TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Detta spelar GTR (Som kommer på midway)
Detta spelar GTR (Som kommer på midway)
Gör som sist och kollar upp vad dom olika DJ:sarna lirar för något egentligen, kan va kul o veta såhär innan festen.... denns snubben lär juh inte göra mig besviken iaf...hans senaste tracklist följer:
Steve Gibbs - Tokyo
Hydra - Affinity (Thrillseekers dub)
Three Drives on a Vinyl - Greece 2003 (Plastic Angel mix)
Nova - All This Love (GTR mix)
Labworks - Ibiza Sunrise (Shane 54 monster mix)
MIKE - Sunrise at Palamos
AR52 - Hibernation
A Situation - The Situation
Solid Globe - North Pole
POS - Remember (Summer Sun)
Aly & Fila - Eye of Horus (Ronski Speed mix)
Oceanlab - Beautiful Together (Signum mix)
Fett me jävla najs om man frågar mig....Det finns en mix med honom på huvudsidan nu som fått 9\10 efter att 80 pers röstat....den lär va grym men länken funkar inte nu...ska tanka lite set med honom senare...
ser riktigt najz ut...
känner bara igen hälften, men ändå 
Re: Detta spelar GTR (Som kommer på midway)
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Steve Gibbs - Tokyo Hydra - Affinity (Thrillseekers dub) Three Drives on a Vinyl - Greece 2003 (Plastic Angel mix) Nova - All This Love (GTR mix) Labworks - Ibiza Sunrise (Shane 54 monster mix) MIKE - Sunrise at Palamos AR52 - Hibernation A Situation - The Situation Solid Globe - North Pole POS - Remember (Summer Sun) Aly & Fila - Eye of Horus (Ronski Speed mix) Oceanlab - Beautiful Together (Signum mix) Fett me jävla najs om man frågar mig....Det finns en mix med honom på huvudsidan nu som fått 9\10 efter att 80 pers röstat....den lär va grym men länken funkar inte nu...ska tanka lite set med honom senare... |
Re: Re: Detta spelar GTR (Som kommer på midway)
| Originally posted by Kraith Det där är tracklisten till just den mixen som finns på TA (det kanske var det du menade?). Iaf, 2, 11 och 12 på den där är grymma. Kolla in låten "GTR - Mistral" också. Soft. |

Han spelar kalas...
Har ni lyssnat på pulser?
han har endel klockrena låtar han också... bl.a. Cloudwalking
avr det ingen mer än jag som lyssna en del på GTR igår på digitalimported ?
Känner på mig att det blir en hel kväll med "trance alá gielen" enbart typ... på gott och ont
| Originally posted by SteveTranz4ever avr det ingen mer än jag som lyssna en del på GTR igår på digitalimported ? Känner på mig att det blir en hel kväll med "trance alá gielen" enbart typ... på gott och ont |
| Originally posted by SteveTranz4ever avr det ingen mer än jag som lyssna en del på GTR igår på digitalimported ? Känner på mig att det blir en hel kväll med "trance alá gielen" enbart typ... på gott och ont |
| Originally posted by Dj_Irish Lyssnade på det igår. Inga dåliga grejer minsann. Ren trance rakt igenom. |
| Originally posted by mindshooter ' vadå var han dålig? |
| Originally posted by mindshooter cool man, kommer du förresten? |
| Originally posted by Dj_Irish Har faktiskt inte bestämt mig ännu. Skulle vara skoj faktiskt, speciellt eftersom jag gillar både midways och GTR's produktioner men aldrig sett dem live. Många härifrån som ska dit? Sådant gör det ju mer intressant |

såg at du skrivit det nu
| Originally posted by mindshooter det är Pulser, GTR och Gielen som ska lira |
| Originally posted by mindshooter edit: Festen heter midway, midway ska inte spela.. såg at du skrivit det nudet är Pulser, GTR och Gielen som ska lira |
funderar på om man skall dit.. jag skall vara ledig då, och det e ju väldigt lockande... beror nog mest på om typ TC fixar buss från gbg eller nått... men jag får se
vilka härifrån skall dit?
OMG! vilken natt de kommer o bli!

ja det blir fett...hade glömt andreas jag..kommer bara bli kvalitets melodisk och uplifting sound hela kvällen juh..wohooo
| Originally posted by mindshooter ja det blir fett...hade glömt andreas jag..kommer bara bli kvalitets melodisk och uplifting sound hela kvällen juh..wohooo |
Jag är tänd som fan på't iaf... måste hitta nån seg kompis som vill också, går man på klubb själv är man ju offer #1 
| Originally posted by dbl så du skall också dit mind??? vilka mer skall dit? förutom peter då som jag redan vet om. btw... din nya sig passar dig |
finns en midway tråd....skriver där vilka jag vet som ska dit....
Hörde det här settet idag nu...FAN va fett...han är juh mäktigt grym den där snubben!
jävlar va kul det ska bli att se honom!
GTRs set utnämns härmed till:
FETTSET
ja jag ska ju också med!
jag tankade precis settet! OMG!!
JAG VILL DIT NUU!!