TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- למי שמבין ב- VCD/SVCD/DivX ויכול לעזור..


Posted by Triple-z on Apr-21-2003 20:49:

למי שמבין ב- VCD/SVCD/DivX ויכול לעזור..

יש לי כמה בעיות בקשר ל- VCD/SVCD
היום הצלחתי לפרוץ את ה- DVD שיקרא SVCD

עכשיו יש לי בעיות איך לשים תרגום בסרטי SVCD?
מישהו יודע?

חוץ מזה ב- VCDs רגילים
למשל
Friends - 911 - The One Where Rachel Goes Back To Work.mpg
יש לי את התרגום שעובד טוב במחשב
והמרתי אותו כבר ל- SSA שעובד טוב
יענו Friends - 911 - The One Where Rachel Goes Back To Work.ssa

עכשיו אני לא מצליח לאחד בניהם כדי לראות עם תרגום ב- DVD
השיטה היחידה היא להפוך תסרט ל- Divx
ואז בחזרה ל- VCD
שזה דיי דבילי לעשות

וכמובן שבדקתי כבר הרבה מדריכים והכל ולא הצלחתי עם virtualdub & TMPGEnc

מישהו מבין בזה ויכול לעזור?
מישהו הבין אותי בכלל? חח

חוץ מזה מישהו פה בכלל מתעסק עם זה? או ניסה להפוך divx
עם תרגום ל- SVCD?
פשוט שיש לי את האפשרות עכשיו אני רוצה לעשות את זה ויש לי מלא סרטים ב- divx
תהליך ההמרה של זה נראה לי דיי מיאש


Posted by AnthemFreak on Apr-21-2003 23:10:

Re: למי שמבין ב- VCD/SVCD/DivX ויכול לעזור..

quote:
Originally posted by Triple-z
יש לי כמה בעיות בקשר ל- VCD/SVCD
היום הצלחתי לפרוץ את ה- DVD שיקרא SVCD

עכשיו יש לי בעיות איך לשים תרגום בסרטי SVCD?
מישהו יודע?

חוץ מזה ב- VCDs רגילים
למשל
Friends - 911 - The One Where Rachel Goes Back To Work.mpg
יש לי את התרגום שעובד טוב במחשב
והמרתי אותו כבר ל- SSA שעובד טוב
יענו Friends - 911 - The One Where Rachel Goes Back To Work.ssa

עכשיו אני לא מצליח לאחד בניהם כדי לראות עם תרגום ב- DVD
השיטה היחידה היא להפוך תסרט ל- Divx
ואז בחזרה ל- VCD
שזה דיי דבילי לעשות

וכמובן שבדקתי כבר הרבה מדריכים והכל ולא הצלחתי עם virtualdub & TMPGEnc

מישהו מבין בזה ויכול לעזור?
מישהו הבין אותי בכלל? חח

חוץ מזה מישהו פה בכלל מתעסק עם זה? או ניסה להפוך divx
עם תרגום ל- SVCD?
פשוט שיש לי את האפשרות עכשיו אני רוצה לעשות את זה ויש לי מלא סרטים ב- divx
תהליך ההמרה של זה נראה לי דיי מיאש

אחי..
דבר ראשון יש מלא פורומים שמתעסקים בדברים כאלה..
ודבר שני
אני לא בטוח שהבנתי אותך
אבל ממה שכן הבנתי אתה יכול לקחת את הסרט שאתה רוצה..
ואז תטען את הכתוביות..
ואז תקליט את הסרט שהכתוביות נמצאות בו..
ואז תהפוך אותו בחזרה לפורמט
vcd
ואז תראה אותו בדי וי די
kapish??


Posted by Elior on Apr-22-2003 15:26:

או שהכי פשוט

www.google.com
תרשום בחיפוש

divx2SVCD


Posted by Triple-z on Apr-22-2003 18:57:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
או שהכי פשוט

www.google.com
תרשום בחיפוש

divx2SVCD


וואי איך לא חשבתי על זה! חח


Posted by DjChook on Apr-23-2003 08:13:

אני לא מבין למה אתה רוצה לקחת סרט
DIVX
ולזיין לו את האיכות

דווקא אני בזמן האחרון ממש אוהב לראות סרטים במחשב
כזה נוח להתפנק על הכיסא חחח


Posted by ADiSH on Apr-23-2003 09:16:

תוריד
easy cd and dvd creator 6

זה שומר לך על האיכות ואתה לא צריך להסתבך..
תוריד גם
avi split (תחפש בגוגל)
זה כדי לפצל את הסרט אם הוא לא נכנס לך בדיסק אחד..


Posted by Sniper on Apr-23-2003 12:55:

quote:
Originally posted by DjChook
אני לא מבין למה אתה רוצה לקחת סרט
DIVX
ולזיין לו את האיכות

דווקא אני בזמן האחרון ממש אוהב לראות סרטים במחשב
כזה נוח להתפנק על הכיסא חחח


נכון!!! גם אני בזמן האחרון רואה מלא סרטים במחשב זה כזה פנאניייי


Posted by Triple-z on Apr-23-2003 13:27:

להוריד תאיכות?
חח אני לא מוריד תאיכות אני ממיר אותו ל- SVCD
ואז רואה אותו ב- DVD
זה מעולה

בקטע הזה כבר הסתדרתי תודה על הטיפים בכל אופן..

רק להוסיף תרגום ל- VCD עדיין בעייתי..


Posted by DjChook on Apr-23-2003 17:29:

כן.. אבל אז זה יוצא איזה 4 דיסקים


Posted by Triple-z on Apr-24-2003 10:11:

יוצא 2 דיסקים

וסרטים ארוכים יוצא 3


Posted by DJentlman on Apr-24-2003 15:26:

Try www.vcdhelp.com

it's a GReat site for all this related stuff



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.