TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Napster alternatieven + Tip.
Napster alternatieven + Tip.
Je moet de nieuwe van Fiocco (something) maar eens checken. Te vinden via www.audiogalaxy.com, trouwens een geweldige zoeksite, staat veel op. Weet iemand nog goede alternatieven voor napster? www.audioholic.net is ook wel te doen, maar voor de rest zijn er nog maar weinig bruikbare sites als vroeger mp3blast was.
Greetz Dj Relli.

jij als nieuwkomer
Hier hebben we het al zo vaak over gehad en iedereen heeft een andere voorkeur van welk uitwissel proggie hij/zij wil gebruiken.
Eerst zat iedereen op napster en nu zit iedereen verdeeld over alle proggies, daardoor kun je bijna niks meer vinden.
Wel ben ik het met je eens dat we een goed alternatief voor napster moeten zoeken.
En in ieder geval allemaal naar dezelfe server (Imesh / winmx noemzemaarop) maakt niet uit welke maar dan kun je tenminste nog eens iets vinden.
Als we nu eens met alle TA's afspreken dat we naar 1 proggie gaan dan kunnen wij weer downen naar hartelust
Wie heeft er een voorstel
ik IMESH OF WINMX
ik gebruik nu zelf WinMX, maar ook alleen omdat ik Imesh (nog) niet heb geprobeerd
Ik heb vandaag AudioGalaxy voor t 1st geprobeerd...is wel ok lijkt me 
AudioGalaxy ??????
Ik snap er geen kloot van
Maar als je het doorhebt schijnt het wel zo'n goed proggie te zijn.
voordeel van Audiogalaxy: staat gruwelijk veel trance op
nadeel van audiogalaxy: het downloaden geet meestal niet al te snel wat nogal klote is als je telefoonverbinding hebt
Check anders ff de sticky thread van de chill out forum voor napster alternatives
en Audiogalaxy is idd wat kut om mee te beginnen maar als je t eenmaal snapt is het een goed progje!
| quote: |
| Originally posted by Blik voordeel van Audiogalaxy: staat gruwelijk veel trance op nadeel van audiogalaxy: het downloaden geet meestal niet al te snel wat nogal klote is als je telefoonverbinding hebt |
| Originally posted by Henkie_henk maarrrrr....met audiogalaxy heb je nooit transfer errors! ja ja! |
| Originally posted by Blik daar heb je natuurlijk weer helemaal gelijk in, mijn mede-moderator |

, meestal wel allemaal voor verschillende doeleinden hoor
| Originally posted by Glaniskanis Hehehehe LOL ![]() Blikkie voelt zich echt een god ![]() |
maar dat doe ik niet
Nou ik moet zeggen dat ik Imesh heel slecht vind. En Limewire is wel goed. Andere moet ik nog proberen. Ik denk dat de volgende Audiogalaxy wordt
Ik snap verdomme nog steeds dat gedoe met connecten aan servers niet!!!
(misschien omdat ik het ook nog niet echt geprobeerd heb...
)
Wat ik krijg bij WINMX is dat ik van iedere server afgetrapt of gebanned wordt...
???
Wie kan mij ff inlichten over het reilen en zeilen van inloggen op servers?
Je gaat gewoon met je muis op zo'n server hangen en dan klik je op connect (moet je wel versie 2.51 of hoger hebben) en dan klik je dat bij alle servers aan.
Dan moet je w88 en als je heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel mazzel hebt connect je op een aantal servers.
Dan kun je gaan zoeken naar je nummertjes
Greetz,
Glaniskanis