TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance eller sex?
Pages (2): [1] 2 »
Trance eller sex?
jag bara kom att t�nka p� denna saken - det �r ju s� sjukt g�tt n�r man verkligen kan g� loss totalt till riktigt feta l�tar ute... och eftersom alla h�r �r "tranceaddicts" s� t�nkte jag resultatet kan blir intressant...
medicinexperterna: kan man j�mf�ra dessa b�da tillst�nd med varandra? ("g� loss" med orgasm?)
kan bli kul att se det h�r (sj�lv svarade jag fegt tveksam)
tog tveksam aav ett enda sk�l...inget sl�r att ha sex med trance i bakgrunden

tveksamt f�r min del ocks� 
intressant att man "j�mst�ller" sex med trance 
hehe, jag t�nker s�h�r 
f�rst s� g�r man i extas hela kv�llen
baara feta l�tar � man f�r g�shud all over hela tiden! 
medans tr�ffar man flicka, som man sen f�ljer med efter�t � har "inte d�ligt sex d� allts�" b�de p� kv�llen och morgonen efter�t 
och lever lycklig alla sina dagar 
Sv�rt...sex �r i praktiken sk�nare och mer njutbars....trance d�remot �r inte lika k�nsloladdad, dock lika k�nslosam! K�nslorna f�r en trancel�t har inte samma tendens att sl� fel ibland.
Jag gillar trance f�r att det h�ller i l�ngden och sl�r fan aldrig fel...d�liga l�tar v�ljer man bara bort..mer komplicerat med brudar 
Jag gillar sex f�r att jag �r m�nniska
det e helt tveksam.
f�r att.. i b�da fall sl�pper man en hel del adrelin.
sex �r fysik, att dansa ocks� men k�nslen �r annars..
d�rf�r tycker jag att, helt vetenskapligt, jag f�redrar sex bara f�r att det inneb�r mer �n bara adrenalin 
Prio:
1: Match
2: Fysisk kontakt (d�r ing�r nog sex)
3: Musik
DJ'a inf�r grym publik med tjejen under bordet p� kn�.
yeah.
| quote: |
| Originally posted by Endre DJ'a inf�r grym publik med tjejen under bordet p� kn�. yeah. |
| Originally posted by Endre DJ'a inf�r grym publik med tjejen under bordet p� kn�. yeah. |
no no, nice looong 3 hours blow job 
Bra sex med ngn man gillar, sl�r n�stan allt.
Hmmm?? Kan man ens st�lla en s�n fr�ga???
Musik i all �ra men ...
Min k�ra v�n Lena Handen och jag brukar komma bra �verens 
gillar t.om. trance 
hahaha
den var bra 
tog tveksamt ! men det b�sta skulle ju vara b�da tv� samtidigt
Johan Gielen Live @ Sovrummet med bruden

hehe, jo jag vet det �r en ganska skruvad poll. Jag kan nog h�lla med om att det �r tv� skiljda saker som man inte borde tvingas v�lja mellan s�d�r (d�rmed alternativet Tveksam).
Men b�da sakerna �r ju en slags extas man befinner sig i ju, d�rmed t�nkte jag se hur m�nga som �r "addicts" och hur mycket is�fall.. det �r intressant att faktiskt n�gra har valt trance tycker jag
Kombinationen �r b�st, det vet jag sj�lv hehehe
Dock har skulle jag nog inte klara av att ha tjocke Gielen s� och glo p� n�r man "utf�r" det. �ven ifall jag �lskar honom, fast p� ett annat s�tt 
| Originally posted by eXton Dock har skulle jag nog inte klara av att ha tjocke Gielen s� och glo p� n�r man "utf�r" det. �ven ifall jag �lskar honom, fast p� ett annat s�tt |
hysterix: f�r det f�rsta s� skulle jag inte bli f�rv�nad om han verkligen kunde spinna med bindel � f�r det andra s� ere nog ganska avt�ndande � ha Mr. Gaylen
i rummet n�r man har sex...�ven fast han e j�vligt grym 
tv� olika typer av extas, men jag kan uppskatta trance mer �n sex ibland. N�n mer �n jag som har sv�rt att kunna va i b�da typer av extas samtidigt? skulle ha sv�rt att ha sex till trance.
Vizay: jag skulle bara njuta av musiken och bruden

| Originally posted by Endre no no, nice looong 3 hours blow job ![]() |
Sex �r sk�nast men att st� p� golvet och verkligen njuta och dansa av en trance l�t �r mer givande �n sex...
Fr�gan �r vad man kan leva utan l�ngst... trance eller sex... man beh�ver trance musiken men man beh�ver ocks� fysisk n�rhet...
F�r tillf�llet lever jag bara f�r en sak och det �r framtida fester och den musik jag �lskar... ser fram emot det hela tiden.
Skulle jag har en flickv�n s� skulle jag f�rmodligen se fram emot att f� tr�ffa henne hela tiden s� l�nge jag var k�r.....
jag har flickv�n sedan l�ng tid men ska jag vara �rlig s� klarar jag mig nog l�ngre utan sex �n utan trance...
ibland blir jag helt kn�pp n�r det �r tyst i mitt rum och klarar bara inte av att inte s�tta p� n�got.
Kan man inte f� sex p� ett tag s� kan man ju alltid ta till Lena Handen som n�mndes innan (se �ven denna coola site: http://jackinworld.com) 
| Originally posted by mindshooter vad�? har hon tappat sina kontaktlinser eller? |