TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SweTA fotosida
Pages (2): [1] 2 »
SweTA fotosida
l�ter det som en id� att fixa ihop en sida med diverse bilder p� oss, fr�n fester etc?
skicka bilder till mig s� snickrar jag ihop n�got 
(om inte n�gon annan k�nner sig manad)
kan man skicka bilder via pm eller s�? annars �r kanske email att f�redra...
icq och msn �r bra dem med 
m�ste det vara fr�n fester? Jag ser inte s� trevlig ut p� v�ra undergroundfester h�r... f�r mycket alkohol och f�r lite s�mn 
hoppas en vanlig bild g�r bra...?
jag t�nkte mest "vilka bilder som helst som �r av intresse f�r TA"
vad tycker ni andra?
l�ter la ganska bra.. har dock inga fest bilder p� mig.
well.. f�rutom 2 bilder fr�n voyageII d�, men ser ju helt keff ut p� dem.. hehe 
och steve har mig tydligen p� film fr�n fokused har jag h�rt
men jag skall se vad jag kan ordna 
en vanlig bild r�cker v�l? + diverse info om msn, icq etc.
vad �r din mail reveal?
om det ska vara ett SWETA galleri tycker jag n�stan att det ska vara festbilder p� oss
Men det �r vad jag tycker...
iofs kan vi ha en vanlig bild p� varje person...,o sen sk�na festbilder p� oss alla n�r vi fester
eller sitter i parker p� v�ra pickniks 
S� h�r ser man ut n�r Gielen lirar.....dbl till v�nster
faktiskt inte mind... hade vit t-shirt p� mig p� fokused 
| quote: |
| Originally posted by dbl faktiskt inte mind... hade vit t-shirt p� mig p� fokused |
har f�r mig att vi dansade d�r ox�...yeah yeah
| Originally posted by mindshooter �fan sorry....tycklte det var fett likt dig i s� fall har f�r mig att vi dansade d�r ox�...yeah yeah |

�r du helt s�ker? du hade s�dana �ronproppar right? det d�r vita bandet p� armen...har du n�got s�nt?
| Originally posted by mindshooter �r du helt s�ker? du hade s�dana �ronproppar right? det d�r vita bandet p� armen...har du n�got s�nt? |
scherregud.... har f�tt 3 bilder som jag finns med p� fr�n fokused nu... trodde inte jag fanns med.. jobbigt 
jomen, om man kunde hitta n�nstanns och hosta detta s� skulle det ju vara en kul grej 
jag kan ta p� mig ansvaret (efter som jag inte har s� mkt annat � g�ra som ni andra verkar ha) � g�ra sida med presentationer � s� fr�n "svenska folket tr�den" m.m. 
jag har m�jlighet att hosta sidan
| Originally posted by Dioxys jomen, om man kunde hitta n�nstanns och hosta detta s� skulle det ju vara en kul grej ![]() jag kan ta p� mig ansvaret (efter som jag inte har s� mkt annat � g�ra som ni andra verkar ha) � g�ra sida med presentationer � s� fr�n "svenska folket tr�den" m.m. |
kan �ven hj�lpa till med sidan
L�ter kul med lite samlade festbilder...
Men vem st�r f�r skapandet utav sidorna?
Det b�sta vore ju om man fick varsitt konto som man logga in med f�r att ordna i sitt egna album 
beh�vs v�l n�n rej�l server f�r det?
jag har gjort en j�vla enkel grej nu.. kolla om ni har n�gra andra f�rslag � s� 
http://hem.passagen.se/dioxys/sweta/
har absolut ingen id� om hur man fixar login med en massa accounts � shit, n�n h�r som �r kunnig inom s�nt? 
vi skulle v�ll �ven ha s� att folk kunde kommentera bilderna osv? 
samt att man kan l�gga till sm� undertexter till bilderna n�r man l�gger in dem?
varf�r ska vi ha en login
jag diggar den fett 
s� att man snabbt � enkelt kan l�gga upp bilderna p� sidan och kanske �ndra sin profil snabbt och ja.. enkelt 
sidan var helt ok 
undrar bara varf�r du skrev "Sweidish Tranceaddicts"
d e v�l swedish o inte sweidish...
hehe
oops, detta hade jag inte sett sj�lv :P
tack f�r tipset! nu �r det fixat!
helt ok?
vad jag f�rst�tt har du mkt grymmare skills i ps �n vad jag har
s� kom igen � g�r en logga eller n�tt till sidan d� 
�hh... �r det bara jag eller �r layouten orov�ckande lik "www.naknasvenskar.nu"?
hahaha, � hurfan kunde du luska ut det d�? 
kan garrantera att det inte var n�tt avsiktligt

mind: login e praktiskt f�r d� kan alla sj�lva l�gga upp festbilder osv utan att man ska beh�va ha en snubbe som g�r allt...de kommer bara sluta med att den personen tr�ttnar 
dio: loginsystem g�rs v�l f�rdelaktigast med hj�lp av ASP eller PHP samt. en databas kopplad till detta (typ. MySQL eller liknande)