TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בלי אזהרה מוקדמת...


Posted by warpedd_ on Apr-23-2003 00:01:

בלי אזהרה מוקדמת...

שידרו את הסט של ארמין מאילת היום
ב99 התחיל ב12
שמעתי חלק באוטו

אחלה קטעים
אפילו זיהיתי את סולרקוסטר ו
del *.mp3

אהה והוא פתח עם בוטלג מטורף ל
we are the cheeky girls


Posted by sputnik_IL on Apr-23-2003 00:16:

עדין הסט נמשך?


Posted by sputnik_IL on Apr-23-2003 00:18:

אוף מבדיקה מהירה באתר שלהם
הסט היה רק שעתיים מחצות עד 2 בלילה
והיה כתוב
"סט מיוחד של ארמין ואן ביורן לחג הפסח"


אבל בלי שום אזהרה .??


Posted by itamarsan on Apr-23-2003 01:28:

quote:
Originally posted by sputnik_IL
אוף מבדיקה מהירה באתר שלהם
הסט היה רק שעתיים מחצות עד 2 בלילה
והיה כתוב
"סט מיוחד של ארמין ואן ביורן לחג הפסח"


אבל בלי שום אזהרה .??

ואאללללה אחיי שמעתי וידעתי שזה עד 2 הייתי בדרך לפאב ועכשיו חזרתי ובדך לשם היה הסטט שלו בן זונה של סטטט


Posted by Hell_Copter on Apr-23-2003 02:24:

אני ידעתי כמה שעות לפני 12 על השידור ורציתי לרשום על זה פה...
אבל שכחתי
לא שמעתי יותר מדי מזה... אבל בקטנות


Posted by luckystrike on Apr-23-2003 19:35:

יו איזה בעסה !!!

איך רציתי לשמוע את זה ...
סעמ'ק ...


Posted by oDrori on Apr-23-2003 19:51:

באמת בשעה אחת ומשהו נראה יל הייתי באוטו ושמענו בי יו... ואני ככה שומע את
Venus (Tiesto)
ואומר "וואלה נעשו איכותיים בי יוב" ... אח"כ בחזור שמעתי גם את סולאר קוסטר (מידוויי אני חושב) ... וביניהם איזה טראק ווקאלי חביב מאוד...


Posted by Flotser on Apr-23-2003 20:20:

כן שמעתי חלק מזה
היה כאלה דברים שמה

היה את אופרה חזה
(שמשום מה , הטראק עצמו , חוץ מהוואקלים כמובן
מאוד הזכיר לי את
Sinead Oconnor - guide me god
בקמיקס של
pvd

כל מקרה גם היה שמה
ככה גם את ונוס
את סולרקואר
ועוד מלא פאק עף לי מהראש
גם היה איזה גרסה של
"הצליל של להתראות"


אבל שמחתי שהכרתי מלא טראקים


Posted by -CosmicFire- on Apr-23-2003 22:52:

איך חבל שלא ידעתי :{



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.