TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz Outdoor - Line up!
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »
Impulz Outdoor - Line up!
Wat zei ik nog over Underworld dat ze in Heerde op zouden treden? 
Impulz outdoor..........de lineup!
Main:
Underworld(live)
Kevin Saunderson
Darren Price
Michel de Heij
FC Kahuna
Secret Cinema live
Montana
MC Marxman
Hard Dance:
Yoji Biomehanika
Lab 4 live
Fausto
JP
SHOKK
Tidy Boys
Danny D
MC Paul T
Techno:
Billy Nasty
Valentino Kanzyani
Umek
Youngsters (live)
Rolando
Jel Ford
Bart Skils
MC Lanesra
Trance:
Chicane (live)
Alex Gold
Cor Fijneman
E-Craig
Jochen
Bas & Ram
Don Diablo
MC Mighty Mike
Eurogrooves:
Graham Gold
Misja Helsloot
Jurgen
Les Hemstock
Jean
Astrid
Baggi
Progressive house:
Inland Knights
CJ Mackintosh
DJ Prinz
Tilt
100%Isis
Fred Numf
Alan Luna
Electro:
David Carretta live
DMX Krew
Billy Nasty
Terry Toner vs Herr ARTer
Whiplash
Dion
DJ Stylists / Giel Beelen
Paletti
Re: Wat zei ik over underworld? (impulz out door line up)
| quote: |
| Originally posted by magrec Wat zei ik over underworld? |
Re: Re: Wat zei ik over underworld? (impulz out door line up)
| Originally posted by Switch ben je nou l33t? |
Zow, nette line-up hoor. Eindelijk eens een paar nieuwe namen. Underworld is natuurlijk een grote publiekstrekker. Ik ga toch maar eens overwegen om hier heen te gaan 
Ziet er goed uit deze line-up.
IDD, een keer wat nieuws, Impulz haalde toch vaak dezelfde DJ's.
Zelf tom Harding, die tot nu toe op elke impulz stond (Corect me if i'm wrong) taat niet tussen de namen.
Mwah, wel een paar leuke platendraaiers (Isis, Rolando, Umek, Michel de Hey) maar niet erg veel bijzonders..
Maar goed, als er maar genoeg mensen gaan ga ik misschien ook wel mee, was vorig jaar toch wel erg gezellig moet ik zeggen..
Deze line-up is echt ziek!!!!
, heel erg vet
Hier moet ik echt heen
zooooooooooooooooow he die hebben zitten shoppen bij anna�s agency zeg!
verder best wel interessante line up eigenlijk! weer shokk
, kevin saunderson
(zn innercityset roelt best wel), en weer FC kahuna.. ik remember me een HEERLIJKE techhouse set van die gast vorig jaar op Impulz
verder best wel goed eigenlijk, al missen de �cht grote trancenamen.. oh well ben dr nog n�t niet weer die dag.
oja, underworld komt een maandje eerder hier ook 
| Originally posted by basd Mwah, wel een paar leuke platendraaiers (Isis, Rolando, Umek, Michel de Hey) maar niet erg veel bijzonders.. Maar goed, als er maar genoeg mensen gaan ga ik misschien ook wel mee, was vorig jaar toch wel erg gezellig moet ik zeggen.. |
Re: Impulz Outdoor - Line up!
Billy nasty
underworld
The youngsters
Darren price
Graham gold
Tilt
FC kahuna (idd zoals kolkie zei strakke set vorig jaar)
saunderson
Umek
Secret cinema
Nou sorry hoor maar dit zijn echt wel leuke namen hoor
is hier bijna om de hoek dus ik ben er zeker weer 
Re: Re: Impulz Outdoor - Line up!
| Originally posted by magrec Billy nasty underworld The youngsters Darren price Graham gold Tilt FC kahuna (idd zoals kolkie zei strakke set vorig jaar) saunderson Umek Secret cinema Nou sorry hoor maar dit zijn echt wel leuke namen hoor |

wtf heb je aan leuke namen?krijg je een koter ofzo en zoek je namen die niet in de standaard hoe noem ik mijn zoon of dochter boekjes staan?
een naam zegt geen fuck
| Originally posted by DjRV wtf heb je aan leuke namen?krijg je een koter ofzo en zoek je namen die niet in de standaard hoe noem ik mijn zoon of dochter boekjes staan? een naam zegt geen fuck |
| Originally posted by basd Neeneenee, dat VIND JIJ leuke namen, da's heel wat anders ![]() Ben er gewoon niet van onder de indruk, Underworld heb ik ook al een keer live gezien.. |
Re: Re: Re: Impulz Outdoor - Line up!
| Originally posted by basd Neeneenee, dat VIND JIJ leuke namen, da's heel wat anders ![]() |

Re: Re: Re: Re: Impulz Outdoor - Line up!
| Originally posted by magrec Haha euh ja je hebt gelijk ![]() Maar ik ga wel denk ik. Lekker dichtbij. Maar ik moet ff zien of ik dat financieel wel redt Maar goed ik ga op namen af ja. Ik ga af op namen waarvan mensen mij vertellen dat ze goed zijn en op namen die ik zelf goed vind. Maarja idd waarom in het vervolg namen noemen. |
is het dit jaar ook op busloo? ,want das lekker dicht bij 15 min met de fiets en ik ben er 
| Originally posted by [SigneT] is het dit jaar ook op busloo? ,want das lekker dicht bij 15 min met de fiets en ik ben er |
dit feest zat al in de planning maar nu helemaal, heerlijke line up!!
Underworld (ben erg benieuwd)
Lab 4 (READY TO BOP WOEOEOOEOEOEO)
Kevin Saunderson (heerlijke set op IC)
Fausto (laatste HQ cd gemixt door hem is top)
Yoji Biomehanika ( THE MAN FROM OSAKA JAPAN!!)
JP (hopelijk weer zn super set als op Impulz)
SHOKK (1e keer goed bevallen, hopelijk nu weer)
Montana (nam het erg goed over van kareltje cox)
trouwens ik las ergens dat BK niet komt maar de tidy boys wel. maar de grote vraag blijft natuurlijk waar is TOM HARDING?????
mzl bas
niks bijzonders naar mijn mening, het nederlandse publiek kennende zal dit niet uitverkocht raken...
gratis kaarten dus 
Was vorig jaar toch wel een vet feestje, zie er nu ook weer lekker uit... hier ga ik toch zeker wel heen
| Originally posted by Blik niks bijzonders naar mijn mening, het nederlandse publiek kennende zal dit niet uitverkocht raken... gratis kaarten dus |

Tom nie van de party??? Hij moet toch wel ergens te vinden zijn want hij is resident dus we wachten mar af. Sjieke lineup hoor!! ik ben van de party.
Ben benieuwd naar die electro dj's 
Maar goed ff afwachten hoe en wat allemaal.
| Originally posted by Blik niks bijzonders naar mijn mening, het nederlandse publiek kennende zal dit niet uitverkocht raken... gratis kaarten dus |
Als ik gratis kaarten krijg ga ik ook wel deze keer. Anders nie