TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mark van Dale weet t niet
Pages (2): [1] 2 »

Posted by AirPole on Apr-19-2003 12:24:

Shame / Disagreement Mark van Dale weet t niet

Zoals een paar mensjes wel weten draaiden Johan Gielen en Mark van Dale gister bij ons in een lokaal klubje genaamd 'The Palace', toen Johan aan t draaien waz, kwam Mark ook nog ff kijken (want hij was al geweest) en ik ging vervolgens naar mark toe en vroeg hem waarmee hij zijn tracks produceert, omdat hij 2 nieuwe tracks van zich zelf liet horen.. Ik had dit op een papiertje gezet: 'Cubase? Reason? Logic? Cakewalk?' waarop hij antwoordt en op t papiertje neerzet: 'Antw: Weet ik Veel!'

VAAAG!! Volgens mij zit hij gewoon slap te ouwehoeren, of hij weet t echt niet, wat ik me niet voor kan stellen, maarjah..

Gielen draaide wel tof, maar niet op zijn best denk ik en het was wel een puik avondje, alhoewel ik wel ergens me rijbewijs verloren ben..

Laterzzzzzzzzz

Posted by Cosmic on Apr-19-2003 12:33:

Mark van Dale......dat zegt toch al genoeg....

Posted by AirPole on Apr-19-2003 12:37:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Mark van Dale......dat zegt toch al genoeg....

WHAHAHHHAAH enigszins heb je wel gelijk natuurlijk

Fruityloops voor hem

Posted by MaGiK54 on Apr-19-2003 12:57:

Dank je wel voor deze info, mijn leven is weer een klein beetje verrijkt.

En nu laterzzzzzzzz de Paterzzzzzzzzzzzzzzz.

Posted by franzelare on Apr-19-2003 13:17:

dit valt duidelijk onder het kopje "en wat moet ik met deze informatie"

zal hem het vanavond ook eens vragen als ik hem spreek kijken wat hij zegt

Posted by Biohazard on Apr-19-2003 13:24:

Deze thread slaat als een lul op en drumstel met een KUT geluid :P

Mark van Dale maakt zijn eigen tracks niet eens, daar heeft een hij iemand anders voor, hij mixt de tracks alleen af.

Posted by magrec on Apr-19-2003 13:27:

Vraag het es aan erik de koning zou ik zeggen.
Die maakt de mvd plaatjes

Posted by -TAIS- on Apr-19-2003 13:52:

quote:
Originally posted by magrec
Vraag het es aan erik de koning zou ik zeggen.
Die maakt de mvd plaatjes

Idd, DJ Enrico en de Dubfoundation zitten achter de producties van MvD. Check anders hier ff, staat een interview met MvD van een paar dagen terug: http://www.clubcharts.nl/interviews.php/19

Daar antwoord hij zelf ook dit over het produceren:

quote:

Met wat voor apparatuur of software maken jullie je platen?
Sowieso met Cubase en verschillende instrumenten, zoals synthersisers, maar de exacte benamingen weet ik niet. Erik is de technische man en ik van de muzikale idee�n. Erik en ik zijn goed op elkaar ingespeeld. Als ik een idee heb, weet Erik precies d�t te produceren, wat ik in mijn hoofd had. De verdeling is dus echt fifty-fifty.

Bron: Clubcharts.nl

Posted by Dj Odelpha on Apr-19-2003 14:10:

ik weet t ook niet, zo neukent wat?

Posted by total woot on Apr-19-2003 14:44:

Tjongejonge...

Deze thread maakt imo direct n goede kans voor:"de meest nutteloze thread van 2003"

De mazzel

Posted by Teknikol on Apr-19-2003 14:50:

Posted by Pjotr G on Apr-19-2003 16:07:

ik vind dat soort dingen zelf wel boeiend....als je platen uitbrengt met je naam erop en als je er iets over vraagt is het " met synthersizers enzo" gemaakt. Kijk, dat je een studiomaatje hebt die meer interesse heeft in de technische kant en dat dus beter beheerst kan ik me nog voorstellen (hoewel ik t dan lam vind dat die plaat op iemand anders' naam komt te staan), maar de complete desinteresse in productie is voor mij n complete afknapper.
50-50 ja natuurlijk hij wandelt de studio af en toe binnen en wil graag ff de eindmix horen voordat ie gesneden wordt. DJ Jean syndroom zullen we maar zeggen.
Bij dance productie gaan de ideeen en de uitvoering daarvan dermate hand-in-hand dat ik zo'n samenwerkingsverhalen een aanfluiting vind. Dance muziek ideeen schrijf je niet uit op noten papier.

Respect naar de mannen die t echt bouwen. En grote "boe" naar de mannen die met de eer wandelen.

Posted by eieregooie on Apr-19-2003 16:37:

quote:
Originally posted by Pjotr G
Respect naar de mannen die t echt bouwen. En grote "boe" naar de mannen die met de eer wandelen.

Da's gewoon uit puur commercieel oogpunt natuurlijk... zou ik ook doen... Mark is bekend van het draaien... met zijn naam erop worden er meer platen verkocht, en verdient Enrico er dus meer aan... Geef 'm es ongelijk...

[edit] btw TranceZoner, volgens mij heeftie je gewoon in de zeik genomen [/edit]

Posted by MaGiK54 on Apr-19-2003 17:35:

quote:
Originally posted by eieregooie
[edit] btw TranceZoner, volgens mij heeftie je gewoon in de zeik genomen [/edit]

Zelfs door Mark van Dale wordt onze laterzzzzzzzz de paterzzzzzzz in de maling genomen

Posted by moogwai on Apr-19-2003 18:02:

quote:
Originally posted by -TAIS-
Idd, DJ Enrico en de Dubfoundation zitten achter de producties van MvD. Check anders hier ff, staat een interview met MvD van een paar dagen terug: http://www.clubcharts.nl/interviews.php/19

Daar antwoord hij zelf ook dit over het produceren:

idd.. ik heb nog een mpeg van toen TMF Club Delicous een keer bij Mark van Dale een avondje mee keek. Gingen ze ook ff naar de studio en toen zat Mark ook al te vertellen dat "de jongens" altijd wel leuke muziek zaten te produceren

quote:
Originally posted by Pjotr G
ik vind dat soort dingen zelf wel boeiend....als je platen uitbrengt met je naam erop en als je er iets over vraagt is het " met synthersizers enzo" gemaakt. Kijk, dat je een studiomaatje hebt die meer interesse heeft in de technische kant en dat dus beter beheerst kan ik me nog voorstellen (hoewel ik t dan lam vind dat die plaat op iemand anders' naam komt te staan), maar de complete desinteresse in productie is voor mij n complete afknapper.
50-50 ja natuurlijk hij wandelt de studio af en toe binnen en wil graag ff de eindmix horen voordat ie gesneden wordt. DJ Jean syndroom zullen we maar zeggen.
Bij dance productie gaan de ideeen en de uitvoering daarvan dermate hand-in-hand dat ik zo'n samenwerkingsverhalen een aanfluiting vind. Dance muziek ideeen schrijf je niet uit op noten papier.

Dit geld voor de meest duo's.. Johan Gielen kan volgens mij ook echt niks zelfs want Sven Maes doet al het "produce" gedeelte. En voor Benno de Goeij geldt hezelfd bij Rank 1, Piet Bervoets geeft alleen maar "feedback".

Niks tegen die jongens trouwens, want ik denk dat juist door het duo zijn wat extra's hebben en dus succes hebben.

Posted by jp on Apr-19-2003 18:47:

Roddels.. heerlijk!

Mark van Dale heeft veel succes bij de vrouwtjes omdat hij nu eenmaal wel de G-Spot kan vinden

Posted by AirPole on Apr-19-2003 19:08:

Talking Whahaha

quote:
Originally posted by jploveparade
Roddels.. heerlijk!

Mark van Dale heeft veel succes bij de vrouwtjes omdat hij nu eenmaal wel de G-Spot kan vinden

aiaiaia
en een vette knipoog

Posted by Subsonik on Apr-19-2003 22:13:

Re: Mark van Dale weet t niet

quote:
Originally posted by TranceZoner
alhoewel ik wel ergens me rijbewijs verloren ben..

Laterzzzzzzzzz

en ik maar denken dat je 14 was

Posted by Switch on Apr-19-2003 22:18:

Re: Re: Mark van Dale weet t niet

quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
en ik maar denken dat je 14 was

zijn skelter-rijbewijs natuurlijk

Posted by AirPole on Apr-20-2003 00:08:

Re: Re: Re: Mark van Dale weet t niet

quote:
Originally posted by Switch
zijn skelter-rijbewijs natuurlijk

Jaloers? En sinds wanneer heb je een rijbewijs nodig voor een skelter??? Waar woon jij?? Heb jij m ook al??

Posted by DjRV on Apr-20-2003 00:29:

mark houdt nog wellus van een snoepie tijdens het uitgaan dus kan me voorstellen datie zegt weet ik veel als jij moeilijk begint te meuken over software gezeik op een party.

Posted by Biohazard on Apr-20-2003 09:11:

Mark werd gisteren ook afgezeken in MTV dance

Posted by Kakao on Apr-20-2003 09:18:

Haha, ja dat was echt het mooiste
Werd hij ff voor lul gezet zeg.

Posted by arjoderoon on Apr-20-2003 09:25:

quote:
Originally posted by DjRV
mark houdt nog wellus van een snoepie tijdens het uitgaan dus kan me voorstellen datie zegt weet ik veel als jij moeilijk begint te meuken over software gezeik op een party.

wat een heerlijke opmerking.. houdt wel van een snoepje

Posted by theoden on Apr-22-2003 12:10:

Het is onzin om te zeggen dat hij niks zelf produceert, hij doet een hoop in samenwerking, das waar.
En het is een goeie gozer die mee heft geholpen aan het grootmaken van dancemuziek hier in nederland.

Hij doet een hoop werk samen met een van de beste producers in Nederland, iemand die veel achter de schermen is gebleven, en dat is Erik de Koning.

Pages (2): [1] 2 »