TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Darude gör fet musik - Dagens sanning
Darude gör fet musik - Dagens sanning
Tro det eller ej, men mannen har faktiskt satt igång att producera kvalitet.... jag trodde inte på folk som sa det först...men jag tankade hans senaste album idag...och det låter fan bra....det är snarlikt med Above and beyond och nån låt är ganska lik låtarna under deras Aalto allias...
Han har helt klart lämnat sandstorm stadiet måsta jag säga och det finns ett par guldkorn på CDn...
Passing by och Bitter sweet är riktigt bra låtar...tanka dom
tror ni kommer bli förvånade
Vad heter albumeländet? Har bara hört Sandstorm av den jeppen, vilken jag visserligen tyckte var bra, men så inihelvete uttjatad 
Det senaste heter Rush 
får tanka det då 
jag börjar gillar "next to you" nu 
darude-next_to_you_rmx-pulse.mp3 är en bra låt... tanka den vettja..
"Passing By" och "Bitter Sweet" är bra.
Jag tycker också om "Calm Before The Storm" från hans förra album.
jasså... fan va ballt.
får ta och ladda ner när jag kommer hem
e det inte DJ Alligator project som skall börja göra riktig trance också???
| quote: |
| Originally posted by dbl e det inte DJ Alligator project som skall börja göra riktig trance också??? |
| Originally posted by mindshooter sånt skämtar man inte ens om |
jag gör grym musik 
ingen annan
j/k
| Originally posted by mindshooter sånt skämtar man inte ens om |
Det stemmer,Airbase skrev at han skulle samarbeide med Ali aka DJ Alligator om å lage orntli' trance i dagboken sin på trance.nu. Det kan bli interessant, men Ali kommer nok aldri til å bli kvitt Alligator-stempelet sitt, og derfor tror jeg den eventuelle suksessen han og Jezper får vil bli svært så begrenset.Men vi får se...
vaddå d va väl inge fel på The Whistle song??
| Originally posted by zamson vaddå d va väl inge fel på The Whistle song?? |
visselpipor borde verkligen förbjudas på dansgolv
| Originally posted by reveal det största felet med den låten är att den inbjuder till att folk ska vissla visselpipor borde verkligen förbjudas på dansgolv |
darude gör seriös trance??
kors i taket...
måste faktiskt nästan checkas...

| Originally posted by reveal det största felet med den låten är att den inbjuder till att folk ska vissla visselpipor borde verkligen förbjudas på dansgolv |
de här va faktiskt bra...kanske inte det absolut megabästa jag nånsin hört men absolut bra trance...ett stort fett plus till darude som skärpt sig markant sedan sitt senaste album
skönt att han hittat lite nya synthljud å skippat sin vanliga BOM BOOOOOOOM grej 
| Originally posted by Vizay skönt att han hittat lite nya synthljud å skippat sin vanliga BOM BOOOOOOOM grej |
har lyssnat lite snabbt nu...vissa låtar lät ju väldigt bra... visst har han skärpt till sig!
finländarna är på g nu...
låter ju faktiskt helt ok 
bättre än det gammla helt klart .)
| Originally posted by mindshooter jag har förövrigt ingen respekt för en musikproducent som förmedlar ett förskevat budskap där man säger "Blow my whistle bitch" i den ocensurerade versionen och i en annan låt där brudarna krämar fram "i wanna suck on your lollipop"....att göra dålig musik är en sak, att lägga in en massa dumma och töntiga värderingar i ungdomarna är en helt annan..... |
du får en stärna i himlen för det där kennybenny 
e ju liksom bättre än den skiten de spelar ute idag....typ vanlig popskit