TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בלי אזהרה מוקדמת...
בלי אזהרה מוקדמת...
שידרו את הסט של ארמין מאילת היום
ב99 התחיל ב12
שמעתי חלק באוטו
אחלה קטעים
אפילו זיהיתי את סולרקוסטר ו
del *.mp3
אהה והוא פתח עם בוטלג מטורף ל
we are the cheeky girls

עדין הסט נמשך?
אוף מבדיקה מהירה באתר שלהם
הסט היה רק שעתיים מחצות עד 2 בלילה
והיה כתוב
"סט מיוחד של ארמין ואן ביורן לחג הפסח"
אבל בלי שום אזהרה .??
| quote: |
| Originally posted by sputnik_IL אוף מבדיקה מהירה באתר שלהם הסט היה רק שעתיים מחצות עד 2 בלילה והיה כתוב "סט מיוחד של ארמין ואן ביורן לחג הפסח" אבל בלי שום אזהרה .?? |
אני ידעתי כמה שעות לפני 12 על השידור ורציתי לרשום על זה פה...
אבל שכחתי 
לא שמעתי יותר מדי מזה... אבל בקטנות
יו איזה בעסה !!!

איך רציתי לשמוע את זה ...
סעמ'ק ...
באמת בשעה אחת ומשהו נראה יל הייתי באוטו ושמענו בי יו... ואני ככה שומע את
Venus (Tiesto)
ואומר "וואלה נעשו איכותיים בי יוב" ... אח"כ בחזור שמעתי גם את סולאר קוסטר (מידוויי אני חושב) ... וביניהם איזה טראק ווקאלי חביב מאוד...
כן שמעתי חלק מזה
היה כאלה דברים שמה
היה את אופרה חזה
(שמשום מה , הטראק עצמו , חוץ מהוואקלים כמובן
מאוד הזכיר לי את
Sinead Oconnor - guide me god
בקמיקס של
pvd
כל מקרה גם היה שמה
ככה גם את ונוס
את סולרקואר
ועוד מלא פאק עף לי מהראש
גם היה איזה גרסה של
"הצליל של להתראות"

אבל שמחתי שהכרתי מלא טראקים 
איך חבל שלא ידעתי :{
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.