TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טלנובלות, אופרות סבון, קטנטנות, המורדים :P וכו'
Pages (2): [1] 2 »
טלנובלות, אופרות סבון, קטנטנות, המורדים :P וכו'
חבר'ה, יש לי וידוי... אני רואה ימי חיינו... כבר בערך שנה. איי ואי, אבל זה כ"כ משעשע
יש למישהו עוד וידוי?
אני מכור למשחק החיים...
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts אני מכור למשחק החיים... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אני לא יגיד שאני מכור... אבל אני רואה את זה מתי שיש לי זמן!! אני פשוט חולה על הגנגאנה הזה!!! אפילו היה איתנו באילת איזה אחד קופי שלו!! נשפכנו מצחוק באוטובוס וכל פעם שראינו אותו במלון באנו אליו הא גנגאנה מה קורה אחי אפילו הוא היה בסוהו ביום חמישי... היה קטעים |
אין דבר כזה אצלי
7:40
מתפנה לי כל הלו"ז
כי יש נשואים פלוס
ומיד אח"כ משחק החיים!
רק אח"כ אני חוזר לשגרה 
חחחחחח
אני רואה עודד פתח את הט'רד וישר הלך לראות ימי חיינו
גנגאנה... יאללה בלאגן... גנגאנה... יאללה בלאגן... גנגאנה!!
אה ורק שתדעו לכם... שבחיים שלי לא ראיתי סצינה אפילו מלחיי האהבה עד שהפסקתי לישון בלילה והייתי הולך לישון באיזה 8 בבוקר...
כל יום יש ב 6 וחצי לחיי האהבה וזה הדבר היחיד שיש בטלויזיה בשעה הזאת
אז אשכרה התחלתי לראות מחוסר רצון...
הם משחקים ממש גרוע שם!!!! משחק החיים לא רואה אותם ממטר
חחחחחחחחחחחחח
כן אחי גם אני רואה כל יום ב6 וחצי כי זאת השעה שאני מתארגן לבסיס 
ונכון
הם לא יודעים לשחק שם בפרוטה!
משחק החיים פה ושם.... וצעירים חסרי מנוח
אהההההההההההההההה
כוסאמא של ערוץ הילדים האלה שהורידו את פוקימון, בחיים לא הייתי מכור ככה לסדרת טלוויזיה,
וגם בדיוק ששמו עונה חדשה אחרי איזה הפסקה, ופגשתי את קובי מחט
(כן כן קובי מחט!!!!)
בבריכה שלי, אמרתי לו כמה נאי שמח ששמו עונה חדשה
הוא צחק עלי כי נראיתי קצת גדול יחסית...
ואז בקיץ אין אין אין
הייתה את הסדרה המצוירת הכי טובה בארץ
:
ג'קי צ'אן!!
זה היה כזה טוווווווווווב
ומצחיק
והם הורידו
אמא שלהם זונה
אופרות סבון וטלנובלות זה הדבר הכי קקי שיש !
תמיד השחקנים גרועים, ותמיד יש קטע שמישהו מדבר עם עצמו !@%^$#@!^
סתם קקי ...
אם אני רואה זה רק בשביל לצחוק על התוכנית 
ההמממממ אני לא חושב שאני צריך להוסיף מילים
המורדים !!!!! 
מישהוא הלך להופעה ?
חחחחחחחחחחחחח
ואני חשבתי שאני היחיד........
גם אני רואה משחק החיים...... לא בדיוק קבוע... כשיש לי זמן במהלך השבוע אני רואה, ואז אני ביום שישי משלים את מה שפספסתי..... 
חחח אני הייתי מכור ללחיי האהבה
אני אתחיל לראות את משחק החיים שיהיה מעניין, ככה לקראת החצי השני של הפרקים / פרק 70 ככה
| quote: |
| Originally posted by Flotser כוסאמא של ערוץ הילדים האלה שהורידו את פוקימון, בחיים לא הייתי מכור ככה לסדרת טלוויזיה, וגם בדיוק ששמו עונה חדשה אחרי איזה הפסקה, ופגשתי את קובי מחט (כן כן קובי מחט!!!!) בבריכה שלי, אמרתי לו כמה נאי שמח ששמו עונה חדשה הוא צחק עלי כי נראיתי קצת גדול יחסית... ואז בקיץ אין אין אין הייתה את הסדרה המצוירת הכי טובה בארץ : ג'קי צ'אן!! זה היה כזה טוווווווווווב ומצחיק והם הורידו אמא שלהם זונה |
פגשת את קובי מחט?@#$?^?#$?@#~@@#?!
בר מזל שכמוך!!!!
אני רק ראיתי אותו מרחוק שהוא הנחה את הפסטיגל של הבתי ספר היסודיים ברעננה שזה היה באולם של הבית ספר שלי...
ועכשיו משעמם לי טיכו!!!!
אז נראה לי אני ילך לראות משחק החיים...
אין מה לעשות... אל תאשימו אותי!!!!
אללה גנגאנה!!!!!!!
רומן, מצויירים זה לא בושה? מה השאלה בכלל? אני בכיף על קארטון נטוורק
| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ מה קרה לך? יש עכשיו דרגון בול ז בערוץ הילדים, וזה נראהלי הסדרה המצויירת הכי טובה שראיתי... וראיתי הרבה, בעיקר אני אוהב יפניות כאלה כמו פוקימון קיצר, אני מכור לסרטים מצויירים |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter פגשת את קובי מחט?@#$?^?#$?@#~@@#?! בר מזל שכמוך!!!! אני רק ראיתי אותו מרחוק שהוא הנחה את הפסטיגל של הבתי ספר היסודיים ברעננה שזה היה באולם של הבית ספר שלי... ועכשיו משעמם לי טיכו!!!! אז נראה לי אני ילך לראות משחק החיים... אין מה לעשות... אל תאשימו אותי!!!! אללה גנגאנה!!!!!!! |
וואי וואי וואי איזה פרק טוב היה עכשיו במשחק החיים1!!!!
תפסו את ירון מסומם בתאטרון ועם סמים בתיק!!!!!
יאללה בלאגן!!!!
ארז הקופיף שתל לו סמים בתיק 
וענבר השרלילה הזאת כל היום בוכה על זה שהיא בהריון וחוט]פת מכות מהאודי הזה
גם אפי הזה כלי לא קטן... רק עדיין לא הבנתי בן כמה הוא
הוא אמור להיות בסדרה בן איזה 10 נראה לי...
אבל הוא נראה בן 34!!!
מוזר... הנוער של היום!!

חחחחח
הוא אמור להיות בן 10 אבל איפה תראה ילד בן 10 עם שיערות בגב ובחזה
ועוד פאות כאלה 
היה פרק בן זונה!!!
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts חחחחח הוא אמור להיות בן 10 אבל איפה תראה ילד בן 10 עם שיערות בגב ובחזה ועוד פאות כאלה ![]() |

האמת שזה גם מה שאני חושב
אבל מה למישהו בן 34 ולהורים שלו ברכב...
מזה הדבר הזה
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts האמת שזה גם מה שאני חושב אבל מה למישהו בן 34 ולהורים שלו ברכב... מזה הדבר הזה |
טוב
נראה לי אני מתחיל להכין לעצמי חתימת דרגון בול ז חדשה למה גם ככה איזה חצי שנה כבר יש לי את הזאת ומתחיל להמאס לי ממנה...
אני יהיה
dragon ball z addict

| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ טוב נראה לי אני מתחיל להכין לעצמי חתימת דרגון בול ז חדשה למה גם ככה איזה חצי שנה כבר יש לי את הזאת ומתחיל להמאס לי ממנה... אני יהיה dragon ball z addict |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אני יגיד לך ראסמי אחת הסדרות היותר גרועות שראיתי בחיים שלי |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.