TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe financieren wij onze telefoonkosten/platen/CD's
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Hoe financieren wij onze telefoonkosten/platen/CD's
Jaja mensen het is weer es tijd voor een onzinthreadje. We hebben al gehad hoe oud zijn jullie en waar komen jullie vandaan. Dus hier de nieuwe: wat doen wij voor de kost of wat hebben wij als bijbaantje??
Ikzelf werk bij een rozenkweker op zaterdag, vrije dagen en in de vakantie. Ook verdien ik wat geld bij met het kopieren van CD's en het samenstellen van mn eigen CD's, die verkoop ik dan aan mensen op school
Ben beniewd wat er allemaal voor posts komen. Zijn er misschien al mensen bij die hun geld verdienen met draaien??? Dat zou wel heel netjes zijn
Miss Proxy verdient geloof ik haar geld door drank te schenken op grote feesten, dan hebbie het ook goed voor elkaar
Latuurrzzz....
Tja, ook ik heb een niet zo spanned bij baantje. Ik werk 3 avonden in de week in een supermarkt. Verdien best goed, mag een beetje leiding geven aan de iets jongere vullers en hoef niet al te hard te werken. Ik heb het prima naar m'n zin daar.
In de vakanties en als ik vrij ben werk ik altijd iets meer. Maar mn geld gaat het meest naar de grotere biermerken.
Ook ik mix en verkoop m'n eigen cd'tjes op school en op de sportclub, dus daar verdien ik ook nog wat aan.
grtz,
TNG
Jaja
ik ben een echte die-hard PTT'er: DE POSTBODE
LOL
ik breng iedere zaterdag/vakantie-dagen de post rond hier in Deventer, verdient goed hoor.
En natuurlijk verkoop ik ook CD's (wie niet). Mijn eigen gemixte of samengestelde of natuurlijk die vieze pop-shit (verkoop ik meest aan vriendinnen van mijn zussie
)
Is wel handig voor tijdens het werk zo'n gemixt CD'tje iedere jongere daaro houd van Trance dus dat verkoopt zeer relaxt op het werk.
Voor het maken van kapotte pc's kun je ook bij me aankloppen dus ik schnabbel overal flink bij 
Maar ja ik moet ook veel geld hebben om uit te geven he
Greetz,
Glaniskanis
Ja ik werk ook (af en toe
) bij m'n vaders bedrijf.. voor de rest krijg ik een behoorlijke studiefinanciering 
En net als iedereen hier kopieer ik ook cd-tjes, waarvan de opbrengst weer wordt besteedt aan het kopen van singles en albums 
Ik werk full-time als kok bij een cateringbedrijf en heb daar de tijd van mijn leven. 

En ook ik maak cdtjes maar ben weer zo'n aardige jongen dat ik ze altijd weer gratis weg geef. Misschien ben ik wel te goed voor deze wereld. 
Ik werk full-time als kok bij een cateringbedrijf en heb daar de tijd van mijn leven. 

En ook ik maak cdtjes, maar ben weer zo'n aardige jongen dat ik ze altijd weer gratis weg geef. Maarja de blijheid van de mensen waaraan ik het geef geeft mij al genoeg waarde. 
ik werk elke zaterdag bij het bedrijf van de vader van een vriend van mij (snap je het nog??
)
dat was het eigenlijk, meer verdien ik niet
Hmmmz vaag die eerste was niet de bedoeling. Naja hij staat mij er best. 
ik verdien nog wat extra's naast mijn buitengewoon royale (ahum) studiefinanciering van een kleine 150 piek door bij een bouwbedrijf kozijnen te schilderen ....in de zomer werk ik er ook en dan moet ik allerlei dingen zagen enzo .....ach ja best wel leuk hoor maare niet iets waar ik me over een paar jaar nog mee wil bezighouden ofzo ......
Degen die ook hun eigen CD'tjes maken ----> hoe vaak maken jullie die, 1x per week, 1x per maand, 1x in de drie maanden????? En wie wil van zn eigen CD'tje hier es een tracklistje posten, daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!!!
Latuurrzzzz......
Werk ??!! Hehe, ik teer lekker op de zak van m'n ouders... lekker relaxed 
Ik kan na m'n studie nog zoveel jaren werken...
En voor volgend jaar, als ik ga studeren, heb ik gewoon een dikke lening afgesloten, dus dan zal ik het ook wel niet zo slecht hebben 
| quote: |
| Originally posted by Boss Werk ??!! Hehe, ik teer lekker op de zak van m'n ouders... lekker relaxed ![]() Ik kan na m'n studie nog zoveel jaren werken... En voor volgend jaar, als ik ga studeren, heb ik gewoon een dikke lening afgesloten, dus dan zal ik het ook wel niet zo slecht hebben |
Ik werk ook in een supermarkt, op woensdag en zaterdag. Samen goed voor zo'n 20 uur per week. Beide dagen mag ik zo'n beetje de chef van de groente afdeling uithangen. Dus eers twee uurtjes de tjak vullen en vervolgens relaxed wat bestellen, met de kassieres flirten enzovoorts. Het bevalt me wel zo
Re: Hoe financieren wij onze telefoonkosten/platen/CD's
| Originally posted by TranceFool Jaja mensen het is weer es tijd voor een onzinthreadje. |
En ook ik werk bij de supermarkt als vakkenvuller, maar daar ben ik net gister mee gekapt. Hoop een beetje geld te verdienen met het winnen van toernooitjes
| Originally posted by Dj Lex En ook ik werk bij de supermarkt als vakkenvuller, maar daar ben ik net gister mee gekapt. Hoop een beetje geld te verdienen met het winnen van toernooitjes |
ik werk op de markt
lekker op mun gemak wat spulletjes verkopen.
Verdient wel lekker en in de zomer gaan we ook een hoop jaarmarkten af en is het dus ook op zondag werken dus 2 dagen in het weekend dus VEEl geld.
Ik kan alleen niet op stap als ik op zondag moet werken.
| Originally posted by Glaniskanis uuum die dikke lening (die ik ook heb btw) moet je wel weer dik terugbetalen na je studie |
Op dit moment vind ik alles beter dan op zaterdagmorgen vroeg opstaan om te gaan werken
Werk echt verschrikkelijk veel in de supermarkt hiero.. al gauw 3 uur p week.. okay af en toe wat meer 
maar ik heb al 3 maanden niet betaald gekrege dus binnekort krijge ze wel even bezoek van een auto.. door hun schuifdeurtjes.
voor de rest krijg ik ook een schamele 150 gulden.. de xtra studie financiering van totaal 500 gld werd me afgeweze! tsss!!
vrijdag gaat ik me totale studiefinanciering weer opmake.. me lamzuipen in zwolle!
Zakgeld moete we ook niet vergete..
| Originally posted by Glaniskanis Jaja ik ben een echte die-hard PTT'er: DE POSTBODE LOL ik breng iedere zaterdag/vakantie-dagen de post rond hier in Deventer, verdient goed hoor. Greetz, Glaniskanis |
Ik heb een bijbaantje op de Universiteit waar ik studeer, ik ondersteun daar een of andere hoogleraar..daar doe ik een beetje van dat saaie typewerk voor. Verdient wel kolere-lekker: 20 piek per uur, en je mag ook fijn thuis werken.
Tevens werk ik voor de 'Enschede-ploeg': dat is een ploeg studenten die ondersteunt bij grote evenementen zoals popconcerten, houseparty's, grote bedrijfsfeesten etc etc. Daar help ik dan mee met bv. het opbouwen/afbreken van geluid/licht/podium etc. Wel gaaf, want je komt echt op gekke plaatsen. Laatst een bedrijfsfeestje van de KonMar in de Amsterdam Arena, stond bij Guus Meeuwis in de Ahoy, heb Innercity opgebouwd, etc etc.. Leuk werk, en goed betaald (dagvergoeding van 225 piek per dag, hoeveel je ook werkt).
Greetz,
SnuggLe
Oh ja.. en nog over de telefoonkosten.. die hoef ik gelukkig niet zelf te betalen 
Ik ken trouwens iemand die zo stom was om de hele tijd naar zijn vriendin's GSM te bellen... vonden zijn ouders niet zo leuk toen er een rekening van 1000 piek in de bus lag... heeft hij mooi zelf moeten betalen.. haha 
| Originally posted by Remy D Wat voor toernooitjes?? als ik vragen mag. |
| Originally posted by TranceFool Degen die ook hun eigen CD'tjes maken ----> hoe vaak maken jullie die, 1x per week, 1x per maand, 1x in de drie maanden????? En wie wil van zn eigen CD'tje hier es een tracklistje posten, daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!!! Latuurrzzzz...... |

He waar kun je die Mixmeister downloaden ?