TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טלנובלות, אופרות סבון, קטנטנות, המורדים :P וכו'
Pages (2): [1] 2 »


Posted by oDrori on Apr-20-2003 13:50:

טלנובלות, אופרות סבון, קטנטנות, המורדים :P וכו'

חבר'ה, יש לי וידוי... אני רואה ימי חיינו... כבר בערך שנה. איי ואי, אבל זה כ"כ משעשע יש למישהו עוד וידוי?


Posted by on Apr-20-2003 14:06:

אני מכור למשחק החיים...


Posted by Hell_Copter on Apr-20-2003 14:17:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אני מכור למשחק החיים...


אני לא יגיד שאני מכור...
אבל אני רואה את זה מתי שיש לי זמן!!
אני פשוט חולה על הגנגאנה הזה!!!
אפילו היה איתנו באילת איזה אחד קופי שלו!! נשפכנו מצחוק באוטובוס וכל פעם שראינו אותו במלון באנו אליו הא גנגאנה מה קורה אחי
אפילו הוא היה בסוהו ביום חמישי... היה קטעים


Posted by Sniper on Apr-20-2003 14:25:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני לא יגיד שאני מכור...
אבל אני רואה את זה מתי שיש לי זמן!!
אני פשוט חולה על הגנגאנה הזה!!!
אפילו היה איתנו באילת איזה אחד קופי שלו!! נשפכנו מצחוק באוטובוס וכל פעם שראינו אותו במלון באנו אליו הא גנגאנה מה קורה אחי
אפילו הוא היה בסוהו ביום חמישי... היה קטעים


אני כמוך רועי רואה שיש לי זמן
בכל אופן גנגנה שולט!!!!! אני מת עליו
חחחחחח


Posted by on Apr-20-2003 14:26:

אין דבר כזה אצלי
7:40
מתפנה לי כל הלו"ז
כי יש נשואים פלוס
ומיד אח"כ משחק החיים!

רק אח"כ אני חוזר לשגרה


Posted by Hell_Copter on Apr-20-2003 14:29:

חחחחחח
אני רואה עודד פתח את הט'רד וישר הלך לראות ימי חיינו
גנגאנה... יאללה בלאגן... גנגאנה... יאללה בלאגן... גנגאנה!!

אה ורק שתדעו לכם... שבחיים שלי לא ראיתי סצינה אפילו מלחיי האהבה עד שהפסקתי לישון בלילה והייתי הולך לישון באיזה 8 בבוקר...
כל יום יש ב 6 וחצי לחיי האהבה וזה הדבר היחיד שיש בטלויזיה בשעה הזאת
אז אשכרה התחלתי לראות מחוסר רצון...
הם משחקים ממש גרוע שם!!!! משחק החיים לא רואה אותם ממטר


Posted by on Apr-20-2003 14:34:

חחחחחחחחחחחחח
כן אחי גם אני רואה כל יום ב6 וחצי כי זאת השעה שאני מתארגן לבסיס

ונכון
הם לא יודעים לשחק שם בפרוטה!


Posted by Rising on Apr-20-2003 15:08:

משחק החיים פה ושם.... וצעירים חסרי מנוח

אהההההההההההההההה


Posted by Flotser on Apr-20-2003 15:17:

כוסאמא של ערוץ הילדים האלה שהורידו את פוקימון, בחיים לא הייתי מכור ככה לסדרת טלוויזיה,

וגם בדיוק ששמו עונה חדשה אחרי איזה הפסקה, ופגשתי את קובי מחט
(כן כן קובי מחט!!!!)
בבריכה שלי, אמרתי לו כמה נאי שמח ששמו עונה חדשה
הוא צחק עלי כי נראיתי קצת גדול יחסית...

ואז בקיץ אין אין אין
הייתה את הסדרה המצוירת הכי טובה בארץ
:
ג'קי צ'אן!!

זה היה כזה טוווווווווווב
ומצחיק
והם הורידו

אמא שלהם זונה


Posted by coby on Apr-20-2003 16:22:

אופרות סבון וטלנובלות זה הדבר הכי קקי שיש !

תמיד השחקנים גרועים, ותמיד יש קטע שמישהו מדבר עם עצמו !@%^$#@!^
סתם קקי ...


אם אני רואה זה רק בשביל לצחוק על התוכנית


Posted by luckystrike on Apr-20-2003 16:28:

ההמממממ אני לא חושב שאני צריך להוסיף מילים


המורדים !!!!!



מישהוא הלך להופעה ?


Posted by HyPeRSoNiC on Apr-20-2003 16:32:

חחחחחחחחחחחחח
ואני חשבתי שאני היחיד........

גם אני רואה משחק החיים...... לא בדיוק קבוע... כשיש לי זמן במהלך השבוע אני רואה, ואז אני ביום שישי משלים את מה שפספסתי.....


Posted by DjChook on Apr-20-2003 16:50:

חחח אני הייתי מכור ללחיי האהבה

אני אתחיל לראות את משחק החיים שיהיה מעניין, ככה לקראת החצי השני של הפרקים / פרק 70 ככה


Posted by DJ-Kreing^^ on Apr-20-2003 16:57:

quote:
Originally posted by Flotser
כוסאמא של ערוץ הילדים האלה שהורידו את פוקימון, בחיים לא הייתי מכור ככה לסדרת טלוויזיה,

וגם בדיוק ששמו עונה חדשה אחרי איזה הפסקה, ופגשתי את קובי מחט
(כן כן קובי מחט!!!!)
בבריכה שלי, אמרתי לו כמה נאי שמח ששמו עונה חדשה
הוא צחק עלי כי נראיתי קצת גדול יחסית...

ואז בקיץ אין אין אין
הייתה את הסדרה המצוירת הכי טובה בארץ
:
ג'קי צ'אן!!

זה היה כזה טוווווווווווב
ומצחיק
והם הורידו

אמא שלהם זונה


מה קרה לך?
יש עכשיו דרגון בול ז בערוץ הילדים, וזה נראהלי הסדרה המצויירת הכי טובה שראיתי...
וראיתי הרבה, בעיקר אני אוהב יפניות כאלה כמו פוקימון
קיצר, אני מכור לסרטים מצויירים


Posted by Hell_Copter on Apr-20-2003 16:57:

פגשת את קובי מחט?@#$?^?#$?@#~@@#?!
בר מזל שכמוך!!!!
אני רק ראיתי אותו מרחוק שהוא הנחה את הפסטיגל של הבתי ספר היסודיים ברעננה שזה היה באולם של הבית ספר שלי...

ועכשיו משעמם לי טיכו!!!!
אז נראה לי אני ילך לראות משחק החיים...
אין מה לעשות... אל תאשימו אותי!!!!
אללה גנגאנה!!!!!!!


Posted by oDrori on Apr-20-2003 17:01:

רומן, מצויירים זה לא בושה? מה השאלה בכלל? אני בכיף על קארטון נטוורק


Posted by Flotser on Apr-20-2003 17:29:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
מה קרה לך?
יש עכשיו דרגון בול ז בערוץ הילדים, וזה נראהלי הסדרה המצויירת הכי טובה שראיתי...
וראיתי הרבה, בעיקר אני אוהב יפניות כאלה כמו פוקימון
קיצר, אני מכור לסרטים מצויירים



כן אני רואה את זה לפעמים כשיוצא לי זה באמת סדרה טובה
רק חבל שמורחים לפעמים קרב אחד לאיזה 6 פרקים,
כל יום בחופש נאי מנסה לקום בזמן לראות דרגון בול אבל לא מספיק
היום קמתי בזמן אבל חשבתי שכבר מאוחר אז לא ראיתי


אבל אין אנשים מי שלא ראה ג'קי צ'אן הפסיד
גם חברים שלי בהתחלה לא הבינו למה אני מדבר על זה כל היום
עד שהכרחתי אותם לראות הם התחילו גם להתמכר
ואז ערוץ הילידם המניזונות אמא שלהם מוצצת לאבו מאזן הורידו את זה


quote:
Originally posted by Hell_Copter
פגשת את קובי מחט?@#$?^?#$?@#~@@#?!
בר מזל שכמוך!!!!
אני רק ראיתי אותו מרחוק שהוא הנחה את הפסטיגל של הבתי ספר היסודיים ברעננה שזה היה באולם של הבית ספר שלי...

ועכשיו משעמם לי טיכו!!!!
אז נראה לי אני ילך לראות משחק החיים...
אין מה לעשות... אל תאשימו אותי!!!!
אללה גנגאנה!!!!!!!


חחחחחחחחחחחחחחח שרוט !!!!


Posted by Hell_Copter on Apr-20-2003 18:16:

וואי וואי וואי איזה פרק טוב היה עכשיו במשחק החיים1!!!!

תפסו את ירון מסומם בתאטרון ועם סמים בתיק!!!!!
יאללה בלאגן!!!!
ארז הקופיף שתל לו סמים בתיק

וענבר השרלילה הזאת כל היום בוכה על זה שהיא בהריון וחוט]פת מכות מהאודי הזה

גם אפי הזה כלי לא קטן... רק עדיין לא הבנתי בן כמה הוא
הוא אמור להיות בסדרה בן איזה 10 נראה לי...
אבל הוא נראה בן 34!!!
מוזר... הנוער של היום!!


Posted by on Apr-20-2003 18:22:

חחחחח
הוא אמור להיות בן 10 אבל איפה תראה ילד בן 10 עם שיערות בגב ובחזה
ועוד פאות כאלה

היה פרק בן זונה!!!


Posted by Hell_Copter on Apr-20-2003 18:30:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
חחחחח
הוא אמור להיות בן 10 אבל איפה תראה ילד בן 10 עם שיערות בגב ובחזה
ועוד פאות כאלה


בגלל בעיות תקציב לקחו שחקן מבוגר שאין לו עבודה במקום ילד

אבל זה נראה כאילו הוא יצא מהתאונה עם פיגור... לא ככה?


Posted by on Apr-20-2003 18:31:

האמת שזה גם מה שאני חושב
אבל מה למישהו בן 34 ולהורים שלו ברכב...

מזה הדבר הזה


Posted by Hell_Copter on Apr-20-2003 18:34:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
האמת שזה גם מה שאני חושב
אבל מה למישהו בן 34 ולהורים שלו ברכב...

מזה הדבר הזה


"בטח שאני יכול ללכת איתך כי את נחמדה ויפה ומדברת יפה"
הכניסו אותו לסדרה רק בגלל שלא היה לסוניה הזאת שעות משחק
אותו דבר עם הריקארדו המכוער הזה...
והמטפלת הקופה


Posted by DJ-Kreing^^ on Apr-20-2003 18:44:

טוב
נראה לי אני מתחיל להכין לעצמי חתימת דרגון בול ז חדשה למה גם ככה איזה חצי שנה כבר יש לי את הזאת ומתחיל להמאס לי ממנה...


אני יהיה
dragon ball z addict


Posted by Hell_Copter on Apr-20-2003 18:47:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
טוב
נראה לי אני מתחיל להכין לעצמי חתימת דרגון בול ז חדשה למה גם ככה איזה חצי שנה כבר יש לי את הזאת ומתחיל להמאס לי ממנה...


אני יהיה
dragon ball z addict


אני יגיד לך ראסמי אחת הסדרות היותר גרועות שראיתי בחיים שלי
באתי לחבר שלי איזה יום אחד כי היינו צריכים לעשות משהו
עכשיו הוא ישב לראות את זה
ואני בחוסר ברירה ישבתי איתו...
כל הפרק הצקתי לו בגלל שזה היה כל כך עלוב שזה לא יאמן!!!!!!!!!!!!!
מאז אני שמח לומר שלא התקרבתי לחרא הזה יותר....
וטוב שככה


Posted by warpedd_ on Apr-20-2003 19:42:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני יגיד לך ראסמי אחת הסדרות היותר גרועות שראיתי בחיים שלי


ראססמי
אחי אני פשוט לא מבין איך אתה יכול לראות חצי דקה של זה
כל הדיבורים שם זה מן צעקות כאלה או כל מיני רעשים שהגוף עושה

אההה אאהה אואואוא אווווו אייי יייא
כה כל הזמן

בכל מקרה מי שאמר שהוא רואה קארטון נטוורק

חוווופשי
מת על זה


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.