TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Gorgeous igår!


Posted by sipowitz on Apr-17-2003 16:28:

Gorgeous igår!

Mmm vaknade precis, kom hem halv 9 imorse

Var på gorgeous igår med besök av cosmic gate. Jag vann gorgeous tävling så när vi kom till klubben så var det bara att slinka förbi den vulgärt långa kön, fick ett kuvert också - som visade sig innehålla cosmic's skiva back to back =)

Cosmic gate spelade vid 00-03... och ärligt talat så är jag trött på cg, har nog sett de spela för många gånger. Alldeles för tråkigt och monotont, händer inget riktigt... okej nu är jag kanske lite för negativ, men lite så var det faktiskt...o hör jag fireware igen så kommer jag avrätta någon :-)
Vi inväntade att klockan skulle bli 03 istället

OCH VILKET FANTASTISKT TRYCK DET BLEV SEN!

Lp stövring körde fram till halv 5. Han började lite mesigt i låtval men sen blev det superbra, härlig melodisk men mot tyngre hållet. Superskönt!

Vid halv 5 så började en för mig helt okänd dj spela.. dj choose. Han är en av de nya resident dj:sen på gorgeous. MEN DET VAR NOG FAEN DET BÄSTA JAG NÅGONSIN SETT7HÖRT. Han hade en otrolig mixningstalang, aldrig varit om liknande! Mmmmm helt enkelt - blev helt enkelt skogtokig (tm) :-)

Vid 6 skulle det slutat, men varesig dj choose eller vi i publiken ville sluta... så drog över en timme, då hade vakterna varit där och sagt till ett antal gånger ;-))


Betyg:
STÄMNING: 5
PUBLIK: 5
(som vanligt så lättar publikmängden lite gran när den stora dj:n har slutat spela... och då blir det ack så mycket skönare stämning och lättare att dansa)
MICHAEL SPLINT: 5
(såg iofs bara en kvart av honom.. men dominerade som alltid)
COSMIC GATE: 1
(mer variation PLLEASSEE!)
LP STÖVRING: 5
DJ CHOOSE: 10000000000000000000000000 poäng :-)


Posted by zamson on Apr-17-2003 16:54:

låter somd u hade sköj...fast nu missar du trancenation - ajabaja


Posted by mindshooter on Apr-17-2003 17:09:

fan va kul mannen låter fett...hoppas man får se den där choose nån gång då


Posted by Johan (DJ Irish) on Apr-22-2003 12:47:

Den där DJ Choose låter sjukt bekant. Undrar om han inte hängt på DI eller nått sånt. Kanske skickade han in en mix som han ville skulle hamna på spellistan....

bah..kan inte komma på det och kommer väl sitta och störa mig på det resten av dagen.

Håller förrästen med om CG. Har hört dem 2 gånger live och tycker verkligen inte de är särkilt spännande. Mycket av setten bygger ju på deras egna produktioner naturligtvis och det blir lite uttjatat efter ett tag. Speciellt eftersom vissa har tjatats sönder där hemma sedan länge


Posted by sipowitz on Apr-22-2003 13:11:

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Den där DJ Choose låter sjukt bekant. Undrar om han inte hängt på DI eller nått sånt. Kanske skickade han in en mix som han ville skulle hamna på spellistan....

bah..kan inte komma på det och kommer väl sitta och störa mig på det resten av dagen.

Håller förrästen med om CG. Har hört dem 2 gånger live och tycker verkligen inte de är särkilt spännande. Mycket av setten bygger ju på deras egna produktioner naturligtvis och det blir lite uttjatat efter ett tag. Speciellt eftersom vissa har tjatats sönder där hemma sedan länge


Han producerar visst rätt mycket egen musik också. Hittade honom på cosmic gate's remix skiva. Kommer inte ihåg vad låten hete dock..


Posted by Connector on Apr-22-2003 13:53:

quote:
Originally posted by sipowitz
Han producerar visst rätt mycket egen musik också. Hittade honom på cosmic gate's remix skiva. Kommer inte ihåg vad låten hete dock..


Kan vara: Dj Choose pres. That Mucho - Release

apskön låt


Posted by Johan (DJ Irish) on Apr-22-2003 13:59:

quote:
Originally posted by Connector
Kan vara: Dj Choose pres. That Mucho - Release

apskön låt


Just det! Fick ju hem den för någon vecka sedan. Riktigt trevlig låt det där

Undrar om det är samma kille då alltså..


Posted by sipowitz on Apr-22-2003 14:22:

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Just det! Fick ju hem den för någon vecka sedan. Riktigt trevlig låt det där

Undrar om det är samma kille då alltså..


Det tror jag nog faktiskt. Kollade info om låten på skivan när jag såg dj choose - och det var ett danskliknande namn med som producent..


Posted by keddo on Apr-23-2003 07:37:

FIRE ... WIRE

vad vare för tväling du vann, vare bara du som vann den eller ?
låter fätt.


Posted by reveal on May-03-2003 15:28:

upptäckte att just "DJ Choose - That Mucho (Release Me)" var sista låten på ASOT 90 del 1



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.