TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Aaaah Irritantheid
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Duke2003 on Apr-13-2003 17:48:

Aaaah Irritantheid

weet je wat nou echt irritant is, als je 16 bent, zoals ik, kun je bijna niet naar feesten omdat de meeste 18+ zijn

Posted by mantisnl on Apr-13-2003 17:53:

valt reuze mee hoor, k ga van de zomer naar extrema outdoor en ik ben 15.. dj siesta(16) gaat naar dance valley(las ik ergens) dus..
als je er n beetje oud uitziet is t best te doen. controles zijn volgens mij niet echt streng.

Posted by New Wave on Apr-13-2003 18:03:

Gewoon gaan man,, niets anahet handje.
En zeker bij ID$T feesten laten ze alles binnen.
Hardstylefeesten hebben volgens mij gemiddeld leeftijd van 15

Posted by mantisnl on Apr-13-2003 18:05:

quote:
Originally posted by New Wave

daar gaan we weer

Posted by Switch on Apr-13-2003 18:08:

ik ging op mijn 14e al naar thunderdome feestjes, hangt er dus gewoon van af hoe je er uit ziet

Posted by arj1o1 on Apr-13-2003 18:13:

i know the feeling!
maar ik ga binnenkort toch maar eens naar toe heb er reuzezin in! denk naar impulz de volgende lekker dichtbij

Posted by MaGiK54 on Apr-13-2003 18:18:

Over het algemeen zijn ze bij grote parties niet zo moeilijk qua leeftijd. Alleen als je eruit ziet als een 12-jarige heb je een probleem. Alleen bij clubs doen ze moeilijk over leeftijd.

Gewoon een keer een kaartje kopen en gaan. Mocht je niet binnen komen dan kan je altijd nog je kaartje aan iemand doorverkopen.

Posted by DJ Bazz on Apr-13-2003 18:23:

gewoon gaan, ik ging ook al op m'n 16e, terwijl ik eerlijk gezegd er redelijk jonger dan m'n leeftijd uit zie. ben nu inmiddels wel 18
het is net wat MaGiK54 zegt, grote parties kom je wel binnen, clubs is/wordt gewoon lastiger

Posted by LowRider on Apr-13-2003 18:27:

Gewoon gaan!

Vorig jaar als 16jarige naar Impulz Outdoor (verrassing) geweest, met nog drie vrienden van 16 en twee van 15.
En naar Innercity (toen was ik 17, 5 vrienden 16). 10 Mei lekker naar Tiesto in Concert met z'n allen, niks aan de hand.

Gewoon feestje bouwen, niet zeuren!

Posted by DjRV on Apr-13-2003 18:30:

Ik zit sinds me 15de in het club gebeuren en ben nog nooit ergens geweigerd..
de leeftijd die op je geboorteakte staat boeit niet,de leeftijd die je "uitstraalt" wel..

Posted by Blik on Apr-13-2003 19:09:

was er de vorige keer bij Qontact geen grote controle...?

Posted by SnuggLe on Apr-13-2003 19:12:

quote:
Originally posted by New Wave
Gewoon gaan man,, niets anahet handje.
En zeker bij ID$T feesten laten ze alles binnen.

Tim, probeer anders eens wat minder geflame op te roepen
Laat iedereen even in zijn waarde. Respect blablabla Andere muziekstijlen jadijadijadi peace. Oke?

Posted by Passiva on Apr-13-2003 19:22:

quote:
Originally posted by SnuggLe Respect blablabla Andere muziekstijlen jadijadijadi peace. Oke?

Hahahahaha.. U Go Girl

Posted by Dj Lex on Apr-13-2003 19:34:

quote:
Originally posted by MaGiK54

Gewoon een keer een kaartje kopen en gaan. Mocht je niet binnen komen dan kan je altijd nog je kaartje aan iemand doorverkopen.

of bij een andere ingang proberen, kost veel tijd, maar bijna zkr dat je er dan wel in komt

Posted by Biohazard on Apr-13-2003 19:38:

quote:
Originally posted by Blik
was er de vorige keer bij Qontact geen grote controle...?

Ik ga dan wel niet naar grote feesten, maar ik heb vernomen dat ze bij HMH feestjes beter checken als bijv sensation en innercity.

Posted by Dj Lex on Apr-13-2003 20:14:

quote:
Originally posted by Biohazard
Ik ga dan wel niet naar grote feesten, maar ik heb vernomen dat ze bij HMH feestjes beter checken als bijv sensation en innercity.

Klopt, vorig jaar was DjSuez mee en die kerel is bijna 2 meter ofso en 18 jaar en werd ook gevraagd naar ID. Maar ik heb nooit last gehad. je word ook grondig gefouleerd btw

Posted by M@rc on Apr-14-2003 07:14:

quote:
Originally posted by Biohazard

Hmmz.. over Sensation kan ik niets zeggen, maar bij HMH feestjes is het mij nog nooit opgevallen dat ze je om ID vragen.. heb nou een paar keer Qontact meegemaakt en volgens mij leggen ze daar alleen maar de nadruk op het fouilleren enzo.. maar inderdaad bij Innercity doen ze ook niet moeilijk..

Mij hebben ze in ieder geval nooit om ID gevraagd..
Een van mn eerste feestjes was Trance Energy hier in Den Haag, toen was ik 15 ofzo.. deden ze ook niet moeilijk.. stond niet eens een rij... aan komen lopen, kaartje afgeven en doorlopen..

Ze zien daar alleen maar *����*, dus ze willen ut zo vol krijgen als maar mogelijk is..
Ben trouwens wel benieuwd hoe druk ut bij Qontact in Amsterdam gaat worden... 5000 man HMH en dan de resterende mensen van Zoetermeer die naar Amsterdam komen... *druk druk druk*

Posted by TimeportE on Apr-14-2003 08:26:

mmm.. ben wel 1x om id gevraagt bij qlubtempo @ hmh.. maar was toen net 3 daagjes 18 dus da was geen probleem.. innercity vroegen ze iig nix toen ik dus nog geen 18 was

Posted by arj1o1 on Apr-14-2003 11:56:

denk dat het ook beter is om naar binnen te gaan als het druk is als er geen rij is kunnen ze denk ik eerder moeilijk doen over ID dan wanneer er honderd andere mensen naar binne willen

Posted by robin on Apr-14-2003 12:13:

ken dat gevoel ik ben net 16.. kom hier de plaatselijke disco achtig geval wel in dus (duh) op me 15e ook wel.. 1 keer geweest daar maar nooit weer (yup 'eindelijk'.. weet niet wie t dr ooit over had, maar hij heb gelijk t is verschrikelijk nep) zijn daar niet zo moeilijk, laten bijna iedereen binnen.. wat krijg je dan.. gewoon de tieneravond die een uurtje langer door gaat..(jup dan worden dr ook breezers verkocht :rolleyes de grotere feesten.. dat probeer ik nog maar ff niet, 1 lukt vast niet en 2 de andere (het trance/hardstyle/techno/ETC. gedeelte) zijn allemaal nog (net pas)15 en zien dr ook niet veel ouder uit, en hebben ook t lef neit om t proberen.. kortom ik blijf me nog wel een jaartje of wat vervelen *zucht*

Posted by Blik on Apr-14-2003 12:50:

quote:
Originally posted by robin
ken dat gevoel ik ben net 16.. kom hier de plaatselijke disco achtig geval wel in dus (duh) op me 15e ook wel.. 1 keer geweest daar maar nooit weer (yup 'eindelijk'.. weet niet wie t dr ooit over had, maar hij heb gelijk t is verschrikelijk nep) zijn daar niet zo moeilijk, laten bijna iedereen binnen.. wat krijg je dan.. gewoon de tieneravond die een uurtje langer door gaat..(jup dan worden dr ook breezers verkocht :rolleyes de grotere feesten.. dat probeer ik nog maar ff niet, 1 lukt vast niet en 2 de andere (het trance/hardstyle/techno/ETC. gedeelte) zijn allemaal nog (net pas)15 en zien dr ook niet veel ouder uit, en hebben ook t lef neit om t proberen.. kortom ik blijf me nog wel een jaartje of wat vervelen *zucht*

een aantal leestekens zou ook wel fijn

Posted by Dr. Kuipers on Apr-14-2003 12:58:

Ze zijn bij de HMH en Hemkade altijd wel streng met controle's...

Op andere feesten ben ik ook nog nooit om legitimatie gevraagd.
Ging om m'n 17e naar Trance Energy (maar goed daar lopen ook echt lui van 14 rond )
Dus gewoon gaan en als je nie vertrouwt...
(ID vervalsen is nie zo moeilijk hoor, gewoon inscannen en in Photoshop getalletje veranderen, uitprinten en kopie laten zien bij ingang en je bent binnen )

Posted by Duke2003 on Apr-14-2003 13:50:

ik had kaarten voor Dutch Dimension... ja inderdaad, die keer dat het afgelast werd...

Posted by MaGiK54 on Apr-14-2003 14:56:

quote:
Originally posted by Blik
een aantal leestekens zou ook wel fijn

Ik ben gelukkig niet de enige die zich hieraan ergert

Posted by basd on Apr-14-2003 15:01:

Nog maar eens ten overvloede: gewoon proberen ! Heb er 'vroeger' ook nooit problemen mee gehad eigenlijk..

Pages (2): [1] 2 »