TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Myspace kapt ermee
Pages (2): [1] 2 »
Myplay kapt ermee
FOK, dit is echt zwaar kut, zeker ook voor onze locker. Ik kan nooit alles op tijd binnen halen
Dat wordt dan maar overstappen voor vast op ftp.
Hoi
Hi,
Hoe kom je daar nou weer op??
Greetz,
Blighty
Trancegate.....
Dat is inderdaad kut ja, als dit zo is, er zijn wel vaker geruchten op het net
Voor degen die het niet echt serieus nemen, je hebt nog iets meer dan 24 uur om je locker leeg te halen!!!!!!!!!!!!!!
Ik moet zeggen dat ik geen locker heb, maar gaat dat echt zo snel. Dat kunnen ze toch niet maken??? Ja nou blijkbaar wel.
mzzl
Jezus TranceFool, je loopt iedereen een potje zenuwachtig en ongerust te maken.
Maar als je eerst ff goed had gelezen had je gezien dat NIET MYPLAY maar MYSPACE gaat sluiten.
Dus voor iedereen die vet aan de download is gegaan, kap er maar mee want Myplay stopt er niet mee hoor.
Greetz,
Glaniskanis
bedankt Trancefool
heb bijna heel de locker binnen zitten te halen.......
| quote: |
| Originally posted by Blik bedankt Trancefool ![]() heb bijna heel de locker binnen zitten te halen....... |
heb ff de thread naam veranderd in 'Myspace kapt ermee'
| quote: |
| Originally posted by TranceFool EEPS, sorry 100x, wel heel lomp dat ik myplay las, sorry nogmaals. |
Excuses voor iedereen die gelijk zn locker heeft zitten leegplukken. Gelukkig heeft Glanis gezien dat het Myspace is. Ik heb duidelijk een bril nodig
SORRY
| quote: |
| Originally posted by Blik heb ff de thread naam veranderd in 'Myspace kapt ermee' |
| quote: |
| Originally posted by Blik heb ff de thread naam veranderd in 'Myspace kapt ermee' |
NP
Maakt niet uit hoor, maar ik schrok me wel de pleuris toen ik dit las.
Net de locker een beetje op gang...
Maar gelukkig had je fout gelezen.
Wel fftjes klote voor Blikkie, maar die moet al die nummertjes op de harde schijf maar op de koop toenemen dan 
Greetz,
Glaniskanis
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Ja goed werk Blik. Cool dat er drie replys in dezelfde minuut waren. Hehe |
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis NP Maakt niet uit hoor, maar ik schrok me wel de pleuris toen ik dit las. Net de locker een beetje op gang... Maar gelukkig had je fout gelezen. Wel fftjes klote voor Blikkie, maar die moet al die nummertjes op de harde schijf maar op de koop toenemen dan ![]() Greetz, Glaniskanis |
| quote: |
| Originally posted by Blik myplay heeft op zich redelijke down-snelheid, zo'n 40 kb/sec, had er stuk of 10 gedownd, het viel dus nog wel mee |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Ik denk ook dat ik maar is een locker aan ga maken. |
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis Waarom kom je niet bij de Holland Locker, lees de sticky thread bovenaan het Holland Forum maar ff over die Requestjes Blik kun je die naam van die thread niet veranderen in bijv. Gezamenlijke Locker Op Myplay zoiets aangezien Lex hem nog nooit gelezen heeft (blijkt wel) BTW 10 nummertjes maar? dan valt het nog mee ja, wel allemaal goede nummertjes dan? Ik ben namelijk echt tevreden over de kwaliteit van de nummers in de locker die kwaliteit is echt hoog. allemaal goede tunes. Greetz, Glaniskanis |
| quote: |
| Originally posted by Blik ok, ik zal de naam wel ff veranderen sound of goodbye 2 and Kathy's song (green court remix) staan er volgens mij niet helemaal op, ze stoppen bij mij allebei zomaar, het lijkt me ook sterk dat kathy's song maar 4:09 is en volgens mij is sound of goodbye 2 ook langer dan 7:48 |
| quote: |
| The Sound Of Goodbye (Armin Van Buuren Remix 2) Perpetuous Dreamer Upped By Glaniskanis Trance 10:40 MP3 - HI Edit Info The Sound Of Goodbye (Armin Van Buuren Remix 1) Perpetuous Dreamer Upped By Glaniskanis Trance 8:42 MP3 - HI Edit Info |
Oh en Kathy's Song is ook gewoon de goede versie hoor
| quote: |
| Kathy's Song (Green Court Remix) Apoptygma Berzerk upped by moogwai Trance 7:14 MP3 - HI Edit Info |
haha, dit vind ik een mooi voorbeeld van een COOLE thread...
Dit was echt lachen...

| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis Oh en Kathy's Song is ook gewoon de goede versie hoor Kijk maar ff wat er fout gaat/ging bij je want het klopt zeker weten wel Greetz, Glaniskanis |
)
Oooh dan is het goed
Werkt het downloaden van tig nummers tegelijk toch niet zo goed of wel 
En ja dit is wel een koele thread 
Greetz,
Glaniskanis
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.