av medarbetarna d�r

Troode att en ny design inte skulle komma f�rr�n senare i �r eftersom jag vet vilken perfektionist Ari kan vara n�r det g�ller DI. S� jag blev riktigt �verraskad av den nya looken.

Posted by fede on Apr-15-2003 21:28:

tycker sidan �r helt ok...
kunde har vart b�ttre s�klart...

Posted by Icarus on Apr-15-2003 23:20:

Starkt av dem att klara sig ekonomiskt, och �nd� ut�ka utbudet. Tummen upp f�r DI.

Posted by Mirv0 on Apr-15-2003 23:36:

japp helt klart ok