TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Gielen & Orkidea på P3 Live!!!
Pages (3): [1] 2 3 »
Gielen & Orkidea på P3 Live!!!
Då var det dags! 2 första seten ut på P3 Live från Fokused kommer här! Enjoy the silence, it is soon just a memory 
Johan Gielen, LIVE@FokusedScandinavianTour2003Sweden
Den 21 maj kl 21.03.
Orkidea, LIVE@FokusedScandinavianTour2003Sweden
Den 28 Maj kl 21.03 (bra uppvärmning för Sander K&Steve L)
Yours truly,
Jake 
bra jobbat!! ... har letat som fasen efter vilka datum som gäller. dansk radio sände gielen live kvällen före när fokused var i danmark, finns (fanns?) på www.djmixes2k.com
JAAAAAAA Orkidea... fan min radio e cp.. men nån snäll stjäl på TA får helt enkelt spela in den 
Tänkte jag skulle dra till brorsan när detta sänds och rippa via digitalboxen... comhem tjaffset så får man en riktigt bra kvalle-rip
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Tänkte jag skulle dra till brorsan när detta sänds och rippa via digitalboxen... comhem tjaffset så får man en riktigt bra kvalle-rip |
urk vad länge man måste vänta GIMMMME 
soft stevo, jääävligt soft 
soft värre..men 21maj
e typ en månad kvar va???
nån som vet om nåra fler av seten från fokused kommer liras?? typ kanske Tom Stephan
??????????????????
Inkfish ska nog sändas också, men tyvärr inte Tom Stephan då inspelningen blev...ähum....misslyckad
Teknisk miss...
Men men, vi kanske får se honom igen innan året är slut..?
aha..crap d va synd asså......får hoppas på å se honom igen då....
ska bli kul å höra lite från kvällen iaf..alltid nått man missat när man hör det igen...
skulle varit kul o hört tom stephan eftersom jag dumt nog gick hem utan o tänka på att han körde
Tack för infot Jake!! 
| Originally posted by SteveTranz4ever Tänkte jag skulle dra till brorsan när detta sänds och rippa via digitalboxen... comhem tjaffset så får man en riktigt bra kvalle-rip |
på min födelsedag och allt
vilken födelsedagspresent 
| Originally posted by mindshooter på min födelsedag och allt vilken födelsedagspresent |

| Originally posted by XLA Ja, ingen dålig present... men inte fan har jag nån bra stereo ![]() Teh birthday r teh ruined |
weoooo
| Originally posted by mindshooter Men jag har så min födelsedag är fortfarande räddad weoooo |
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh 
Nu längtar jag stenhårt efter orkideas set... mailade honom och frågade honom när han skulle släppa Orkidea - Beautiful, den magiska låten som spelades innan Tiësto tog över. Trodde väl inte att han skulle svara men nu nån vecka senare svarade han med ett mycket trevligt mail. Verkar vara en kanonkille! Låten har inte blivit uppsnappad av något bolag än men Blackhole har erbjudit honom att släppa en andra singel..så om dom gillar den så blir det den som släpps på 12". Jag själv tycker låten är bland det bästa jag hört på länge...hoppas det dyker upp en liverip snart... *host* STEVE ???
haha
glöm nu inte spela in nån! ska på matrix så komme rmissa denna
| Originally posted by zamson glöm nu inte spela in nån! ska på matrix så komme rmissa denna |
Ska också rippa ikväll... Rippar direkt från brorsans digitalbox för att få säkraste och bästa kvalliteten 
Detta får man ju inte missa att lyssna på allså...
jag vet inte om jag fattat detta rätt, men lirar gielen LIVE eller kommer dom bara spela upp hans set från fokused?
om jag fattat det rätt så är det hans fokused set... vilket inte gör mig ledsen direkt...är ju kul o tänka tillbaka lite... längtar till nästa vecka... komme rihåg att jag vart helt tagen av orkideas set!
| Originally posted by impulze jag vet inte om jag fattat detta rätt, men lirar gielen LIVE eller kommer dom bara spela upp hans set från fokused? |