TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Stemmen voor antiphus
Pages (3): [1] 2 3 »
Stemmen voor antiphus
Heya mensen,
Gisteravond was op mtv dance de uitzending over de 1e voorronde van de twix talentroom in the Q in zwolle. Dj antiphus draaide daar ook en nu kunnen mensen via inet stemmen op hun favo dj.
Vraag me niet hoe dat allemaal zit want het is niet helemaal eerlijk (gewoon cookie van twix wissen en weer opnieuw stemmen
)
Wel ff doen he 
www.twix.nl
Ik sprak um gisteren op Qlimax, samen met DJ Joop (die was best dronken volgensmij
). Het ging wel goed met um, hij kreeg het druk met boekingen! Hoop echt dat die kerel het haalt, hij draait echt lekkere muziek man!
/me voted
Vanochtend stondtie nog onderaan.
Daarna ben ik gaan spammen in IRC. Daarna een thread gemaakt in het music discussion forum 
Beetje onsympathieke manier om te winnen, zoveel mogelijk zieltjes via internet winnen.. lijkt Idols wel, sms antiphus naar 4141 en win te gekke prijzen
't Gaat toch om kwaliteit?
Maargoed, ondanks dat ik de goede jongen niet ken toch maar gestemt, good luck.. may the force be with you young Antiphus 
Ik heb wel op Dree gestemd maar vind het een belachelijke manier.
Ik heb liever dat hij wint nadat mensen diezelfde avond gevote hebben en de jury daarbij ook stemt.
Nu gaan vele mensen gewoon op een naam stemmen zonder dat ze die persoon hebben horen draaien.
Hoop dat alleen de jury-beoordeling telt.
Maar hoop dat ie wint!
Tjow
Vind t indedaad ook een beetje raar idee!! Er was die avond wel een Jury aanwezig!!,dus denk dat ie er ook wel inspraak op heeft!!
Maar vind t echt top dat jullie er een topic over gemaakt hebben!!
Jaaa ik zat gister ook te kijken zie ik ineens Antiphus in beeld komen
. Leuk trouwens hoe je op je DJ naam bent gekomen
. Zal ook ff voten en proberen wat andere mensen te laten stemmen.
47%
Volgens mij kun je maar 1 x stemmen want als je voor de 2e x stemt , krijg je een stem minder, en kan vervolgens niet meer stemmen!!
Nou, hopen dat al die leraren bij mij op school...PLUS mijn vrienden en familie ook op je gaan stemmen
Lekkere mix trouwens, die laatste cd. Maar dat wist je al.
Onno zei al dat je op Qlimax was maar verder wist niemand van de liwwaders het. Backstage gezeten?
Voila nog ne stem derbij 
| quote: |
| Originally posted by Antiphus Volgens mij kun je maar 1 x stemmen want als je voor de 2e x stemt , krijg je een stem minder, en kan vervolgens niet meer stemmen!! |
| Originally posted by Miss Proximus Nou, hopen dat al die leraren bij mij op school...PLUS mijn vrienden en familie ook op je gaan stemmen Lekkere mix trouwens, die laatste cd. Maar dat wist je al. Onno zei al dat je op Qlimax was maar verder wist niemand van de liwwaders het. Backstage gezeten? |

| Originally posted by Miss Proximus Nou, hopen dat al die leraren bij mij op school...PLUS mijn vrienden en familie ook op je gaan stemmen Lekkere mix trouwens, die laatste cd. Maar dat wist je al. Onno zei al dat je op Qlimax was maar verder wist niemand van de liwwaders het. Backstage gezeten? |
ikheb het ook gezien, wel leuk interview.
ik vind het zeer triest om op deze manier de winnaar aan te wijzenn, houd dan alleen een stemming onder degenen die er toen waren, of alleen een jury.
ik vraag me trouwens ook af of je deze djs, met alle respect voor hen, nog wel talent mag noemen. ze zijn allemaal al wel op leeftijd (misschien die 2e niet), en draaien al een poos mee. verder staan ze regelmatig wel ergens te draaien, volgens mij elk weekend zeker wel. maar goed, desondanks dit, heb ik toch wel ff gestemd, wees gerust Antiphus!
54 % alweer
grootste concurrent staat op 37%
Hmm dan maar niet 2x stemmen ;-)
Ik had een mailtje van Andreas gekregen en meteen gestemd! 
Hij staat nu op 51%, ik ben benieuwd!! Veel succes ermee!
Aaaaaaaahhhh spannend !!! hij komt dichterbij me in de buurt!! 48 % om 43%
Tot wanneer kunnen we stemmen?
Ik heb op school ook ff 5x gestemd (ff al mijn klasgenoten laten stemmen haha plus dat ik op school nog een keer voor je kon stemmen
)
| Originally posted by magrec Tot wanneer kunnen we stemmen? Ik heb op school ook ff 5x gestemd (ff al mijn klasgenoten laten stemmen haha plus dat ik op school nog een keer voor je kon stemmen ) |
joo gozer, heb eem voor je gestemd
omdat je uit l'warden komt, maar eigenlijk vind ik een poll via internet beetje debiel, nu kunnen ook mensen stemmen die er NIET waren, en dus niet weten hoe ze alle 3 draaien
had ik niuet verw8 van twix, anyways good luck provinciegenootje
heb net gestemd stond nu op 48% (Die cookies wissen trappen ze daar in?
) Is wel vet als dat lukt
Cookies wissen krijg je minpunten door!! dus t beste is gewoon 1 x te stemmen!!
voted for Antiphus